Szkolenie

WPŁYW EMOCJI NA KOMUNIKACJĘ I WSPÓŁPRACĘ W ZESPOLE

O szkoleniu

.
Kto powinien wziąć udział?
.

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ PSYCHOLOGII EMOCJI. EMOCJE, ICH RODZAJE, WPŁYW NA KOMUNIKACJĘ Z INNYMI ORAZ NASZE FUNKCJONOWANIE INDYWIDUALNE I W GRUPIE.

2. WPŁYW EMOCJI NA FUNKCJONOWANIE CZŁOWIEKA:
a. Emocje a procesy poznawcze
b. Emocje a postrzeganie rzeczywistości i innych ludzi
c. Zniekształcenia w tych procesach ze względu na przezywane emocje

3. WPŁYW EMOCJI NA KOMUNIKACJĘ Z INNYMI:
a. Emocje jako czynnik wzmacniający komunikację z innymi
b. Emocje jako czynnik zaburzający komunikacje z innymi
c. Informacyjna funkcja emocji
d. Emocje a bodźce podprogowe
e. Emocje a dobór komunikatów werbalnych i niewerbalnych
f. Wywoływanie emocji w innych

4. EMOCJE W PROCESIE WSPÓŁPRACY Z INNYMI
o Emocje w zespole
o Emocje w relacji przełożony podwładny
o Zmiany w organizacji

5. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE PRZEŻYWANIE EMOCJI
a. Emocje ukryte i okazywane
b. Cechy osobowości
c. Typ temperamentu
d. Różnice interkulturowe
e. Przekonania osobiste i postawy oraz ich wpływ na przeżywane emocje
f. Techniki obrony przed manipulacja emocjami

6. ETAPY BUDOWANIA SIĘ ZESPOŁU I ICH WPŁYW NA WSPÓŁPRACĘ
a. etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
b. drogi do współpracy na każdym z nich
c. role zespołowe i ich identyfikacja

7. ROLA LIDERA W BUDOWANIU POZYTYWNYCH EMOCJI W ZESPOLE
a. style kierowania zespołem a reakcje emocjonalne podwładnych
b. wpływ emocji na własnych na komunikację, kierowanie i porozumiewania się z zespołem;

8. EMOCJE W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA
a. Budowanie kontaktu z klientem w silnych emocjach
b. Techniki „rozbrajania” negatywnych emocji w trakcie spotkania z klientem
c. Budowanie w kliencie emocji pozytywnych

9. NIEBEZPIECZEŃSTWA WYNIKAJĄCE Z POMIJANIA ASPEKTU EMOCJONALNEGO
a. Wypalenie zawodowe
b. Zmęczenie emocjonalne
c. Somatyczne sygnały problemów emocjonalnych

Czas trwania

3 dni; ok. 18 godz. dyd.

Prelegenci

Cytat
Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 27 marca 2015
hotel 3*

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 28 - 30 stycznia 2015
hotel 3*

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 lipca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 21 - 23 marca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 21 - 23 marca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 27 lutego 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 21 - 23 lutego 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 21 - 23 lutego 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
pln netto
1870 PLN
Cena zawiera:
  • – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!