Szkolenie

WARSZTATY ROZWOJU OSOBOWOŚCI - KOMPETENCJE EMOCJONALNE

O szkoleniu

Szkolenie dostarcza uczestnikom wiedzy oraz kształtuje kompetencje interpersonalne, które zwiększają efektywność pracy oraz satysfakcję i zadowolenie. Warsztaty przygotowują uczestników do radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w pracy oraz życiu zawodowym, pokonywania rozczarowań i podejmowania wyzwań oraz poprawy relacji i bardziej efektywnej komunikacji z współpracownikami i klientami.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
• Wzrost zaufania do siebie i innych - wzmocnienie pewności siebie, pogłębienie relacji osobistych ze współpracownikami i klientami
• Zrozumienie własnej słabości i wprowadzenie satysfakcjonujących zmian osobistych i zawodowych
• Rozwój umiejętności prowadzenia konstruktywnej komunikacji ze współpracownikami i klientami
• Poznanie technik redukujących negatywne emocje
• Uwewnętrznienie motywacji do wprowadzenia satysfakcjonujących zmian osobistych (podjęcie konkretnych działań)
Kto powinien wziąć udział?
Menadżerów oraz pracowników wszystkich komórek organizacyjnych w przedsiębiorstwie i administracji państwowej oraz wszystkich osób zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji emocjonalnych.

Program szkolenia

1. Inteligencja emocjonalna - gwarancja zaufania do siebie samego.
2. Cztery najważniejsze zasady budowania pewności siebie
• Umiejętność korzystania ze zdolności
• Odkrywanie swojej wewnętrznej oryginalności - praca - co dalej?
• Dążenie do doskonałości
3. Ćwiczenia pomagające budować pewność siebie - praca nad swoimi myślami
• Nowy obraz własnej osoby
• Uwolnienie od cudzych oczekiwań, jako droga do niezależności
• Pokonywanie postaw niesprzyjających pewności siebie ¬nieporozumienia wokół ludzkiego ciała
• Niezasłużone poczucie winy o znaczenie przyjaźni
• Pewność siebie bez samouwielbienia.
4. Twórczość (kreatywność), na co dzień. Jak wyjść ze stereotypów zachowania, które paraliżuje aktywność własną? Ćwiczenia pomagające żyć twórczo w sytuacji zawodowej
• Początek drogi
• Patrz - pytaj - słuchaj
• Nie oceniaj pochopnie
• Bądź oryginalny
• Skup się na zadaniu
• Wykorzystuj okazje do zmian
• Nie rozpamiętuj - działaj
• Koniec drogi?
5 Jak nauczyć się zachowań asertywnych?
• Asertywna odmowa
• Asertywna konfrontacja przekonań - asertywne reagowanie na krytykę ¬obrona przed atakiem werbalnym
• Obrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi ¬asertywne wyrażanie oczekiwań
• Asertywne wyrażanie krytyki
6 Konstruktywna komunikacja werbalna.
• Rola słuchania w pozyskiwaniu życzliwości słuchacza
a) Aktywne słuchanie
b) Użyteczne procedury słowne
c) Zjawisko „pierwszeństwa" i efekt „świeżości" w przekazywaniu informacji
• Efektywny nadawca komunikatu
• Odbiorca informacji i jego rola w procesie porozumiewania się o werbalne techniki przełamywania nieufności słuchacza
a) Argumenty centralne
b) Argumenty peryferyjne
• Jak reagować na przykładowe reakcje słuchacza: lekceważenie rozmówcy, brak zainteresowania przekazywana informacji, zła opinią, na temat firmy lub osoby?
a) Niewerbalne komunikaty interakcyjne. Ćwiczenia pogłębiające umiejętności w zakresie komunikacji niewerbalnej:
gdy mówi ciało,
ciało nie kłamie,
choroba jest „językiem duszy",
zbyt duże wymagania i niepowodzenie o jak zrozumieć język ciała?
b) Jak oprzeć się presji i manipulacji w kontaktach zawodowych?
asertywna odmowa,
„zdarta płyta",
zamiana oceny na opinię,
poszukiwanie krytyki i uprzedzanie krytyki o stawianie granic,
techniki zdobywania sympatii.
c) Zasady skutecznego przekazywania informacji;
budowanie własnego autorytetu,
język gestów i język argumentów - sposoby argumentowania, wyrażania akceptacji, prezentowania niezgody,
„dopasowanie" i „odzwierciedlanie" - techniki „przyciągające" rozmówcę - umiejętne komunikowanie własnych emocji.

Czas trwania

16 godz. lekcyjnych

Prelegenci

Cytat
Psycholog, licencjonowany trener- Certified practitioner of Art of Neuro-Linguitic Programming in Poland, członek PTP(Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Ceniony trener, od 14 lat prowadzi zajęcia na renomowanych wyższych uczelniach oraz szkoli kadrę kierowniczą i pracowników wielu znanych firm w Polsce oraz koncernów międzynarodowych. Konsultant biznesowy, autor projektów doradczo-szkoleniowych dla firm min. opracowania i wdrożenia „Systemu komunikacji wewnętrznej", „Systemu ocen pracowniczych", "Badania zadowolenia pracowników" dla dużych Banków. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z zakresu umiejętności psychospołecznych. Stały współpracownik Masters CSB, wysoko oceniany przez uczestników naszych szkoleń.

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 października 2015
Hotel Czarny Potok ***

Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
(2078.70 zł brutto)
1690 PLN
Cena zawiera:
  • Pobyt: od 25.10.2015 r. (obiad) do 28.10.2015 r. (obiad) • zakwaterowanie w pokojach 2-os. o wysokim standardzie • do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) • pełne wyżywienie • materiały szkoleniowe • certyfikat ukończenia szkolenia • imprezę integracyjną w karczmie góralskiej
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie i szczegółowe informacje organizacyjne wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem. Faktura VAT wysyłana jest poczta tradycyjną.
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
• Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!