O szkoleniu
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności:
pełnienia ról kierowniczych,
doskonalenia efektywnej współpracy z podwładnymi,
poznania mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami,
identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołem,
rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem,
doskonalenia umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji,
rozumienie dynamiki zespołu,
kształcenia partnerskiej postawy wobec pracowników,
budowania autorytetu lidera poprzez rozwój kompetencji psychospołecznych.
Korzyści z uczestnictwa:
Identyfikacja z rolą menedżerską
Wzrost skuteczności działania jako menedżera
Integracja zespołu wokół zadania
Konstruktywne rozwiązywanie problemów z pracownikami
Wzrost samooceny i pewności siebie
Rozwój osobisty
Uczestnicy podczas praktycznych warsztatów zidentyfikują własny styl kierowania, opanują techniki efektywnej komunikacji, zwiększą swój poziom rozumienia istoty konfliktu oraz nauczą się rozwiązywać go w sposób konstruktywny, poznają sposoby motywowania pracowników i zasady egzekwowania poleceń, będą potrafili wyznaczać zadania i kontrolować ich realizacje.
pełnienia ról kierowniczych,
doskonalenia efektywnej współpracy z podwładnymi,
poznania mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami,
identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołem,
rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem,
doskonalenia umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji,
rozumienie dynamiki zespołu,
kształcenia partnerskiej postawy wobec pracowników,
budowania autorytetu lidera poprzez rozwój kompetencji psychospołecznych.
Korzyści z uczestnictwa:
Identyfikacja z rolą menedżerską
Wzrost skuteczności działania jako menedżera
Integracja zespołu wokół zadania
Konstruktywne rozwiązywanie problemów z pracownikami
Wzrost samooceny i pewności siebie
Rozwój osobisty
Uczestnicy podczas praktycznych warsztatów zidentyfikują własny styl kierowania, opanują techniki efektywnej komunikacji, zwiększą swój poziom rozumienia istoty konfliktu oraz nauczą się rozwiązywać go w sposób konstruktywny, poznają sposoby motywowania pracowników i zasady egzekwowania poleceń, będą potrafili wyznaczać zadania i kontrolować ich realizacje.
Kto powinien wziąć udział?
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
kierowników zespołów produkcyjnych,
brygadzistów,
mistrzów,
osób z nadzoru liniowego działów produkcyjnych firm.
kierowników zespołów produkcyjnych,
brygadzistów,
mistrzów,
osób z nadzoru liniowego działów produkcyjnych firm.
Program szkolenia
1. Rola lidera w zespole
Lider jako przywódca
Kompetencje psychospołeczne kierownika
Proces kierowania: planowanie, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie
Źródła autorytetu lidera
2. Style kierowania zespołem
Style kierowania zespołem pracowniczym
Style kierowania a charakter zespołu
Dynamika zespołu pracowniczego - fazy rozwoju
Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
Dynamika zespołu a style kierowania - dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu i jego charakteru
3. Budowanie konstruktywnego dialogu
Znaczenie przepływu informacji w firmie
Zakłócenia w relacjach: kierownik -pracownik
Techniki poprawiające komunikację
Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
Zasady udzielania informacji zwrotnych
4. Ocena bieżąca i okresowa jako funkcja kierownicza
Ocenianie jako element systemu motywacyjnego
Zniekształcenia w procesie oceniania
Zasady prowadzneia rozmów oceniających
Przebieg rozmowy oceniającej
5. Budowanie postawy asertynwej
Asertywność - zachowania ukierunkowane na rozwiązywanie problemów
Model asertywngeo szefa
Różnice między wydawaniem próśb i poleceń
Asertywny sposób egzekwowania poleceń
6. Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem
Rodzaje konfliktów w pracy
Konstruktywne sposoby rozwiązywania problemów
Prowadzenie trudnych rozmów
Lider jako przywódca
Kompetencje psychospołeczne kierownika
Proces kierowania: planowanie, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie
Źródła autorytetu lidera
2. Style kierowania zespołem
Style kierowania zespołem pracowniczym
Style kierowania a charakter zespołu
Dynamika zespołu pracowniczego - fazy rozwoju
Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
Dynamika zespołu a style kierowania - dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu i jego charakteru
3. Budowanie konstruktywnego dialogu
Znaczenie przepływu informacji w firmie
Zakłócenia w relacjach: kierownik -pracownik
Techniki poprawiające komunikację
Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
Zasady udzielania informacji zwrotnych
4. Ocena bieżąca i okresowa jako funkcja kierownicza
Ocenianie jako element systemu motywacyjnego
Zniekształcenia w procesie oceniania
Zasady prowadzneia rozmów oceniających
Przebieg rozmowy oceniającej
5. Budowanie postawy asertynwej
Asertywność - zachowania ukierunkowane na rozwiązywanie problemów
Model asertywngeo szefa
Różnice między wydawaniem próśb i poleceń
Asertywny sposób egzekwowania poleceń
6. Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem
Rodzaje konfliktów w pracy
Konstruktywne sposoby rozwiązywania problemów
Prowadzenie trudnych rozmów
Czas trwania
3 dni (20 godz.)
Promocja cenowa! (*)
• 5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1805,00 zł netto + VAT)
• 7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1767,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 25.01.2013 r.
Promocja cenowa! (*)
• 5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1805,00 zł netto + VAT)
• 7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1767,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 25.01.2013 r.
Prelegenci

Doktor nauk humanistycznych, psycholog, licencjonowany trener- Certified practitioner of Art of Neuro-Linguitic Programming in Poland, członek PTP (Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Ceniony trener, od 15 lat prowadzi zajęcia na renomowanych wyższych uczelniach oraz szkoli kadrę kierowniczą i pracowników administracji państwowej oraz wielu znanych firm w Polsce. Pełni funkcję Rektora Wyższej Szkoły Ekonomicznej. Jest konsultantem biznesowym,autor projektów doradczo-szkoleniowych dla firm min. opracowania i wdrożenia „ Systemu komunikacji wewnętrznej„ „Systemu ocen pracowniczych„ ,"Badania zadowolenia pracowników" dla dużych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z zakresu umiejętności psychospołecznych. Stały współpracownik Masters CSB , wysoko oceniany przez uczestników naszych szkoleń.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 900
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach