Szkolenie

Windykacja - techniki tzw. miękkie (czyli przed wejściem na drogę prawną)

O szkoleniu

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do udziału w jednodniowym szkoleniu, które będzie poświęcone tematyce windykacji - technikom tzw. miękkim (czyli przed wejściem na drogę prawną). Szkolenie będzie miało charakter: mini case study; dyskusja moderowana; audio-study; ćwiczenia; symulacje.

Liczba miejsc na szkoleniu jest ograniczona, zapraszamy do zapisu już dzisiaj.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z użyciem formularza kontaktowego.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szczegółowe - korzyści nabyte po szkoleniu pod kątem:

Wiedzy: Nabycie wiedzy o typologiach niepłacących klientów oraz o odpowiednim dobraniu strategii windykacyjnej do klienta. Przekazanie wiedzy o technikach argumentacyjnych, które pozwalają na osiągnięcie zakładanego rezultatu w czasie negocjacji. Zdobycie wiedzy o formach kontaktu oraz zasadach i regułach prowadzenia rozmów z dłużnikiem.

Umiejętności: Nabycie umiejętności stosowania skutecznych technik miękkich w procesie odzyskiwania należności przed wejściem na drogę prawną.

Postaw społecznych: Po szkoleniu uczestnik będzie znał skuteczne sposoby na identyfikowanie psychotechnik i manipulacji stosowanych przez niepłacącego klient. Będzie wiedział jak dobrać strategię windykacyjną do danego klienta oraz jak prowadzić skutecznie rozmowę windykacyjną.

Kto powinien wziąć udział?

 

  • pracowników działów handlowych, call center, księgowych,
  • osób odpowiedzialnych za monitorowanie płatności klientów,
  • wszystkich zainteresowanych tematyką.

Program szkolenia

1. Powody niepłacenia przez klientów
• typologia niepłacących klientów – znaczenie praktyczne znajomości tych typów
• jak dobierać strategię windykacyjną do typu klienta
• najczęstsze błędy w politykach handlowych i windykacyjnych w firmach - czy moja firma nie zachęca klientów do niepłacenia?
• czy windykacja jest równoznaczna ze stratą klienta?

2. Gry klientów dłużników
• co to znaczy „gra” i jak ją poznać w relacji „dłużnik-wierzyciel”
• typowe „scenariusze” gier
• taktyki wywierania wpływu i psychotechniki czyli jak zmieniać scenariusz i kierunek gry dłużnika

3. Komunikacja z klientem dłużnikiem
• telefon, pismo czy osobiście – kiedy jaką formę kontaktu wybrać
• kluczowe reguły i zasady prowadzenia rozmów z dłużnikiem

4. Rozmowa windykacyjna
• jak zacząć rozmowę?
• negocjacje windykacyjne – jak je prowadzić, jak dobierać argumenty (typy sankcji pozaprawnych i ich zastosowanie)
• jakie działania podjąć po rozmowie

5. Podsumowanie szkolenia

W sytuacji kryzysu gospodarczego jeszcze bardziej doskwiera nam powiedzenie, że sprzedając cieszymy się dwa razy: kiedy klient kupi i kiedy zapłaci. Coraz częściej zadajemy sobie pytanie jak pogodzić windykację z obawą utraty klienta? Jak skutecznie odzyskiwać swoje należności nie niszcząc wypracowanej z klientem relacji? W co wierzyć, a na co patrzeć podejrzliwie? Jak rozmawiać i wywierać skutecznie wpływ? Niniejsze szkolenie dotyczy właśnie tych zagadnień. Podczas zajęć będziemy rozwijać kompetencje w zakresie tzw. miękkich technik windykacyjnych (czyli tych zanim wkroczymy na drogę sądową)

Czas trwania

1 dzień

szkolenie stacjonarne:

godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./

szkolenie on-line:

godz. 09.00 - 10.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
godz. 10.30 - 10.45 /przerwa/
godz. 10.45 - 12.15 /c.d. zajęć 2 godz./
godz. 12.15 - 12.45 /przerwa/
godz. 12.45 - 14.00 /c.d. zajęć 2 godz./

Prelegenci

Cytat

Katarzyna Jędruszczak

Psycholog, praktyk (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi). Posiada ponad 10-letnie doświadczenie biznesowe. Specjalizuje się̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne.

W obszarze szkoleń jest ściśle związana z handlowcami. Prowadzi warsztaty dla grup określanych jako „siły sprzedaży” oraz osób pracujących czy mających kontakt z klientem. Są to zwykle intensywne i kompleksowe warsztaty, coachingi i trening, których celem jest uzyskanie konkretnego efektu w postaci wzrostu sprzedaży i motywacji handlowców. Na swoim koncie ma realizację wielu projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projektuje i wdraża systemy ocen, systemy rekrutacyjne (w tym Assessment Centre), systemy motywacyjne, strategie szkoleniowe. Jej kwalifikacje potwierdzają m.in: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów. Na stałe współpracuje z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką wielu artykułów (np. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej). Poza pracą jako trener, Katarzyna Jędruszczak pracowała jako handlowiec (branża FMCG), project manager oraz dyrektor sprzedaży i marketingu. Obecnie jest współwłaścicielką firmy handlowej. Wszystko to powoduje, że jej zajęcia mają przede wszystkim walor praktyczny.

Gdzie i kiedy

Online 18 czerwca 2021

Gdzie i kiedy

Online 26 kwietnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 9 lutego 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 grudnia 2020
Hotel Ibis

04-118 Warszawa

Ostrobramska 36

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena szkolenia stacjonarnego
550 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia i po szkoleniu; ankieta oceniająca szkolenie; test sprawdzający wiedzę (pre i post test)
Weź udział
Cena szkolenia on-line
300 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia i po szkoleniu; ankieta oceniająca szkolenie; test sprawdzający wiedzę (pre i post test)
Weź udział

Organizator

Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
20-824 Lublin
Aleja Warszawska 102
woj. lubelskie
ORYLION to działająca grupa doradcza, w ramach tej grupy doskonaleniem biznesu zajmuje się Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION. Instytucją szkoleniowa, działa od 2004 roku. Aktywnie zajmujemy się doskonaleniem zawodowym dla biznesu. ORYLION Ewo...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

ClickMeeting

Zaproszenia będą wysyłane na adres mailowy wskazany w zgłoszeniu na Webinar.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
20-824 Lublin Aleja Warszawska 102
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!