O szkoleniu
Identyfikacja i zrozumienie procesów emocjonalnych jakie zachodzą w człowieku
· identyfikacja i umiejętności radzenia sobie z emocjami negatywnymi na wczesnym etapie ich pojawiania się
· umiejętności identyfikacji i radzenia sobie z trudnymi emocjami w kontakcie z innymi
· umiejętności komunikacyjne z uwzględnieniem aspektów emocjonalnych.
· identyfikacja i umiejętności radzenia sobie z emocjami negatywnymi na wczesnym etapie ich pojawiania się
· umiejętności identyfikacji i radzenia sobie z trudnymi emocjami w kontakcie z innymi
· umiejętności komunikacyjne z uwzględnieniem aspektów emocjonalnych.
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia
Program szkolenia
1. WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ PSYCHOLOGII EMOCJI. EMOCJE, ICH RODZAJE, WPŁYW NA KOMUNIKACJĘ Z INNYMI ORAZ NASZE FUNKCJONOWANIE INDYWIDUALNE I W GRUPIE.
2. WPŁYW EMOCJI NA FUNKCJONOWANIE CZŁOWIEKA:
a. Emocje a procesy poznawcze
b. Emocje a postrzeganie rzeczywistości i innych ludzi
c. Zniekształcenia w tych procesach ze względu na przezywane emocje
3. WPŁYW EMOCJI NA KOMUNIKACJĘ Z INNYMI:
a. Emocje jako czynnik wzmacniający komunikację z innymi
b. Emocje jako czynnik zaburzający komunikacje z innymi
c. Informacyjna funkcja emocji
d. Emocje a bodźce podprogowe
e. Emocje a dobór komunikatów werbalnych i niewerbalnych
f. Wywoływanie emocji w innych
4. EMOCJE W PROCESIE WSPÓŁPRACY Z INNYMI
o Emocje w zespole
o Emocje w relacji przełożony podwładny
o Zmiany w organizacji
5. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE PRZEŻYWANIE EMOCJI
a. Emocje ukryte i okazywane
b. Cechy osobowości
c. Typ temperamentu
d. Różnice interkulturowe
e. Przekonania osobiste i postawy oraz ich wpływ na przeżywane emocje
f. Techniki obrony przed manipulacja emocjami
6. ETAPY BUDOWANIA SIĘ ZESPOŁU I ICH WPŁYW NA WSPÓŁPRACĘ
a. etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
b. drogi do współpracy na każdym z nich
c. role zespołowe i ich identyfikacja
7. ROLA LIDERA W BUDOWANIU POZYTYWNYCH EMOCJI W ZESPOLE
a. style kierowania zespołem a reakcje emocjonalne podwładnych
b. wpływ emocji na własnych na komunikację, kierowanie i porozumiewania się z zespołem;
8. EMOCJE W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA
a. Budowanie kontaktu z klientem w silnych emocjach
b. Techniki „rozbrajania” negatywnych emocji w trakcie spotkania z klientem
c. Budowanie w kliencie emocji pozytywnych
9. NIEBEZPIECZEŃSTWA WYNIKAJĄCE Z POMIJANIA ASPEKTU EMOCJONALNEGO
a. Wypalenie zawodowe
b. Zmęczenie emocjonalne
c. Somatyczne sygnały problemów emocjonalnych
2. WPŁYW EMOCJI NA FUNKCJONOWANIE CZŁOWIEKA:
a. Emocje a procesy poznawcze
b. Emocje a postrzeganie rzeczywistości i innych ludzi
c. Zniekształcenia w tych procesach ze względu na przezywane emocje
3. WPŁYW EMOCJI NA KOMUNIKACJĘ Z INNYMI:
a. Emocje jako czynnik wzmacniający komunikację z innymi
b. Emocje jako czynnik zaburzający komunikacje z innymi
c. Informacyjna funkcja emocji
d. Emocje a bodźce podprogowe
e. Emocje a dobór komunikatów werbalnych i niewerbalnych
f. Wywoływanie emocji w innych
4. EMOCJE W PROCESIE WSPÓŁPRACY Z INNYMI
o Emocje w zespole
o Emocje w relacji przełożony podwładny
o Zmiany w organizacji
5. CZYNNIKI WARUNKUJĄCE PRZEŻYWANIE EMOCJI
a. Emocje ukryte i okazywane
b. Cechy osobowości
c. Typ temperamentu
d. Różnice interkulturowe
e. Przekonania osobiste i postawy oraz ich wpływ na przeżywane emocje
f. Techniki obrony przed manipulacja emocjami
6. ETAPY BUDOWANIA SIĘ ZESPOŁU I ICH WPŁYW NA WSPÓŁPRACĘ
a. etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
b. drogi do współpracy na każdym z nich
c. role zespołowe i ich identyfikacja
7. ROLA LIDERA W BUDOWANIU POZYTYWNYCH EMOCJI W ZESPOLE
a. style kierowania zespołem a reakcje emocjonalne podwładnych
b. wpływ emocji na własnych na komunikację, kierowanie i porozumiewania się z zespołem;
8. EMOCJE W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA
a. Budowanie kontaktu z klientem w silnych emocjach
b. Techniki „rozbrajania” negatywnych emocji w trakcie spotkania z klientem
c. Budowanie w kliencie emocji pozytywnych
9. NIEBEZPIECZEŃSTWA WYNIKAJĄCE Z POMIJANIA ASPEKTU EMOCJONALNEGO
a. Wypalenie zawodowe
b. Zmęczenie emocjonalne
c. Somatyczne sygnały problemów emocjonalnych
Czas trwania
3 dni; około 20 godz.dyd.
Prelegenci

Trener biznesu, psycholog, absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Śląskiego ukończył studia podyplomowe z psychoterapii psychodynamicznej oraz terapii systemowej na Uniwersytecie Jagiellońskim i University of Scheffiled oraz z zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ma doświadczenie jako psychoterapeuta, headhunter, konsultant procesów HR w małych, średnich ale także dużych międzynarodowych firmach. Pracował jako trener wewnętrzny, oraz asesor w projektach Assessment i Development Centre.
Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania zespołem, obsługi klienta, procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz wpływu różnic kulturowych na funkcjonowanie człowieka i organizacji. W pracy trenerskiej stara się dać uczestnikom możliwość przeżycia tego, o czym mówi z grupą. Stąd większość czasu na jego zajęciach to praca warsztatowa. Przekazywana wiedza jest komentarzem do doświadczeń i ich uporządkowaniem.
Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania zespołem, obsługi klienta, procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz wpływu różnic kulturowych na funkcjonowanie człowieka i organizacji. W pracy trenerskiej stara się dać uczestnikom możliwość przeżycia tego, o czym mówi z grupą. Stąd większość czasu na jego zajęciach to praca warsztatowa. Przekazywana wiedza jest komentarzem do doświadczeń i ich uporządkowaniem.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel Belvedere****
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
1 820
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach