O szkoleniu
Teoretycznie każdy potrafi się komunikować.
Teoretycznie.
Praktycznie, komunikacja to coś więcej niż mówienie i słuchanie.
To rozumienie ukrytych zawartości komunikatów, dzięki czemu rozumiemy to, co niewypowiedziane
lub wypowiedziane destrukcyjnie.
To odpowiedzialność za zrozumienie.
To umiejętność łagodzenia nastrojów i budowania porozumienia słowem, tonem i gestem.
Jeśli chcesz w możliwie najlepszy sposób wykorzystywać swój potencjał i nie tracić energii na niepotrzebne trudności wynikające z różnic w osobowości i komunikacji, to ten warsztat jest właśnie dla Ciebie!
Nauczysz się:
- efektywniej komunikować się w zespole i między zespołami
- nawiązać nić porozumienia i pozytywną relację z osobami, z którymi miałeś trudność w komunikacji
- odczytywać to, co do tej pory było niejasne, niewypowiedziane w komunikatach od innych
- skuteczniej komunikować się sytuacjach gdy chcesz wyrazić swoją opinię/ocenę lub odnieść się do opinii/oceny innych osób
- świadomie korzystać ze słów i języka Twojego ciała - tak, by osiągać określone cele, np. wzmocnić własny wizerunek i autorytet
- lepiej zarządzać komunikacją w sytuacjach konfliktowych, a zmiana Twojego sposobu komunikacji sprawi, że wiele z takich sytuacji już nie powstanie
- Twoje komunikaty staną się jasne i czytelne dla innych
dla Ciebie jeśli:
- używasz zbyt wielu słów do komunikacji tego, co masz na myśli
- czujesz, że Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją
- lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców
- w efekcie czego rezultaty współpracy nie są optymalne
- masz trudność w komunikacji z innym pokoleniem lub płcią
- Twoje komunikaty są mylnie rozumiane
- niektórzy się obrażają za to, co mówisz lub piszesz
- chcesz budować lepsze relacje, wzbudzać większą sympatię
- chcesz rozumieć podteksty, lepiej radzić sobie z sarkazmem i ironią innych w komunikacji
- zależy Ci na tym, by na spotkaniu dochodzenie do rozwiązania problemu było szybką, efektywną i uporządkowaną komunikacją
- chcesz lepiej radzić sobie z próbami zawstydzania Cię lub wytrącenia z wątku myślowego
- chcesz lepiej rozumieć inne typy ludzi i dobrze się czuć przy nich, a nawet umieć się do nich dopasować i zrozumieć ich.
Rozwijanie umiejętności komunikacji zalecamy pracownikom, którzy:
- zarządzają zespołem
- mają kontakt z klientami lub kontrahentami
- współpracują z innymi
- przekazują innym swoją wiedzę
- prowadzą spotkania/zebrania/konferencje
- wykonują zadania organizacyjne/koordynacyjne
Program szkolenia
Diagnoza Twojego typu osobowości oraz stylu komunikacji i współpracy - wypełnisz kwestionariusz Insights Discovery™
- Przed szkoleniem wypełnisz onilne kwestionariusz Insights Discovery (ok. 15-20 minut).
- Insights Discovery™ to metoda bazująca na teorii osobowości C.G. Junga, oparta o badanie kwestionariuszowe online, opracowana z zachowaniem standardów profesjonalnego testu psychologicznego. Raporty (profile indywidualne Insights) tworzone na podstawie odpowiedzi udzielonych w kwestionariuszu, obrazują w sposób przystępny dla środowiska biznesowego, indywidualne preferencje i różnice w stylu funkcjonowania ludzi. Kwestionariusz Insights jest narzędziem samoopisowym (uczestnik sam siebie opisuje poprzez wybór odpowiedzi na różne pytania), nie służy ocenie lecz autorefleksji i rozwojowi jednostek oraz zespołów. Diagnozę Insights oraz warsztaty bazujące na tej diagnozie mogą prowadzić tylko trenerzy certyfikowani przez Insights International / Poland. Więcej informacji na temat Insights Discovery: www.insights.pl
- W czasie 3-dnia szkolenia otrzymasz Twój indywidualny opisowy raport stworzony na podstawie udzielonych przez Ciebie odpowiedzi w kwestionariuszu.
