Szkolenie

WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH DLA LIDERÓW PRODUKCJI

O szkoleniu

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności:
pełnienia ról kierowniczych,
doskonalenia efektywnej współpracy z podwładnymi,
poznania mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami,
identyfikacja i rozwój umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania zespołem,
rozwinięcie umiejętności przywódczych przydatnych w kierowaniu personelem,
doskonalenia umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji,
rozumienie dynamiki zespołu,
kształcenia partnerskiej postawy wobec pracowników,
budowania autorytetu lidera poprzez rozwój kompetencji psychospołecznych.

Korzyści z uczestnictwa:
Identyfikacja z rolą menedżerską
Wzrost skuteczności działania jako menedżera
Integracja zespołu wokół zadania
Konstruktywne rozwiązywanie problemów z pracownikami
Wzrost samooceny i pewności siebie
Rozwój osobisty

Uczestnicy podczas praktycznych warsztatów zidentyfikują własny styl kierowania, opanują techniki efektywnej komunikacji, zwiększą swój poziom rozumienia istoty konfliktu oraz nauczą się rozwiązywać go w sposób konstruktywny, poznają sposoby motywowania pracowników i zasady egzekwowania poleceń, będą potrafili wyznaczać zadania i kontrolować ich realizacje.
Kto powinien wziąć udział?
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
kierowników zespołów produkcyjnych,
brygadzistów,
mistrzów,
osób z nadzoru liniowego działów produkcyjnych firm.

Program szkolenia

1. Rola lidera w zespole
Lider jako przywódca
Kompetencje psychospołeczne kierownika
Proces kierowania: planowanie, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie
Źródła autorytetu lidera

2. Style kierowania zespołem
Style kierowania zespołem pracowniczym
Style kierowania a charakter zespołu
Dynamika zespołu pracowniczego - fazy rozwoju
Role przyjmowane i pełnione przez członków zespołu
Dynamika zespołu a style kierowania - dopasowanie stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu i jego charakteru

3. Budowanie konstruktywnego dialogu
Znaczenie przepływu informacji w firmie
Zakłócenia w relacjach: kierownik -pracownik
Techniki poprawiające komunikację
Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
Zasady udzielania informacji zwrotnych

4. Ocena bieżąca i okresowa jako funkcja kierownicza
Ocenianie jako element systemu motywacyjnego
Zniekształcenia w procesie oceniania
Zasady prowadzneia rozmów oceniających
Przebieg rozmowy oceniającej

5. Budowanie postawy asertynwej
Asertywność - zachowania ukierunkowane na rozwiązywanie problemów
Model asertywngeo szefa
Różnice między wydawaniem próśb i poleceń
Asertywny sposób egzekwowania poleceń

6. Trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem
Rodzaje konfliktów w pracy
Konstruktywne sposoby rozwiązywania problemów
Prowadzenie trudnych rozmów

Czas trwania

3 dni (20 godz.)

Promocja cenowa! (*)
• 5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1805,00 zł netto + VAT)
• 7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1767,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 25.01.2013 r.

Prelegenci

Cytat
Doktor nauk humanistycznych, psycholog, licencjonowany trener- Certified practitioner of Art of Neuro-Linguitic Programming in Poland, członek PTP (Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). Ceniony trener, od 15 lat prowadzi zajęcia na renomowanych wyższych uczelniach oraz szkoli kadrę kierowniczą i pracowników administracji państwowej oraz wielu znanych firm w Polsce. Pełni funkcję Rektora Wyższej Szkoły Ekonomicznej. Jest konsultantem biznesowym,autor projektów doradczo-szkoleniowych dla firm min. opracowania i wdrożenia „ Systemu komunikacji wewnętrznej„ „Systemu ocen pracowniczych„ ,"Badania zadowolenia pracowników" dla dużych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z zakresu umiejętności psychospołecznych. Stały współpracownik Masters CSB , wysoko oceniany przez uczestników naszych szkoleń.

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 27 lutego 2013
Hotel Wersal ***

34-500 Zakopane

Tetmajera

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 27 lutego 2013
Hotel Wersal ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 listopada 2012
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 24 - 26 maja 2012
Hotel WERSAL***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 24 - 26 listopada 2011
Hotel WERSAL***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14 a

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
zł netto + 23% VAT
1900 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!