Szkolenie

WPŁYW EMOCJI NA KOMUNIKACJĘ I WSPÓŁPRACĘ W ZESPOLE Rabat -10% przy zgłoszeniu do 31.01.2013

O szkoleniu

Identyfikacja i zrozumienie procesów emocjonalnych jakie zachodzą w człowieku
· identyfikacja i umiejętności radzenia sobie z emocjami negatywnymi na wczesnym etapie ich pojawiania się
· umiejętności identyfikacji i radzenia sobie z trudnymi emocjami w kontakcie z innymi
· umiejętności komunikacyjne z uwzględnieniem aspektów emocjonalnych.
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ PSYCHOLOGII EMOCJI. EMOCJE, ICH RODZAJE, WPŁYW NA KOMUNIKACJĘ Z INNYMI ORAZ NASZE FUNKCJONOWANIE INDYWIDUALNE I W GRUPIE.

2. WPŁYW EMOCJI NA FUNKCJONOWANIE CZŁOWIEKA:
a. Emocje a procesy poznawcze
b. Emocje a postrzeganie rzeczywistości i innych ludzi
c. Zniekształcenia w tych procesach ze względu na przezywane emocje

3. WPŁYW EMOCJI NA KOMUNIKACJĘ Z INNYMI:
a. Emocje jako czynnik wzmacniający komunikację z innymi
b. Emocje jako czynnik zaburzający komunikacje z innymi
c. Informacyjna funkcja emocji
d. Emocje a bodźce podprogowe
e. Emocje a dobór komunikatów werbalnych i niewerbalnych
f. Wywoływanie emocji w innych

4. EMOCJE W PROCESIE WSPÓŁPRACY Z INNYMI
o Emocje w zespole
o Emocje w relacji przełożony podwładny
o Zmiany w organizacji

5. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE PRZEŻYWANIE EMOCJI
a. Emocje ukryte i okazywane
b. Cechy osobowości
c. Typ temperamentu
d. Różnice interkulturowe
e. Przekonania osobiste i postawy oraz ich wpływ na przeżywane emocje
f. Techniki obrony przed manipulacja emocjami

6. ETAPY BUDOWANIA SIĘ ZESPOŁU I ICH WPŁYW NA WSPÓŁPRACĘ
a. etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
b. drogi do współpracy na każdym z nich
c. role zespołowe i ich identyfikacja

7. ROLA LIDERA W BUDOWANIU POZYTYWNYCH EMOCJI W ZESPOLE
a. style kierowania zespołem a reakcje emocjonalne podwładnych
b. wpływ emocji na własnych na komunikację, kierowanie i porozumiewania się z zespołem;

8. EMOCJE W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA
a. Budowanie kontaktu z klientem w silnych emocjach
b. Techniki „rozbrajania” negatywnych emocji w trakcie spotkania z klientem
c. Budowanie w kliencie emocji pozytywnych

9. NIEBEZPIECZEŃSTWA WYNIKAJĄCE Z POMIJANIA ASPEKTU EMOCJONALNEGO
a. Wypalenie zawodowe
b. Zmęczenie emocjonalne
c. Somatyczne sygnały problemów emocjonalnych

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
Trener biznesu, psycholog, absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Śląskiego ukończył studia podyplomowe z psychoterapii psychodynamicznej oraz terapii systemowej na Uniwersytecie Jagiellońskim i University of Scheffiled oraz z zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ma doświadczenie jako psychoterapeuta, headhunter, konsultant procesów HR w małych, średnich ale także dużych międzynarodowych firmach. Pracował jako trener wewnętrzny, oraz asesor w projektach Assessment i Development Centre.
Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania zespołem, obsługi klienta, procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz wpływu różnic kulturowych na funkcjonowanie człowieka i organizacji. W pracy trenerskiej stara się dać uczestnikom możliwość przeżycia tego, o czym mówi z grupą. Stąd większość czasu na jego zajęciach to praca warsztatowa. Przekazywana wiedza jest komentarzem do doświadczeń i ich uporządkowaniem.

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 27 lutego 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN+VAT
1820 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!