- Twój raport - profil Insights Discovery, będzie zawierał graficzne zobrazowanie oraz opis, z którego dowiesz się: jaki jest Twój typ osobowości oraz dominujący styl komunikacji / współpracy, wynikający z Twoich preferencji osobowościowych. Profil opisuje także Twoje mocne strony i wyzwania w komunikacji z innymi; jak funkcjonujesz w tzw. „dobrym dniu” i jak zmienia się Twój styl komunikacji w „złym dniu” – w konflikcie, pod wpływem stresu; jaki jest Twój „typ antagonistyczny” i nad czym możesz pracować aby lepiej komunikować się z osobami o innych niż Ty preferencjach osobowościowych.
- Twój indywidualny profil Insights będzie dla Ciebie punktem odniesienia w czasie 3-go dnia szkolenia szkolenia. Dostaniesz go także w wersji papierowej i elektronicznej - będziesz mógł udostępnić go Twoim współpracownikom.
Komunikacja i współpraca w zespole na bazie Insights Discovery™
- Magia percepcji – odkryjesz, jak osobowość człowieka wpływa na sposób postrzegania innych ludzi i odbierania ich zachowań.
- Poznasz różne wymiary osobowości i ich wpływ na komunikację oraz współpracę w zespole i z Twoimi partnerami biznesowymi.
- Dowiesz się, jakie są mocne strony i ograniczenia w komunikacji każdego z typów osobowości oraz w interakcji różnych typów między sobą.
- Nauczysz się rozpoznawać różne style komunikacji i preferencje osobowościowe pod kątem współpracy z różnymi osobami - na podstawie mowy werbalnej i niewerbalnej Twoich rozmówców.
- Nauczysz się, w jaki sposób mówić do różnych pod względem osobowości ludzi, aby uzyskać pożądany efekt np. zmotywować do działania, zaangażować, przekonać do czegoś.
- Odkryjesz, jak zmienia się sposób komunikacji różnych osób pod wpływem stresu. Poznasz „zły dzień” i „cień” różnych typów osobowości w biznesie.
- Nauczysz się dopasowywać swój styl komunikacji i współpracy do różnych preferencji osobowościowych Twoich współpracowników / szefów / klientów.
- Poznasz Twój dominujący styl komunikacji i dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony a jakie wyzwania wynikające z Twojej osobowości i preferowanego stylu komunikacji.
- Poznasz mechanizm "zmiany" Twojej osobowości pod wpływem stresu.
- Odkryjesz które wymiary Twojej osobowości warto wzmacniać a które tonować w komunikacji z konkretnymi osobami, aby uzyskać pożądany efekt?
- Nauczysz się, jak efektywniej rozmawiać z różnymi typami współpracowników, przełożonych, klientów.
- Dowiesz się, w jaki sposób możesz poszerzać własną strefę komfortu – aby uzupełniać swoją osobowość nowymi kompetencjami.
Ukryte Poziomy Komunikatów™ - to, czego nie widać i nie słychać, ale wpływa na rozmówcę
- Kiedy nie wiadomo o co chodzi..., chodzi o Ukryte Poziomy Komunikatów™! Jak je odczytywać i posługiwać się nimi, by zrozumieć to, co niezrozumiałe?
- Jak przekładać treści z ukrytych poziomów komunikatów na poziomy jawne tak, by inni lepiej rozumieli nas?
- Czemu model 4 płaszczyzn komunikacyjnych wg F.S. von Thun’a nie wystarcza do budowania porozumienia.
Metaprogramy - jak zmieniać własne strategie percepcyjno-komunikacyjne
Jak radzić sobie z chwytami i zniekształceniami w rozmowie - Metamodel
- Jak rozpoznawać w wypowiedziach Twoich rozmówców:
- generalizacje i kwantyfikatory ogólne
- brak związku logicznego lub przyczynowo-skutkowego
- przerzucanie odpowiedzialności
- równię pochyłą
- czytanie w myślach i ukryte założenia
- modalne operatory konieczności
- modalne operatory możliwości
- nominalizacje
- niedookreślone rzeczowniki
- niedookreślone czasowniki
- oceny i sądy
- Jak poprowadzić rozmówcę do „gry w otwarte karty” posługując się pytaniami z Metamodelu
- Jak zmieniać kierunek rozmowy z niekonstruktywnego na pozytywny dla obu stron, dzięki neurolingwistyce (odpowiedni dobór słów, presupozycji i składni)
Komunikacja interpersonalna w zespole projektowym, czyli jak razem wypracować rozwiązanie
- Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania,
- Jak krytykować pomysły i rozwiązania, by nie podciąć autorowi skrzydeł,
- Jak zachować się, gdy ktoś Cię krytykuje,
- Jak dać feedback korygujący lub docenić,
- Jak zmieniać swoją komunikację, gdy chcesz:
- zmotywować do działania, do podjęcia decyzji,
- zaangażować i wzmocnić odpowiedzialność,
- Jak poinformować lub uzyskać informacje.
