Wprowadzanie produktów w opakowaniach, wprowadzanie / sprzedaż baterii i akumulatorów: opłaty produktowe i sprawozdania

O szkoleniu

Celem szkolenia jest przekazanie w przystępny sposób konkretnej, gotowej do zastosowania w praktyce wiedzy na temat obowiązków związanych ze sprawozdawczością do BDO i sposobów ich realizacji. Ustawy opisujące te zagadnienia są trudne do przełknięcia, jednak po tym szkoleniu najważniejsze czynności związane z ewidencją i sprawozdawczością do BDO będą proste, a wezwania z urzędu i strach przed kontrolą staną się odległym wspomnieniem.
Maksimum konkretu, minimum cytowania ustaw!

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób (również początkujących) zajmujących się realizacją obowiązków przedsiębiorców z zakresu: wprowadzania produktów w opakowaniach, pobierania opłaty recyklingowej za torby na zakupy oraz wprowadzania lub sprzedaży baterii i akumulatorów.

Program szkolenia

OPAKOWANIA

  1. Odrobina teorii:
    • po co to wszystko, czyli pokrętna logika systemu,
    • definicje,
    • podstawowe obowiązki, terminy, procedury
  2. Z czym to zjeść, czyli co i jak w praktyce:
    • od czego zacząć? – (auto)diagnostyka przedsiębiorcy,
    • wpis do rejestru / wpis aktualizacyjny – kto, kiedy, jak,
    • ewidencja opakowań – jakie dane gromadzić,
    • opłata produktowa i opłata za publiczne kampanie edukacyjne – jak obliczyć,
    • sprawozdanie produktowe krok po kroku,
    • kiedy nie trzeba wnosić opłat i pod jakimi warunkami,
    • formularz de minimis – sposób wypełnienia i przekazania do urzędu marszałkowskiego.
     

BATERIE I AKUMULATORY

  1. Znowu teoria:
    • dlaczego ten system jest jeszcze bardziej skomplikowany,
    • definicje,
    • podstawowe obowiązki wprowadzających oraz niektórych sprzedawców detalicznych baterii i akumulatorów
  2. Rejestr, sprawozdawczość i opłaty:
    • kto musi się wpisać do rejestru i na jakich zasadach,
    • prowadzenie ewidencji – co uwzględniać, a czego nie,
    • sposób obliczania opłaty produktowej,
    • sprawozdanie produktowe,
    • sprawozdanie depozytowe,
    • De minimis w bateriach i akumulatorach.
     

BONUSY

  1. Najczęstsze błędy we wnioskach i sprawozdaniach – jak ich uniknąć
  2. Na co zwracać uwagę współpracując z urzędami
  3. Czy bać się kontroli
  4. Przypadki szczególne – co zrobić, gdy prawo jest niejednoznaczne
  5. Czy można uniknąć tych obowiązków
  6. Co nas czeka w przyszłości – projektowane zmiany

KONSULTACJE, DYSKUSJA

Czas trwania

Zajęcia w godzinach: 9:00– 15:00.

Prelegenci

Ekspert w zakresie BDO, wieloletni pracownik urzędu marszałkowskiego, w tym na stanowisku kierowniczki referatu odpowiedzialnego za BDO. Doświadczony wykładowca.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenia online organizujemy z wykorzystaniem platformy szkoleniowej ClickMeeting.

Do udziału w szkoleniu wystarczy dostęp do urządzenia podłączonego do internetu, mikrofon, słuchawki/głośniki, ewentualnie kamera internetowa. Prosimy o korzystanie z najaktualniejszych wersji przeglądarek Google Chrome (zalecana) lub Mozilla Firefox.

Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę, mogą również widzieć i słyszeć siebie wzajemnie – zapewniamy możliwość skorzystania z panelu dyskusyjnego dla wszystkich uczestników (obraz + dźwięk) w trakcie szkolenia oraz wsparcie techniczne realizowane telefonicznie lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

Przed rozpoczęciem szkolenia każda zgłoszona osoba otrzyma e-maila z linkiem do wirtualnego pokoju wraz z instrukcją połączenia się z platformą szkoleniową.

Test konfiguracji komputera wraz z testem sprzętu można wykonać korzystając z linku: https://utilities.clickmeeting.com/connection-tester

Rejestracja

Cena szkolenia
650
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 7.69% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

AMG Szkolenia
20-576 Lublin
Bursztynowa 8/44
woj. lubelskie
AMG Szkolenia zajmuje się organizacją szkoleń stacjonarnych i online z szeroko rozumianej ochrony środowiska. Rozbudowując swoją bazę szkoleń dokładamy starań by sięgać po aktualne tematy, mogące sprostać realnym potrzebom branży oraz rynku pracy. Na...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

• Warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie do AMG Szkolenia (Organizatora) prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie www.amgszkolenia.pl Organizator potwierdza otrzymanie formularza zgłoszeniowego wysyłając e-mail na adresy podane w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku braku informacji potwierdzającej w czasie 24 godzin – należy skontaktować się z Organizatorem.
• Przesłanie do AMG Szkolenia formularza zgłoszeniowego stanowi prawnie wiążącą umowę pomiędzy podmiotem zgłaszającym a AMG Szkolenia, jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie, jest podstawą do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
• Płatność za szkolenie powinna być przekazana w formie przedpłaty w terminie do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia na n/w nr konta.
• Dokument pro-forma wystawiamy na życzenie. Po uzyskaniu zgody Organizatora istnieje możliwość zapłaty po szkoleniu.
   Nr konta: 37 1020 3176 0000 5602 0283 5627
• Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu. Rezygnacja z udziału w szkoleniu odbywa się wyłącznie w formie pisemnej,  i musi wpłynąć do Organizatora najpóźniej na 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia. Organizator musi pisemnie potwierdzić  otrzymanie informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania pełnej opłaty.
• Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia z przyczyn organizacyjnych oraz do wyznaczenia równoważnego zastępstwa w przypadku, gdy wykładowca nie będzie mógł prowadzić zajęć z ważnych przyczyn losowych.
• Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku zwrot przedpłaty będzie dokonany w terminie do 7 dni roboczych od daty odwołania. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
• Wszystkie informacje dotyczące organizacji szkolenia (potwierdzenie, odwołanie, zmiana terminu itp.) Organizator przekaże w formie pisemnej na adresy e-mail podane na formularzu zgłoszeniowym.
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych są wspólnicy spółki cywilnej AMG Szkolenia, Agnieszka Ochmańska, Grzegorz Ochmański z siedzibą w Lublinie, przy ul. Bursztynowej 8/44, kod pocztowy 20-576,  www.amgszkolenia.pl, e-mail: biuro@amgszkolenia.pl, tel. 789 172 032. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu zawarcia umowy (formularz zgłoszeniowy) i realizacji szkolenia. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy. Ma Pani/Pan prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i usunięcia podanych danych.
• Treści szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi. Na jakąkolwiek formę utrwalania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia AMG Szkolenia nie wyraża zgody.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

AMG Szkolenia
20-576 Lublin Bursztynowa 8/44
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!