O szkoleniu
Zapraszamy Państwa na warsztat pt. „Wpływ społeczny w zarządzaniu zasobami ludzkimi – jak wpływać na sposób myślenia i działania pracowników”.
Wprowadzenie:
W czasach współczesnych zarządzanie organizacją sprowadza się w dużej mierze do zarządzania kapitałem intelektualnym organizacji, a zwłaszcza kapitałem ludzkim. Ze względu na fakt, że kapitał ludzki posiada kilka wymienionych poniżej cech:
· ma jakościowy charakter
· jest trudny do ewidencji i pomiaru
· kształtowany jest powoli siłami własnymi jednostki i organizacji
· nie może być przedmiotem obrotu towarowego
· nie może zmieniać właściciela
· jest unikalny trudny do naśladowania
Jest to kapitał, którym niezwykle trudno jest zarządzać. Posiada on jeszcze jedną szczególną cechę - wrodzoną siłę do generowania wartości. Jest to jedyny rodzaj kapitału, który może dodawać wartość do siebie i przez siebie. Takie podejście otwiera możliwości. Jeśli stworzymy pracownikom w organizacji odpowiednie warunki i zastosujemy adekwatne techniki zarządzania, możemy osiągnąć rezultaty przekraczające pierwotne oczekiwania.
Wprowadzenie:
W czasach współczesnych zarządzanie organizacją sprowadza się w dużej mierze do zarządzania kapitałem intelektualnym organizacji, a zwłaszcza kapitałem ludzkim. Ze względu na fakt, że kapitał ludzki posiada kilka wymienionych poniżej cech:
· ma jakościowy charakter
· jest trudny do ewidencji i pomiaru
· kształtowany jest powoli siłami własnymi jednostki i organizacji
· nie może być przedmiotem obrotu towarowego
· nie może zmieniać właściciela
· jest unikalny trudny do naśladowania
Jest to kapitał, którym niezwykle trudno jest zarządzać. Posiada on jeszcze jedną szczególną cechę - wrodzoną siłę do generowania wartości. Jest to jedyny rodzaj kapitału, który może dodawać wartość do siebie i przez siebie. Takie podejście otwiera możliwości. Jeśli stworzymy pracownikom w organizacji odpowiednie warunki i zastosujemy adekwatne techniki zarządzania, możemy osiągnąć rezultaty przekraczające pierwotne oczekiwania.
Kto powinien wziąć udział?
Adresaci szkolenia:
Adresatami szkolenia są pracownicy działów zarządzania zasobami ludzkimi , menedżerowie, a także kierownicy zespołów w tym zespołów projektowych. Osoby zarówno realizujące obecnie takie funkcje jak i osoby projektujące tego typu działanie w przyszłości.
Adresatami szkolenia są pracownicy działów zarządzania zasobami ludzkimi , menedżerowie, a także kierownicy zespołów w tym zespołów projektowych. Osoby zarówno realizujące obecnie takie funkcje jak i osoby projektujące tego typu działanie w przyszłości.
Program szkolenia
Moduł I. Umiejętności relacyjne w pracy z ludźmi
· Procesy poznawcze i ich ograniczenia
· Rozwijanie Ja, ujawnianie Ja – relacje a tożsamość osobista
· Rola emocji w budowaniu relacji
· Znaczenie empatii, samoobserwacji i przyjmowanie innych perspektyw
· Zagrożenia błędy i ograniczenia w budowaniu relacji
· Typy komunikacyjne
· Typologia zaburzeń i dysfunkcji osobowości i ich wpływ na budowanie relacji
Moduł II. Specyfika budowania relacji
· Postawy pracowników i ich kształtowanie
· Kontakty z trudnymi współpracownikami
· Diagnozowanie kłamstwa w relacjach z innymi
· Rozpoznawanie masek i maskarad
· Osobowość makiaweliczna
· Znaczenie intuicji w budowaniu relacji
· Motywowanie poprzez komunikowanie
Moduł II. Wpływ społeczny
· Reguły wpływu społecznego
· Wpływanie poprzez koncentrowanie na samoocenie
· Wpływanie poprzez emocje
· Wpływanie wykorzystujące dysonans poznawczy
· Wpływanie oparte na mechanizmach wrodzonych
· Wpływanie poprzez poczucie kontroli
· Wpływ społeczny a psychomanipulacje
Moduł III. Sztuka argumentowania, wyrażanie opinii i oczekiwań, przyjmowania i przekazywania konstruktywnej krytyki
· Asertywna konfrontacja przekonań i wyrażanie opinii
· Jak mówić nie i jak radzić sobie z krytyką
· Jak udzielać informacji zwrotnej
· Radzenie sobie z manipulacją
· Jak programować umysł w relacjach z innymi
· Jak budować klimat zaufania i zwiększać zaangażowanie pracowników
· Procesy poznawcze i ich ograniczenia
· Rozwijanie Ja, ujawnianie Ja – relacje a tożsamość osobista
· Rola emocji w budowaniu relacji
· Znaczenie empatii, samoobserwacji i przyjmowanie innych perspektyw
· Zagrożenia błędy i ograniczenia w budowaniu relacji
· Typy komunikacyjne
· Typologia zaburzeń i dysfunkcji osobowości i ich wpływ na budowanie relacji
Moduł II. Specyfika budowania relacji
· Postawy pracowników i ich kształtowanie
· Kontakty z trudnymi współpracownikami
· Diagnozowanie kłamstwa w relacjach z innymi
· Rozpoznawanie masek i maskarad
· Osobowość makiaweliczna
· Znaczenie intuicji w budowaniu relacji
· Motywowanie poprzez komunikowanie
Moduł II. Wpływ społeczny
· Reguły wpływu społecznego
· Wpływanie poprzez koncentrowanie na samoocenie
· Wpływanie poprzez emocje
· Wpływanie wykorzystujące dysonans poznawczy
· Wpływanie oparte na mechanizmach wrodzonych
· Wpływanie poprzez poczucie kontroli
· Wpływ społeczny a psychomanipulacje
Moduł III. Sztuka argumentowania, wyrażanie opinii i oczekiwań, przyjmowania i przekazywania konstruktywnej krytyki
· Asertywna konfrontacja przekonań i wyrażanie opinii
· Jak mówić nie i jak radzić sobie z krytyką
· Jak udzielać informacji zwrotnej
· Radzenie sobie z manipulacją
· Jak programować umysł w relacjach z innymi
· Jak budować klimat zaufania i zwiększać zaangażowanie pracowników
Czas trwania
10-17
9-16
9-16
Prelegenci

trener Effect Group
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
+23 % vat
1 400
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu
faktura po szkoleniu
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16