Szkolenie

Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań

O szkoleniu

Na szkoleniu poruszymy zagadnienia takie, jak: metoda Design Thinking, etapy metody Design Thinking, kreatywność, nieszablonowe myślenie, jak wyjść poza schematy, jak pobudzać kreatywność, jak wykorzystać kreatywność w biznesie, współpraca w zespole.

Ideą przewodnią metody Design Thinking jest odkrywanie kreatywnego potencjału u każdego z nas i wyzwolenie odwagi, by potencjał ten wykorzystać. Opisuje ona sposób postępowania i kolejne kroki służące do wygenerowania kreatywnego i użytecznego rozwiązania. Szkolenie z tego zakresu pomoże znaleźć odpowiedź na pytanie, skąd czerpać nowe pomysły. Pokaże drogę, jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce, a nie tylko pozostanie innowacyjnym, lecz bezużytecznym projektem?
Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szkolenia:

  • wyzwolenie kreatywności,
  • poznanie technik potrzebnych do poszukiwania nowych rozwiązań dla swojego biznesu,
  • nabycie umiejętności wykorzystania kreatywności dla rozwoju biznesu, produktów, usług,
  • umiejętne balansowanie pomiędzy potrzebą szybkich rozwiązań pod presją czasu, a kreatywnymi rozwiązaniami wymagającymi więcej czasu, lecz przynoszącymi lepszy efekt.

Korzyści ze szkolenia:

  • zyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki nieszablonowemu myśleniu,
  • zwiększenie przychodów firmy dzięki efektywnym działaniom,
  • zwiększenie prestiżu firmy dzięki innowacyjnym rozwiązaniom.

Uczestnicy nabędą wiedzę:

  • na czym polega proces Design Thinking i jego poszczególne etapy,
  • jak zaplanować, przygotować i przeprowadzić tworzenie założeń projektowych w oparciu o metodę Design Thinking,
  • jak wyjść poza nawyki myślenia i działania,
  • jak uruchomić tzw. „świeże spojrzenie”, które służy przewadze konkurencyjnej firmy,
  • jak czerpać z wiedzy i doświadczeń innych osób,
  • jak zrozumieć odbiorcę i spojrzeć na problem z jego perspektywy,
  • jak wzmacniać poczucie własnej odpowiedzialności za projekt.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • lepszego rozumienia potrzeb klientów,
  • wyjścia poza nawyki i schematy myślowe,
  • spojrzenia na problem „z boku”,
  • generowania kreatywnych i użytecznych rozwiązań,
  • tworzenia rozwiązań trafiających w potrzeby odbiorców,
  • współpracy w zespole.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób poszukujących w sobie pokładów kreatywności, a także umiejętności nieszablonowego podejścia do tworzenia produktów, usług lub rozwiązywania problemów. Warsztat skierowany jest do wszystkich stanowisk - od stażystów, poprzez specjalistów, po menedżerów i kadrę kierowniczą.

Program szkolenia

  1. Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli: o czym, jak i z jakiego powodu.
  2. Czym jest Design Thinking. Krótka historia o początkach metody, jej założeniach i przebiegu procesu DT.
  3. Zacznij od początku, czyli rola zrozumienia klienta w procesie DT. Ćwiczenie: "Wywiad".
  4. Co jest wyzwaniem. Ćwiczenie: "Jak moglibyśmy...". Wyciągamy wnioski z pierwszego etapu i definiujemy, co jest wyzwaniem – jakiego produktu/rozwiązania tak naprawdę potrzebuje klient?
  5. Generowanie i selekcja pomysłów. Ćwiczenie: "Burza mózgów" i "Inwestowanie".
  6. Prototypowanie. Ćwiczenie: "Tworzymy prototyp".
  7. Testowanie. Jak możemy przetestować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą? Ćwiczenie: "Karta feedbacku".
  8. Wdrażanie. Lista wdrożenia.
  9. Dyskusja, podsumowanie, wnioski.

Czas trwania

10.00-16.00

Prelegenci

Cytat

Moderator Design Thinking, trener zarządzania zmianą, trener umiejętności poznawczych, kreatywnego rozwiązywania problemów, myślenia wizualnego. A także doradca psychospołeczny, e-dydaktyk, autorka programów szkoleniowych w idei blended–learning, projektant szkoleń e-learningowych, facylitator i superwizor. 

Jest zwolenniczką zwinnego łączenia zasobów wiedzy, potencjału kreatywnego zespołów i efektywnego poszukiwania innowacji. A to wszystko w dobrze zaprojektowanym systemie adaptacji do zmiany zarówno myślenia jak i działania. Dodatkowo specjalizuje się w łączeniu  zasobów tradycyjnych szkoleń z rozwiązaniami on-line. 
Ponadto tworzy autorskie, dedykowane i spersonalizowane szkolenia e-learningowe i blended-learningowe oraz specjalistyczne materiały edukacyjne i szkoleniowe w postaci prezentacji multimedialnych, filmów whitebordowych, Pigułek Wiedzy realizowanych na zamówienia przedsiębiorstw (Mediator wiedzy - Knowledge Pills Metodologhy). Współpracuje jako konsultant w zakresie zarządzania zasobami wiedzy z zastosowaniem nowych technologii.

Od 2006 roku przeprowadziła około 7 tysięcy godzin warsztatów, szkoleń i prelekcji. Współpracowała  z Citihandlowy, Continental, Compensa, Aviva, Hewlett Packard, USP, L’Orèal, Polmos, Comarch, Colliers, Deloitte, EY, Hellwet Pacard, Legrand, Nowa Era, mBank,   Pearson Central Europe, Pentair, Synevo, Teva, Otis, Ericpol,  RTB House SA, VOX, Ericpol, , Innogy, SGH,  Politechnika Warszawska, Ministerstwo Obrony Narodowej, i wiele innych.
Od 2012 roku jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i Klubu Trenerów Biznesu. Wykładowca na studiach podyplomowych Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie - Pedagogika oraz na studiach podyplomowych Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie - E-learning: Projektowanie i wdrażanie.

Gdzie i kiedy

Warszawa 27-28 styczeń 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 27-28 styczeń 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 sierpień 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 27 sierpień 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!