Dyplomacja w komunikacji mówionej i pisanej
- Jak komunikować problem, dezaprobatę i niezadowolenie,
- Jak pospieszać opieszałych,
- Jak wyznaczać granice i mówić o swoich potrzebach/oczekiwaniach.
Jak zadbać o efektywność w komunikacji interpersonalnej
- Diagnoza Twojego stylu i optymalizacja strategii w komunikowaniu się
- Jak dobierać narzędzia komunikacji w zależności od celu
- Jak używać komunikacji werbalnej i niewerbalnej, by wzmacniać przesłanie i utrzymać skupienie odbiorcy?
- Jak kontrolować rozmowę? Sztuka prowadzenia rozmówcy za pomocą pytań otwartych i zamkniętych
- A co gdy inni mówią i... mało z tego wynika? Narzędzia aktywnego słuchania do etycznego „challenge’owania”:
- Parafrazowanie
- Dopytywanie
- Zatrzymywanie
- Podsumowywanie
- Odzwierciedlanie
Czas trwania
9.00-17.00 - łącznie 24h zegarowych
Prelegenci

Przez ponad 10 lat odpowiadała za kapitał ludzki w Grupie Pracuj, gdzie pełniła funkcje HR Business Partnera, Learning and Development Managera oraz HR Managera. Zarządzała strategią oraz wszystkimi procesami w ramach wewnętrznego HR-u Grupy Pracuj. Zarządzała16-osobowym działem: zespołami ds. onboardingu, szkoleń i rozwoju pracowników, rekrutacji, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz budowania angażującego środowiska pracy, wynagrodzeń, benefitów i administracji personalnej. Stworzyła strategię angażującego środowiska pracy, której ważnym elementem była komunikacja wewnętrzna, wzmocnienie kultury organizacyjnej, angażujący przywódcy i efektywny rozwój pracowników. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli mediatora, coacha, trenera i prelegenta. Wielokrotnie dzieliła się swoją ekspercką wiedzą w mediach. Specjalizuje się w projektach doradczych dla kadry menedżerskiej, zarządów, działów HR; w szkoleniach z obszaru zarządzania i rekrutacji oraz w procesach rozwojowych dla jednostek i zespołów (w tym warsztaty, sesje coachingu indywidualnego i zespołowego, mentoring, mediacje i konsultacje). Interesuje się rozwojem inteligencji emocjonalnej i samoświadomości liderów oraz wielopoziomowym rozwijaniem efektywności zespołowej. Jej pasją jest wspieranie ludzi w rozwoju osobistym, zawodowym i duchowym.

trener, partner zarządzający, konsultant Menedżer z 18 letnim doświadczeniem w biznesie, certyfikowany trener, akredytowany konsultant Insights Discovery, superwizor trenerów 4GROW, twórca gier i narzędzi szkoleniowych. Odpowiedzialna za obszar marketingu i HR w 4GROW. Jako Senior Communications Manager w międzynarodowej korporacji wspierała realizację celów biznesowych firmy oraz budowała zaangażowanie pracowników biura i sieci sprzedaży m,in, w Polsce, Francji i Irlandii.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- platforma online 4GROW, nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, 150 minut treningu indywidualnego
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Regulamin szkoleń otwartych stacjonarnych 4GROW
§ 1 DEFINICJE
- Organizator - 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866, zamiennie zwany 4GROW.
