O szkoleniu
Biorąc udział w szkoleniu uzyskacie Państwo praktyczną wiedzę na temat:
* prawnych aspektów windykacji należności
* poprawy ściągalności należności
* zasad prowadzenia skutecznej rozmowy windykacyjnej, zarówno bezpośredniej jak i telefonicznej
* form zabezpieczenie należności
* technik wywierania wpływu na klienta w procesie windykacyjnym oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach
* profesjonalnego przygotowania się oraz przeprowadzenia negocjacji windykacyjnych z dłużnikiem
* postępowania egzekucyjnego oraz sankcji wobec dłużników
* prawnych aspektów windykacji należności
* poprawy ściągalności należności
* zasad prowadzenia skutecznej rozmowy windykacyjnej, zarówno bezpośredniej jak i telefonicznej
* form zabezpieczenie należności
* technik wywierania wpływu na klienta w procesie windykacyjnym oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach
* profesjonalnego przygotowania się oraz przeprowadzenia negocjacji windykacyjnych z dłużnikiem
* postępowania egzekucyjnego oraz sankcji wobec dłużników
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresujemy do:
* pracowników działów handlowych, call center, księgowych
* osób odpowiedzialnych za monitorowanie płatności klientów
* wszystkich firm, w których występuje udział windykacji
* wszystkich osób, których celem jest zwiększanie skuteczności i ściągania należności
* pracowników działów handlowych, call center, księgowych
* osób odpowiedzialnych za monitorowanie płatności klientów
* wszystkich firm, w których występuje udział windykacji
* wszystkich osób, których celem jest zwiększanie skuteczności i ściągania należności
Program szkolenia
Metody prowadzenia zajęć:
* szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
* atrakcyjność zajęć zapewnią liczną przykłady, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
* zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
* indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
* mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
Ramowy program szkolenia:
* PRAWNE ASPEKTY WINDYKACJI NALEŻNOŚCI
- prawne zabezpieczenie należności
- odzyskiwanie należności
* PLAN STRATEGII ODZYSKIWANIA NALEŻNOŚCI, CZYLI JAK POPRAWIĆ ŚCIĄGALNOŚĆ NALEŻNOŚCI
- procedury windykacyjne
- skuteczna organizacja pracy osób zajmujących się windykacją
* WINDYKACJA TELEFONICZNA
- specyfika windykacji telefonicznej
- sztuka przekazywania trudnych informacji
* WINDYKACJA W KONTAKTACH BEZPOŚREDNICH
- metody zdobywania przewagi w rozmowie z dłużnikiem
- jak sobie radzić z typowymi wymówkami dłużników
* ZABEZPIECZENIE NALEŻNOŚCI
- zagadnienia wstępne - zabezpieczenia osobiste i rzeczowe
- weksel in blanko i poręczenie wekslowe
* NEGOCJACJE WINDYKACYJNE Z DŁUŻNIKIEM
- techniki skutecznych negocjacji
- od czego zależy sukces w negocjacjach windykacyjnych
* REGULACJE PRAWNE
- zobowiązania z umów
- aspekt prawnopodatkowy
* POSTĘPOWANIE EGZEKUCYJNE
- podstawowe zasady postępowania egzekucyjnego
- jak właściwie sporządzić wniosek o egzekucje
* POSTĘPOWANIE WOBEC DŁUŻNIKÓW
- charakterystyka postępowań wobec dłużników
- rodzaje postępowań wobec dłużników
* SANKCJE WOBEC DŁUŻNIKÓW
- ostrzeganie dłużnika
- Krajowy Rejestr Dłużników - zasady funkcjonowania
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.
* szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
* atrakcyjność zajęć zapewnią liczną przykłady, ćwiczenia, testy, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
* zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
* indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
* mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
Ramowy program szkolenia:
* PRAWNE ASPEKTY WINDYKACJI NALEŻNOŚCI
- prawne zabezpieczenie należności
- odzyskiwanie należności
* PLAN STRATEGII ODZYSKIWANIA NALEŻNOŚCI, CZYLI JAK POPRAWIĆ ŚCIĄGALNOŚĆ NALEŻNOŚCI
- procedury windykacyjne
- skuteczna organizacja pracy osób zajmujących się windykacją
* WINDYKACJA TELEFONICZNA
- specyfika windykacji telefonicznej
- sztuka przekazywania trudnych informacji
* WINDYKACJA W KONTAKTACH BEZPOŚREDNICH
- metody zdobywania przewagi w rozmowie z dłużnikiem
- jak sobie radzić z typowymi wymówkami dłużników
* ZABEZPIECZENIE NALEŻNOŚCI
- zagadnienia wstępne - zabezpieczenia osobiste i rzeczowe
- weksel in blanko i poręczenie wekslowe
* NEGOCJACJE WINDYKACYJNE Z DŁUŻNIKIEM
- techniki skutecznych negocjacji
- od czego zależy sukces w negocjacjach windykacyjnych
* REGULACJE PRAWNE
- zobowiązania z umów
- aspekt prawnopodatkowy
* POSTĘPOWANIE EGZEKUCYJNE
- podstawowe zasady postępowania egzekucyjnego
- jak właściwie sporządzić wniosek o egzekucje
* POSTĘPOWANIE WOBEC DŁUŻNIKÓW
- charakterystyka postępowań wobec dłużników
- rodzaje postępowań wobec dłużników
* SANKCJE WOBEC DŁUŻNIKÓW
- ostrzeganie dłużnika
- Krajowy Rejestr Dłużników - zasady funkcjonowania
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.
Czas trwania
Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30
Prelegenci

Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 1 listopada wynosi: 660,00 zł
660
zł
Cena zawiera:
- Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 1 listopada wynosi: 745,00 zł
745
zł
Cena zawiera:
- Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji:
- szkoleń otwartych
- szkoleń zamkniętych
- seminariów
- warsztatów
- konferencji
- kursów
Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29