O szkoleniu
Jeśli jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych to najlepszy moment kolejny krok.
Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.
Szkolenie jest wzbogacone o moduł trudnych sytuacji uwzględniających specyfikę pracy zespołów zdalnych i hybrydowych.
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
- Umożliwienie pracownikom sprawnego zarządzania zespołami
- Usprawnienie procesu asymilacja osoby na wyższym stanowisku
- Dostęp pracowników do nowych technik i narzędzi
- Poprawa jakości relacji pomiędzy nowym szefem a zespołem
- Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji nowoczesnej i troskliwej
- Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
- Pogłębianie autorytetu świadomego lidera
- Zbudowanie trwałych i autentycznych relacji z pracownikami
- Nabycie umiejętności zarządzania konfliktem
- Pogłębienie i udoskonalenie technik komunikacji
- Nabycie umiejętności zmiany perspektywy w trudnych sytuacjach z pracownikami
- Poznanie narzędzi pozwalających unikanie błędów komunikacyjnych
- Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie coraz to lepszych rezultatów
KORZYŚCI WSPÓLNE:
- Zbudowanie poczucia zaufania i otwartości
- Zbudowanie wizerunku firmy nowoczesnej, podążającej za trendami
- Poprawa procesów wewnątrz organizacji
- Poprawa jakości relacji poprzez eliminację elementów stresu
Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”. Jest kontynuacją wsparcia szkoleniowego dla rozwoju umiejętności menedżerskich.
Program szkolenia
1. Psychologia menedżerska – analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami
- Co to jest analiza transakcyjna
- Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
- Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
- Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
- Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji
2. Konflikt czy mediacje – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
- Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
- Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
- Postawy i style reagowania na konflikt.
- Pułapki konfliktu
- Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
- Reagowanie na agresywne postawy i zachowania
3. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Motywacja 3.0
- Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
- Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
- Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
- Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
- Mapa motywacji zespołu
- Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
- Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?
4. Informacja zwrotna jako motywator
- Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
- Feedback i feedforward
- Techniki udzielania informacji zwrotnej:
- FUKO
- Model Z
- Model Pendletona
- Kanapka
- Kwadrat
- Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
- Efekt Halo i spółka…
- Reakcje pracowników na feedback
- Jak radzić sobie z oporem na feedback
5. Poligon trudnych sytuacji
- Głosowanie grupy – ile sytuacji trudnych z zespołów zdalnych ile stacjonarnych do przećwiczenia
- Pakiet startowy trudnych sytuacji
- Obniżenie zaangażowania / produktywności na pracy zdalnej
- Poczucie nierównego traktowania pomiędzy pracownikami
- Emocje, które wpływają na pracę danej osoby lub/i całego zespołu
- Bierność / brak inicjatywy ze strony pracownika
- Strach, lęk o przyszłość
- Poczucie izolacji, braku wpływu
- Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
- Przygotowanie do rozmowy
- Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
- Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
- Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
Czas trwania
Prelegenci

Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla dz... iałań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