- Szkolenie – usługa realizowana przez 4GROW w wyznaczonym terminie i miejscu, wykorzystujące różnorodne formy rozwoju, m.in.: zadania, ćwiczenia, prezentacje, wykład, warsztat, dyskusja, gry, scenki, poszerzona o materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom oraz o dodatkowe gratisy takie, jak: nielimitowany kontakt telefoniczny z trenerem, trening indywidualny przez rok po szkoleniu, materiały online w formie follow-up przez rok po szkoleniu. Warunkiem otrzymania materiałów jest wypełnienie ankiety poszkoleniowej i podanie adresu mailowego w opinii po szkoleniu. Szkolenie takie może być łączone ze szkoleniem live online, co oznacza, że w jednym szkoleniu biorą udział osoby przebywające w sali szkoleniowej oraz uczestnicy szkolenia live online.
- Uczestnik — osoba, której miejsce na Szkoleniu zostało objęte Rejestracją.
- Zgłaszający — przedstawiciel firmy, który z ramienia pracodawcy dokonuje zgłoszenia Uczestnika na Szkolenie i pośredniczy w całym procesie od zapisu do płatności - pomiędzy 4GROW, firmą, którą reprezentuje oraz Uczestnikiem lub Uczestnikami, których zapisuje na Szkolenie. Zgłaszający może być jednocześnie Uczestnikiem Szkolenia.
- Konsument — osoba fizyczna dokonująca z Organizatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Polecający - Uczestnik szkolenia, odbywającego się po 23.06.2021r., rekomendujący innym osobom uczestnictwo w szkoleniach 4GROW;
- Osoba polecona – Uczestnik szkolenia, powołujący się w Formularzu na Polecającego;
- Formularz — formularz zgłoszeniowy udostępniony przez 4GROW na stronie internetowej: https://4grow.pl/; w szczególnych wypadkach Organizator pozostawia sobie prawo do dostarczenia Formularza w innej formie.
- Rezerwacja — zgłoszenie Organizatorowi przez Zamawiającego prośby o rezerwację miejsca lub miejsc dla Uczestnika lub Uczestników na konkretnym Szkoleniu poprzez wypełniony Formularz.
- Rejestracja — potwierdzenie dokonanej wcześniej Rezerwacji oznaczające zakup zarezerwowanego wcześniej miejsca dla Uczestnika Szkolenia.
- Cena – wartość określająca w polskich złotych kwotę, jaka będzie naliczona Zamawiającemu w ramach Opłaty za Szkolenie. Informacja o Cenie opublikowana jest każdorazowo na stronie www 4GROW konkretnego Szkolenia przy konkretnym terminie oraz wskazana w Formularzu.
- Opłata - honorarium 4GROW za Rejestrację Uczestnika na Szkolenie, zgodnie z Ceną Szkolenia i ewentualnymi Rabatami – aktualnymi na dzień Rejestracji.
- Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady zakupu i wzajemne zobowiązania Organizatora, Uczestnika i /lub Zamawiającego Szkolenia w 4GROW realizowanego przez Organizatora
§ 2 JAK PRZEBIEGA REZERWACJA I REJESTRACJA
- Rezerwacja nie zobowiązuje Zgłaszającego do Rejestracji, jest zgłoszeniem zainteresowania konkretnym Szkoleniem dla konkretnego Uczestnika lub Uczestników w konkretnym terminie. Rezerwacja wymaga potwierdzenia mailowego przez 4GROW oraz poprzedza dokonanie Rejestracji.
- Rezerwacji miejsc na Szkoleniu dokonuje się poprzez wypełnienie Formularza na stronie www.4grow.pl
- W ciągu 2 dni roboczych, Zgłaszający otrzyma od 4GROW mailem informację o potwierdzeniu lub niepotwierdzeniu Rezerwacji przez Organizatora (np. w zależności od dostępności miejsc).
- W przypadku potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW, Zgłaszający ma możliwość Rejestracji Uczestnika/ów na Szkolenie poprzez:
- odpisanie na otrzymanego maila od 4GROW z załączoną Rezerwacją, wiadomością mailową o treści "Zapoznałam/em się z załącznikami, potwierdzam, że są zgodne z moją decyzją i akceptuję ich treści."
- lub poprzez przesłanie skanu podpisanej Rezerwacji w formacie doc. lub pdf. z załączonym Regulaminem 4GROW
oraz
- poprzez wniesienie Opłaty za Szkolenie
- lub poprzez uzyskanie zgody od Organizatora na wniesienie Opłaty po szkoleniu.
- Rejestracja jest równoznaczna z:
- akceptacją niniejszego Regulaminu przez Zgłaszającego i Uczestnika;
- upoważnieniem 4GROW do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu ze strony Zgłaszającego;
- gwarancją miejsca na Szkoleniu.
