O szkoleniu
Po ukończeniu szkolenia Uczestnicy będą potrafili:
• w jasny sposób komunikować informacje zawarte w arkuszu kalkulacyjnym
• stosować niestandardowe formy prezentacji danych liczbowych
• odwzorowywać struktury informacyjne i na ich podstawie przedstawiać analizy oraz raporty w konkretnym obszarze funkcjonowania przedsiębiorstwa
• łączyć grafiki zewnętrzne (np. rysunki, schematy, diagramy, zdjęcia) z danymi źródłowymi, przechowywanimi w arkuszu kalkulacyjnym, dzięki czemu dane liczbowe prezentowane są w danym kontekście raportu graficznego
• w jasny sposób komunikować informacje zawarte w arkuszu kalkulacyjnym
• stosować niestandardowe formy prezentacji danych liczbowych
• odwzorowywać struktury informacyjne i na ich podstawie przedstawiać analizy oraz raporty w konkretnym obszarze funkcjonowania przedsiębiorstwa
• łączyć grafiki zewnętrzne (np. rysunki, schematy, diagramy, zdjęcia) z danymi źródłowymi, przechowywanimi w arkuszu kalkulacyjnym, dzięki czemu dane liczbowe prezentowane są w danym kontekście raportu graficznego
Kto powinien wziąć udział?
.
Program szkolenia
Terminy
05 11 2015 - 05 11 2015 - Warszawa
11 12 2015 - 11 12 2015 - Warszawa
Program
1. Zapoznanie się ze strukturą programu MS Excel
2. Grupy dostępnych opcji – przegląd
3. Elementy psychologii postrzegania
4. Przydatne opcje wizualizacji w arkuszu
– autokształty
– elementy SmartArt
– rozmieszczenie obiektów w arkuszu
– formatowanie warunkowe
– obramowanie i linie siatki
– wykresy
• standardowe
• złożone
– wykresy przebiegu w czasie
– wykresy przestawne
– obraz
– kliparty
– formanty
– adnotacje i rysunki z wykorzystaniem pióra
5. Korzystanie z obiektów zewnętrznych
– rysunki odręczne
– diagramy
– schematy
– zdjęcia
– mapy
– plany lokalizacji
– interaktywne elementy flash
– mapy strukturalne
– dashboardy
6. Przydatne funkcje arkusza
– tekstowe
– matematyczne
– statystyczne
– wyszukujące
– data i godzina
– logiczne
– informacyjne
7. Praca z danymi
– ręczne wprowadzanie danych
– zasilanie arkusza danymi z innych plików
– filtrowanie
– sortowanie
8. Korzystanie z tabel przestawnych w połączeniu z wizualizacjami
9. Tworzenie kokpitów menedżerskich (zbieranie danych z kilku miejsc)
10. Opracowywanie graficznych prezentacji danych z wykorzystaniem różnych typów wizualizacji
– przepływ wartości na schematach
– mapy strukturalne
– regionalizacja
– sketchnoty informacyjne
– diagramy sieciowe
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 650 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, sprzęt komputerowy, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!
05 11 2015 - 05 11 2015 - Warszawa
11 12 2015 - 11 12 2015 - Warszawa
Program
1. Zapoznanie się ze strukturą programu MS Excel
2. Grupy dostępnych opcji – przegląd
3. Elementy psychologii postrzegania
4. Przydatne opcje wizualizacji w arkuszu
– autokształty
– elementy SmartArt
– rozmieszczenie obiektów w arkuszu
– formatowanie warunkowe
– obramowanie i linie siatki
– wykresy
• standardowe
• złożone
– wykresy przebiegu w czasie
– wykresy przestawne
– obraz
– kliparty
– formanty
– adnotacje i rysunki z wykorzystaniem pióra
5. Korzystanie z obiektów zewnętrznych
– rysunki odręczne
– diagramy
– schematy
– zdjęcia
– mapy
– plany lokalizacji
– interaktywne elementy flash
– mapy strukturalne
– dashboardy
6. Przydatne funkcje arkusza
– tekstowe
– matematyczne
– statystyczne
– wyszukujące
– data i godzina
– logiczne
– informacyjne
7. Praca z danymi
– ręczne wprowadzanie danych
– zasilanie arkusza danymi z innych plików
– filtrowanie
– sortowanie
8. Korzystanie z tabel przestawnych w połączeniu z wizualizacjami
9. Tworzenie kokpitów menedżerskich (zbieranie danych z kilku miejsc)
10. Opracowywanie graficznych prezentacji danych z wykorzystaniem różnych typów wizualizacji
– przepływ wartości na schematach
– mapy strukturalne
– regionalizacja
– sketchnoty informacyjne
– diagramy sieciowe
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 650 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, sprzęt komputerowy, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!
Czas trwania
10:00 – 16:00
Prelegenci

.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
centrum miasta
Warszawa
centrum miasta
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
.
650
zł
Cena zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, sprzęt komputerowy, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
Powiadomienia o nowych terminach