Szkolenie: WINDYKACJA – TECHNIKI TZW. MIĘKKIE (CZYLI PRZED WEJŚCIEM NA DROGĘ PRAWNĄ)

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/windykacja-techniki-tzw-miekkie-czyli-przed-wejsciem-na-droge-prawna-69123

Informacje o szkoleniu

Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia

W sytuacji kryzysu gospodarczego jeszcze bardziej doskwiera nam powiedzenie, że sprzedając cieszymy się dwa razy: kiedy klient kupi i kiedy zapłaci. Coraz częściej zadajemy sobie pytanie jak pogodzić windykację z obawą utraty klienta? Jak skutecznie odzyskiwać swoje należności nie niszcząc wypracowanej z klientem relacji? W co wierzyć, a na co patrzeć podejrzliwie? Jak rozmawiać i wywierać skutecznie wpływ? Niniejsze szkolenie dotyczy właśnie tych zagadnień. Podczas zajęć będziemy rozwijać kompetencje w zakresie tzw. miękkich technik windykacyjnych (czyli tych zanim wkroczymy na drogę sądową)

Po szkoleniu Uczestnik:
• pozna skuteczne sposoby na identyfikowanie psychotechnik i manipulacji stosowanych przez niepłacącego klienta
• będzie wiedział jak dobrać strategię windykacyjną do danego klienta
• będzie znał narzędzia wpływu i perswazji, które pozwalają skutecznie windykować
• będzie umiał prowadzić skuteczną telefoniczną rozmowę windykacyjną

Szkolenie skierowane jest do:

Adresaci szkolenia
-pracownicy działów handlowych, call center, księgowych
-osoby odpowiedzialne za monitorowanie płatności klientów
-wszystkie osoby zainteresowane tematyką

Program szkolenia:

1. Powody niepłacenia przez klientów
• typologia niepłacących klientów – znaczenie praktyczne znajomości tych typów
• jak dobierać strategię windykacyjną do typu klienta
• najczęstsze błędy w politykach handlowych i windykacyjnych w firmach - czy moja firma nie zachęca klientów do niepłacenia?
• czy windykacja jest równoznaczna ze stratą klienta?

2. Gry klientów dłużników
• co to znaczy „gra” i jak ją poznać w relacji „dłużnik-wierzyciel”
• typowe „scenariusze” gier
• taktyki wywierania wpływu i psychotechniki czyli jak zmieniać scenariusz i kierunek gry dłużnika

3. Komunikacja z klientem dłużnikiem
• telefon, pismo czy osobiście – kiedy jaką formę kontaktu wybrać
• kluczowe reguły i zasady prowadzenia rozmów z dłużnikiem

4. Rozmowa windykacyjna
• jak zacząć rozmowę?
• negocjacje windykacyjne – jak je prowadzić, jak dobierać argumenty (typy sankcji pozaprawnych i ich zastosowanie)
• jakie działania podjąć po rozmowie

5. Podsumowanie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Atutem naszych szkoleń są wybitni, uznani trenerzy. Do każdego z tematów szkoleniowych wyznaczone zostały osoby z bogatym doświadczeniem i wysokimi kompetencjami, przede wszystkim praktycy.

Psycholog i praktyk (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) 10-letnim doświadczeniem biznesowym. Specjalizuje się̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 350 zł - netto

Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe, - serwis kawowy, lunch, - imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, - indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, - istnieje możliwość rezerwacji zakwaterowania dla uczestnika - ankieta oceniająca szkolenie - test sprawdzający wiedzę (pre i post test)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, pocztą.

Zgłoszenia znajdują się pod linkiem: http://www.orylion.pl/pliki-do-pobrania,10,48,65.html

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej:

http://www.orylion.pl

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE ! ! !

Wydarzenie: WINDYKACJA – TECHNIKI TZW. MIĘKKIE (CZYLI PRZED WEJŚCIEM NA DROGĘ PRAWNĄ)