- Jeśli Zgłaszający nie dokona Rejestracji w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia Rezerwacji przez 4GROW lub w wyjątkowych sytuacjach - w ciągu innego terminu wyznaczonego przez 4GROW, Rezerwacja może zostać anulowana.
§ 3 OBOWIĄZKI 4GROW I BENEFITY
– CO OD NAS OTRZYMUJESZ
- Gratisy do Szkolenia - Uczestnik otrzymuje do Szkolenia dodatkowe usługi - gratis:
- Certyfikat ukończenia szkolenia – warunkiem otrzymania certyfikatu jest uczestnictwo w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin.
- Trening indywidualny – zdalne spotkanie trenera 4GROW z Uczestnikiem, odbywające się poprzez rozmowę telefoniczną lub online – poprzez platformę do internetowych rozmów audio / wideo. Wymiar treningu indywidualnego uzależniony jest od wybranego tematu Szkolenia i może obejmować od 60 do180 minut. Trening indywidualny Uczestnik może umówić z trenerem w ciągu roku od szkolenia, w wybrany jeden dzień miesiąca określony wcześniej przez trenera. Celem i tematem treningu indywidualnego jest zwiększenie efektywności Szkolenia w ramach zakresu programu Szkolenia.
- Nielimitowane wsparcie telefoniczne trenera – Uczestnik może kontaktować się telefonicznie z trenerem przez nieograniczony czas po Szkoleniu.
- Dostęp do platformy www.online.4grow.pl.
- Dodatkowe materiały – jeśli w pakiecie z danym Szkoleniem zapewnione są gratis dodatkowe materiały, informacja taka jest każdorazowo umieszczana na stronie www danego Szkolenia. Przykładowe materiały dodatkowe, jakie mogą zostać dołączone do Szkolenia to:
- Materiały szkoleniowe i poszkoleniowe. Warunkiem otrzymania dostępu do nich jest rejestracja na platformie www.online.4grow.pl
- Gwarancja terminu - jeśli przy konkretnym Szkoleniu na stronie www.4grow.pl opublikowana jest informacja, że termin Szkolenia jest gwarantowany, oznacza to, że Szkolenie dla zarejestrowanego Uczestnika nie zostanie przełożone i odwołane przez 4GROW.
4GROW zastrzega sobie możliwość odstąpienia od tego zapisu w przypadku wystąpienia szczególnych sytuacjach opisanych poniżej:
- zdarzeń losowych niezależnych od 4GROW;
- nagłej choroby lub wypadku trenera uniemożliwiających mu prowadzenie szkolenia przy jednoczesnym braku możliwości zastąpienia go przez innego trenera 4GROW;
- gdy zarejestrowany Uczestnik prowadzi działalność konkurencyjną w stosunku do firmy 4GROW i/lub istnieje uzasadnione ryzyko wykorzystania przez niego w celach szkoleniowych / doradczych: koncepcji, materiałów, ćwiczeń, scenariuszy, technik itp., których autorem jest 4GROW, otrzymanych podczas szkolenia.
- Analiza potrzeb szkoleniowych Uczestnika – Uczestnik otrzyma do 2 dni po zagwarantowaniu terminu przez Organizatora mailowe zaproszenie od trenera 4GROW do zgłoszenia swoich potrzeb, oczekiwań i celów rozwojowych związanych ze Szkoleniem. Jeśli Uczestnik przekaże swoje potrzeby rozwojowe trenerowi przed szkoleniem, trener albo uwzględni je w przebiegu Szkolenia albo - zaproponuje wspólne przepracowanie wybranych zagadnień w czasie treningu indywidualnego albo - jeśli potrzeby Uczestnika będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi zmianę tematu szkolenia.
§4 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY
- Aby otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia, uczestnik powinien uczestniczyć w całym szkoleniu – w pełnym jego wymiarze godzinowym.
- Uczestnik dołoży starań aby odpowiedzieć na pytania trenera w ramach badania potrzeb przed Szkoleniem, dzięki czemu trener będzie mógł do nich odnieść się i zaproponować optymalny program doskonalenia kompetencji Uczestnika.
