Szkolenie

Warsztat przygotowujący do pełnienia roli kierowniczej

O szkoleniu

Główne obszary warsztatów:

- w jaki sposób budować autorytet szefa w zespole?
- jak z pośród kolegów stać się ich przełożonym?
- inteligencja emocjonalna – czyli jak panować nad emocjami i wpływać na emocje podwładnych?
- inteligencja społeczna – czyli jak się dogadywać z zespołem?
- główne role lidera – jak skupiać się na sprawach najważniejszych zamiast na rzeczach pilnych?
- motywacja czyli kluczowa rola kierownika przywódcy – jak motywować siebie i podwładnych?
- umiejętności interpersonalne kierownika a delegowania zadań, kontrola i ocena pracy i sztuka udzielania informacji zwrotnej
- najtrudniejsze sytuacje w pracy kierownika – lidera, jak zarządzać w sytuacjach konfliktowych? – utrzymanie dyscypliny, egzekwowanie konsekwencji, przestrzeganie zasad BHP, utrzymanie standardów pracy itp..
- samorozwój – czyli co każdy kierownik wiedzieć powinien?

Uczestnicy na każdych warsztatach samodzielnie kreują ich zakres i formy realizacji dostosowując je (wraz z prowadzącym) do swoich indywidualnych potrzeb i możliwości rozwojowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

  • znajomość sposobów budowania autorytetu szefa w zespole, 
  • umiejętność panowania nad emocjami i wpływania na emocje podwładnych,
  • poznanie sposobów motywowania siebie i podwładnych,
  • umiejętność zarządzania w sytuacjach konfliktowych. 
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy kandydatów na stanowiska kierownicze.

Program szkolenia

  1. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE:
    • komunikacja partnerska w zespole,
    • komunikacja dialogiczna i uważność,
    • efekty różnicy zdań w pracy zespołu,
    • bariery komunikacyjne; komunikat Ty, ocena, doradztwo, stereotypy, założenia, błędy słuchania,
    • potrzeby niejawne członków zespołu.
  2. FORMOWANIE SIĘ I EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU ZADANIOWEGO:
    • jak zrozumieć swój zespół i to co się w nim dzieje?
    • inspirowanie i wizja dla zespołu,
    • misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy,
    • nawyki efektywnego działania menedżera i zespołu,
    • rola menedżera podczas formowania zespołu, obejmowania nowego zespołu lub przydzielania nowego zadania.
  3. EFEKTYWNY MENEDŻER WYZNACZA CELE:
    • wyznaczanie celów i przypisywanie ról dla członków zespołu,
    • expose szefa,
    • ocena i diagnoza działań i efektywności zespołu,
    • pochwały szefa dla pracownika,
    • dawanie Informacji zwrotnej pracownikowi,
    • udzielanie Reprymend pracownikowi.
  4. PRZYGOTOWANIE ZADAŃ, TRUDNOŚCI W PRACY Z ZESPOŁEM, A REALIZACJA CELÓW:
    • określanie celów i ról a ich zamiana czyli o elastyczności menedżera,
    • podważanie celowości przez zespół,
    • podważanie kompetencji menedżera,
    • zadawanie pytań przez zespół,
    • ataki zespołu na osobę menedżera,
    • przeszkadzacze i pochłaniacze czasu w pracy menedżera,
    • menedżer jako część zespołu,
    • menedżer poza nawiasem zespołu,
    • kompetencje trenerskie menedżera.
  5. MOTYWOWANIE ZESPOŁU:
    • model Herzberga,
    • model Maslowa,
    • 3 główne motywatory wg. P. Zimbardo,
    • sposoby motywacji pozafinansowej – studium przypadku.
  6. KONFLIKT W TWOIM ZESPOLE:
    • czy konfliktu można było uniknąć?
    • co zrobić jeśli się zdarzył?
    • czy szybkie i twarde zakończenie konfliktu jest najlepszą metodą?
    • twój sposób przechodzenia przez konflikty,
    • kompetencje menedżerskie związane z konfliktem w zespole,
    • różne strony konfliktu w zespole, czyli co można z tego mieć?
    • lider w roli mediatora i facylitatora.
  7. DYNAMIKA PSYCHOLOGII ZESPOŁU A STYLE PRZYWÓDZTWA:
    • rodzaje zespołów (na podst. W. Bion),
    • nieformalne role grupowe,
    • świadome i nieświadome procesy i cele w zespole,
    • rozpoznawanie faz rozwoju zespołu,
    • doświadczanie warunków realizacji i kłopotów z realizacją zadań zespołu w każdej z faz procesu grupowego,
    • potrzeby zespołów w każdej fazie rozwoju,
    • działania i zachowania menedżera w różnych fazach rozwoju zespołu.
  8. UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE MENEDŻERA A BUDOWANIE AUTORYTETU:
    • asertywne prawa własne i innych osób,
    • postawy życiowe,
    • asertywne radzenie sobie w sytuacjach niejasnych,
    • klaryfikacja aluzyjnej i uwikłanej krytyki,
    • asertywna obrona przed krytyką i atakiem,
    • osiąganie synergii w relacjach z pracownikami i zespołem,

zadbanie o siły produkcji wg. S. Coveya.

Czas trwania

2 dni - 16 godz.
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Wrocław 13 - 14 września 2021
Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 maja 2021
Hotel Golden Tulip Warsaw Airport****

02-180 Warszawa

Aleja Krakowska 235

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1540 zł.
1340 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!