O szkoleniu
Na szkoleniu poruszymy zagadnienia takie, jak: metoda Design Thinking, etapy metody Design Thinking, kreatywność, nieszablonowe myślenie, jak wyjść poza schematy, jak pobudzać kreatywność, jak wykorzystać kreatywność w biznesie, współpraca w zespole.
Ideą przewodnią metody Design Thinking jest odkrywanie kreatywnego potencjału u każdego z nas i wyzwolenie odwagi, by potencjał ten wykorzystać. Opisuje ona sposób postępowania i kolejne kroki służące do wygenerowania kreatywnego i użytecznego rozwiązania. Szkolenie z tego zakresu pomoże znaleźć odpowiedź na pytanie, skąd czerpać nowe pomysły. Pokaże drogę, jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce, a nie tylko pozostanie innowacyjnym, lecz bezużytecznym projektem?
Cele szkolenia:
- wyzwolenie kreatywności,
- poznanie technik potrzebnych do poszukiwania nowych rozwiązań dla swojego biznesu,
- nabycie umiejętności wykorzystania kreatywności dla rozwoju biznesu, produktów, usług,
- umiejętne balansowanie pomiędzy potrzebą szybkich rozwiązań pod presją czasu, a kreatywnymi rozwiązaniami wymagającymi więcej czasu, lecz przynoszącymi lepszy efekt.
Korzyści ze szkolenia:
- zyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki nieszablonowemu myśleniu,
- zwiększenie przychodów firmy dzięki efektywnym działaniom,
- zwiększenie prestiżu firmy dzięki innowacyjnym rozwiązaniom.
Uczestnicy nabędą wiedzę:
- na czym polega proces Design Thinking i jego poszczególne etapy,
- jak zaplanować, przygotować i przeprowadzić tworzenie założeń projektowych w oparciu o metodę Design Thinking,
- jak wyjść poza nawyki myślenia i działania,
- jak uruchomić tzw. „świeże spojrzenie”, które służy przewadze konkurencyjnej firmy,
- jak czerpać z wiedzy i doświadczeń innych osób,
- jak zrozumieć odbiorcę i spojrzeć na problem z jego perspektywy,
- jak wzmacniać poczucie własnej odpowiedzialności za projekt.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- lepszego rozumienia potrzeb klientów,
- wyjścia poza nawyki i schematy myślowe,
- spojrzenia na problem „z boku”,
- generowania kreatywnych i użytecznych rozwiązań,
- tworzenia rozwiązań trafiających w potrzeby odbiorców,
- współpracy w zespole.
Szkolenie skierowane jest do osób poszukujących w sobie pokładów kreatywności, a także umiejętności nieszablonowego podejścia do tworzenia produktów, usług lub rozwiązywania problemów. Warsztat skierowany jest do wszystkich stanowisk - od stażystów, poprzez specjalistów, po menedżerów i kadrę kierowniczą.
Program szkolenia
- Przywitanie uczestników, wprowadzenie do warsztatu. Czyli: o czym, jak i z jakiego powodu.
- Czym jest Design Thinking. Krótka historia o początkach metody, jej założeniach i przebiegu procesu DT.
- Zacznij od początku, czyli rola zrozumienia klienta w procesie DT. Ćwiczenie: "Wywiad".
- Co jest wyzwaniem. Ćwiczenie: "Jak moglibyśmy...". Wyciągamy wnioski z pierwszego etapu i definiujemy, co jest wyzwaniem – jakiego produktu/rozwiązania tak naprawdę potrzebuje klient?
- Generowanie i selekcja pomysłów. Ćwiczenie: "Burza mózgów" i "Inwestowanie".
- Prototypowanie. Ćwiczenie: "Tworzymy prototyp".
- Testowanie. Jak możemy przetestować produkt/rozwiązanie w relacji z odbiorcą? Ćwiczenie: "Karta feedbacku".
- Wdrażanie. Lista wdrożenia.
- Dyskusja, podsumowanie, wnioski.
Czas trwania
godz. 10.00-16.00 i 9.00-15.00
Prelegenci
Moderator Design Thinking, trener zarządzania zmianą, trener umiejętności poznawczych, kreatywnego rozwiązywania problemów, myślenia wizualnego. A także doradca psychospołeczny, e-dydaktyk, autorka programów szkoleniowych w idei blended–learning, projektant szkoleń e-learningowych, facylitator i superwizor.
Jest zwolenniczką zwinnego łączenia zasobów wiedzy, potencjału kreatywnego zespołów i efektywnego poszukiwania innowacji. A to wszystko w dobrze zaprojektowanym systemie adaptacji do zmiany zarówno myślenia jak i działania. Dodatkowo specjalizuje się w łączeniu zasobów tradycyjnych szkoleń z rozwiązaniami on-line.
Ponadto tworzy autorskie, dedykowane i spersonalizowane szkolenia e-learningowe i blended-learningowe oraz specjalistyczne materiały edukacyjne i szkoleniowe w postaci prezentacji multimedialnych, filmów whitebordowych, Pigułek Wiedzy realizowanych na zamówienia przedsiębiorstw (Mediator wiedzy - Knowledge Pills Metodologhy). Współpracuje jako konsultant w zakresie zarządzania zasobami wiedzy z zastosowaniem nowych technologii.
Od 2006 roku przeprowadziła około 7 tysięcy godzin warsztatów, szkoleń i prelekcji. Współpracowała z Citihandlowy, Continental, Compensa, Aviva, Hewlett Packard, USP, L’Orèal, Polmos, Comarch, Colliers, Deloitte, EY, Hellwet Pacard, Legrand, Nowa Era, mBank, Pearson Central Europe, Pentair, Synevo, Teva, Otis, Ericpol, RTB House SA, VOX, Ericpol, , Innogy, SGH, Politechnika Warszawska, Ministerstwo Obrony Narodowej, i wiele innych.
Od 2012 roku jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i Klubu Trenerów Biznesu. Wykładowca na studiach podyplomowych Wyższa Szkoła Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie - Pedagogika oraz na studiach podyplomowych Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie - E-learning: Projektowanie i wdrażanie.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607