- Rejestracja Uczestnika jest jednoznaczna z jego oświadczeniem, że:
Jest świadomy odpowiedzialności karnej z tytułu naruszenia przepisów ustawy o prawie autorskim (Dz. U. nr 80 poz. 904 z 2000 r. ze zmianami) i zobowiązuje się do przestrzegania tego prawa w odniesieniu do: materiałów, narzędzi, technik, ćwiczeń, koncepcji, scenariusza, narracji, zadań itp. przekazanych mu przez firmę 4GROW w ramach realizacji szkolenia, którego jest uczestnikiem - Brak spełnienia któregoś z wymagań w pkt. 2 OBOWIĄZKI UCZESTNIKA – CZEGO OD CIEBIE POTRZEBUJEMY nie może być podstawą do składania reklamacji.
§5 SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA
- Dzień szkoleniowy trwa 8 godzin, w trakcie których są: 1 przerwa na lunch (60 min) i 2 przerwy kawowe (15 min). Każdy dzień szkolenia rozpoczyna się o godzinie 9:00 i kończy o 17:00. Dokładne informacje o miejscu, godzinie rozpoczęcia i zakończenia szkolenia wysyłane są Uczestnikowi przed Szkoleniem mailowo.
- Obiady zamawiane są w restauracji, a podczas przerw do dyspozycji Uczestników są: kawa, herbata, napoje, przekąski.
- Grupa składa się maksymalnie z 10 osób - tworzymy małe grupy, by każdemu dać więcej przestrzeni do wypowiedzi, ćwiczeń oraz uwagi od trenera.
§6 JAKIE PRZYZNAJEMY RABATY
- 4GROW oferuje następujące rabaty:
- Rabat w wysokości 20% od Opłaty za 2-giego i kolejnego Uczestnika zarejestrowanego na tym samym Formularzu, na ten sam temat i termin szkolenia.
- Kod rabatowy, uprawniający do skorzystania z rabatu w wysokości 100 zł za kolejne Zgłoszenie tego samego Zgłaszającego na inny termin dowolnego szkolenia
- Promocja 20%= 10%+10% obowiązuje na zapisy od 23.06.2021 do odwołania.
- 10% dla Polecającego:
- Organizator pomniejszy Polecającemu opłatę za szkolenie za każdą Osobę poleconą o 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która zapisze się na szkolenie, realizowane do końca miesiąca, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
- lub Polecający otrzyma Bon szkoleniowy za każdą Osobę poleconą w wysokości 10% ceny szkolenia Osoby poleconej, która dokona Rejestracji na Szkolenie realizowane później niż w miesiącu, w którym zostało zrealizowane szkolenie Polecającego.
- Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.1.1. i Suma Bonów szkoleniowych, o której mowa w pkt. C.1.2 to 100% ceny szkoleń, w których Polecający był Uczestnikiem od 23.06.2021.
- Bony szkoleniowe mogą być wykorzystywane tylko przez Polecającego i nie mogą być przekazane osobom trzecim.
- Bony szkoleniowe otrzymane przez Polecającego mogą zostać przeznaczone na opłatę dowolnego szkolenia otwartego z wyłączeniem ceny profilu Insights Discovery.
- Bony szkoleniowe nie są wymienialne na gotówkę i przelew zwrotny oraz nie jest zwracana jego niewykorzystana część.
- Bony szkoleniowe otrzymane w danym roku kalendarzowym można wykorzystać do końca następnego roku kalendarzowego
- 10% dla Osoby poleconej.
- Organizator pomniejszy Osobie poleconej opłatę za szkolenie w wysokości 10% ceny szkolenia, pod warunkiem, że Polecający spełnił warunki, o których mowa w §4 pkt 1.
- Maksymalna zniżka, o której mowa w pkt. C.2.1. wynosi 10% ceny szkolenia Osoby poleconej.
- Uczestnik nie może być jednocześnie Polecającym i Osobą poleconą.
- 10% dla Polecającego:
- First minute oraz Last minute w określonych terminach.
- Vouchery promocyjne, w określonych terminach.
- Rabaty z punktu a i d nie łączą się ze sobą oraz Vouchery przyznawane w działaniach promocyjnych 4GROW nie łączą z rabatami z punktu a i d. Rabat z punktu c.1. łączy się z Rabatami, o których mowa w §6 pkt.1 a, b, d, e natomiast rabat z punktu c.2. nie łączy się z rabatami z punktu a, b, e.
§7 SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI
1. Faktura przesyłana jest w formacie pdf (e-faktura) lub w przypadku prośby Zgłaszającego jest ona wysyłana listem poleconym (na adres firmowy podany w zgłoszeniu i nazwisko Zgłaszającego, jeśli w polu uwag nie zostaną podane inne dane do wysyłki faktury).
2. Cena szkolenia obowiązuje z dnia Rezerwacji.
3. Zgłaszający lub podmiot, który reprezentuje, jest zobowiązany do wniesienia Opłaty za Szkolenie w terminie wskazanym na fakturze VAT.
4. Za dzień wniesienia Opłaty uznaje się dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym 4GROW.
5. Opłata powinna zostać uiszczona:
- przelewem na konto Organizatora; dane do przelewu:
4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, numer rachunku: 76 1140 2004 0000 3502 8222 9271 lub - za pośrednictwem portalu Przelewy24.pl
6. Organizator informuje, że w Opłatach za szkolenia będzie stosował 23% stawkę VAT, chyba, że Zgłaszający umieści w polu Uwag w Zgłoszeniu deklarację, że Opłata jest finansowana w co najmniej 70% ze środków publicznych, wtedy Opłata jest zwolniona z VAT.
§8 JAKICH ZMIAN MOŻESZ DOKONAĆ PO REJESTRACJI
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Istnieje możliwość zastąpienia Uczestnika inną osobą niż wskazana w Formularzu. Aby dokonać takiej zmiany, Zgłaszający zobowiązany jest powiadomić e-mailem o potrzebie takiej zmiany Organizatora (na adres: info@4grow.pl) najpóźniej 60 minut przed rozpoczęciem pierwszego dnia Szkolenia. Ze względu na zawartość merytoryczną Szkolenia i wysokie standardy jakości kształcenia w 4GROW, zmiany takiej można dokonać tylko w odniesieniu do całego wymiaru czasowego Szkolenia (a nie jego wybranej części).
- Zgłaszający może też bezkosztowo wycofać swoją Rejestrację lub przenieść ją z jednego Szkolenia na inne Szkolenie l - poprzez przesłanie wiadomości mailowej informującej o rezygnacji ze Szkolenia na adres info@4grow.pl.:
- najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia,
- najpóźniej na 30 dni kalendarzowych przed planowanym terminem Szkolenia i jednocześnie nie później niż 2 dni robocze od wysłania przez 4GROW wiadomości mailowej do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o sprzedaniu wszystkich miejsc na Szkoleniu i w związku z tym – o kończącym się za 2 dni robocze etapie możliwych bezpłatnych zmian w Rejestracji.
- W przypadku wycofania Rejestracji zgodnie z powyższym pkt 3, Organizator zwróci Zgłaszającemu Opłatę wniesioną w ramach Rejestracji, na numer konta bankowego, z którego wniesiono Opłatę, w ciągu 10 dni roboczych.
- W przypadku, gdy Zgłaszający chce zgodnie z powyższym pkt 3 wycofać Rejestrację z jednego Szkolenia i jednocześnie przenieść ją na inne Szkolenie, zmiana taka wymaga dodatkowego potwierdzenia dostępności miejsc na wskazanym przez Zgłaszającego Szkoleniu. W przypadku dostępności miejsc, następuje bezkosztowa zmiana Rejestracji na nowe Szkolenie. W przypadku braku miejsc na wskazanym Szkoleniu lub braku odpowiadających Zgłaszającemu terminów innych Szkoleń, Zgłaszający może wycofać wcześniejszą rejestrację - nadal, przy założeniu zgodności z pkt 3. W przypadku różnicy pomiędzy Ceną nowego Szkolenia a wniesioną Opłatą, różnica zwracana jest Zamawiającemu - jeśli Opłata była wyższa niż Cena nowego Szkolenia lub do potwierdzenia Rejestracji na nowe Szkolenie wymagana jest dopłata różnicy pomiędzy wniesioną Opłatą a Ceną nowego Szkolenia.
- Wycofanie przez Zgłaszającego Rejestracji lub przeniesienie Rejestracji na inne Szkolenie lub inny termin Szkolenia, bez zachowania 30-dniowego terminu wskazanego w pkt 3, oznacza brak zwrotu pełnej Opłaty.
- W sytuacji zmiany Rejestracji, opisanej w powyższym, pkt 6, Organizator może na prośbę Zgłaszającego zwrócić mu część Opłaty wniesionej za Rejestrację zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 8.
- Gdy informacja o zmianie wskazanej w pkt 6 wpłynie na adres mailowy Organizatora wskazany w pkt 3:
- w przedziale czasowym 29 - 15 dni kalendarzowych do dnia rozpoczęcia Szkolenia - Zgłaszający poniesie połowę Opłaty za Rejestrację Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału za połowę Ceny w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia
- w przedziale czasowym 14 dni i krócej przed planowanym terminem Szkolenia - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Dodatkowo Uczestnicy ci otrzymają możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia wypadającym nie później niż za 7 dni roboczych od chwili przekazania przez 4GROW takiej informacji. Oznacza to, że Uczestnik, który wycofa się z udziału w Szkoleniu na 14 dni lub krócej przed jego terminem, zostanie zapisany przez 4GROW na listę rezerwową uczestników innego Szkolenia. Z nowego Szkolenia będzie mógł skorzystać w tej sytuacji bezpłatnie tylko wtedy, gdy na 7 dni roboczych (lub mniej) przed jego terminem, będzie wolne miejsce na danym Szkoleniu.
- po 2 dniach od wysłania przez 4GROW maila do Zgłaszającego i Uczestników z informacją o zamknięciu etapu zmian w Rejestracji i o możliwości skorzystania z bezpłatnej rezygnacji/zmiany terminu w ciągu dwóch dni roboczych - Zgłaszający poniesie pełną Opłatę z tytułu Rejestracji Uczestników objętych zmianą. Uczestnicy ci otrzymają dodatkowo możliwość udziału bezpłatnie w innym, zaproponowanym przez 4GROW, terminie Szkolenia, na zasadach opisanych w punkcie „b” powyżej.
- Zawsze tylko jeden z punktów a, b lub c ma zastosowanie. Zmiany na warunkach opisanych w punkcie a, b i c można dokonać tylko raz.
- W przypadku zapisu z 20% rabatem od Ceny 2-giego i kolejnego uczestnika z tej samej firmy, na ten sam temat i termin Szkolenia i późniejszego rozbicia Uczestników na kilka innych terminów Szkoleń będzie wiązało się ze zmianą wysokości rabatów i wyższą Ceną za uczestnika.
- Szkolenie może być prowadzone przez innego naszego trenera dedykowanego do danego tematu niż trener pierwotnie podany w kalendarzu/szczegółach organizacyjnych. W takiej sytuacji wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani o tym fakcie, najpóźniej 3 dni przed Szkoleniem, za wyjątkiem sytuacji losowych, w wyniku których zmiana taka może nastąpić aż do dnia realizacji Szkolenia.
- 4GROW jest zobowiązany do poinformowania o zmianach wymienionych w punkcie 11 za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie.
§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Danych jest firma 4GROW Sp. Z o.o., ul. Panieńska 9/25, 03-704 Warszawa, NIP: 113-305-21-95, REGON: 521353360, KRS:0000956866. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach wskazanych powyżej. Bez Pani/Pana zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania, a także do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016
Udzielenie zgody jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdym czasie może być odwołana. Cofnięcie zgody, żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych, powinny być skierowane na adres e-mail IOD: info@4grow.pl
Więcej informacji: Polityka prywatności 4GROW
§10 OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Organizator oświadcza, że wszelkie materiały udostępnione Uczestnikom podczas Szkolenia stanowią jego własność intelektualną i wszelkie ich powielanie, kopiowanie lub rozpowszechniane może się odbywać wyłącznie za jego pisemną zgodą.
§11 REKLAMACJE
- Uczestnik może składać reklamacje dotyczące Szkolenia w ciągu 30 dni od daty jego realizacji.
- Wszelkie reklamacje Uczestnik zobowiązany jest przesłać e-mailem na adres info@4grow.pl .
- Organizator odpowie na reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania drogą mailową.
§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Prawa Cywilnego.
- W sprawach spornych Organizator zastrzega sobie prawo do występowania przed sądem właściwym dla Organizatora.
- Wszystkie zmiany w Regulaminie zostaną opublikowane na stronie internetowej Organizatora (https://4grow.pl/regulamin).
- Wszelka korespondencja powinna być kierowana na adres info@4grow.pl lub do siedziby Organizatora.
Masz pytania? Napisz do nas
