Szkolenie: Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/wprowadzanie-produktu-na-rynek-wg-pawla-tkaczyka-69780

Informacje o szkoleniu

  • Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka


    ID szkolenia: 69780
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Conference Center at The Tides
    ul. Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 28-29.03.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Dzień I 10.00-16.00
    Dzień II 9.00-16.00
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy wiesz, że 60% produktów wprowadzanych na rynek UE jest wycofywanych po pierwszym kwartale? W ponad 90% przypadków powody wycofania nie mają nic wspólnego z ceną…

Zapraszamy na intensywne warsztaty z Pawłem Tkaczykiem - nazywanym „papieżem” copywritingu, webwritingu, który codziennie przyczynia się do sukcesu wprowadzanych produktów na rynki polskie i międzynarodowe. To warsztaty podczas których poznacz nieoczywiste, a kluczowe metody wyróżniania produktu na rynku i wspierania jego sprzedaży. Na szkoleniu nie znajdziesz definicji, nieaktualnych akademickich teorii i ogólników. Tylko praktyka, tylko to co działa i pomoże urosnąć Twojemu produktowi na rynku.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Dzień I

9.30 - 10.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

ANALIZY STRATEGICZNE PRZED WPROWADZENIEM PRODUKTU NA RYNEK.
Praktyczne, szerokie spojrzenie na rynek i konkurencję.

Cykl życia produktu i jego wpływ na komunikację – kto będzie od Ciebie kupował? Jak zachęcić ich do zakupu? Przegląd sprawdzonych technik.
Macierz produkt/rynek, czyli o sztuce optymalnego dopasowania się do wymagań rynku. Odpowiemy także na pytanie, kiedy walczyć z konkurencją a kiedy nie zwracać na nią uwagi.
Analiza konkurencji – czym różni się wąskie spojrzenie na konkurencję od szerokiego? Jak Twoja firma może wykorzystać przewagi konkurencyjne znalezione podczas tej analizy?
KREOWANIE WARTOŚCI PRODUKTU I WYRÓŻNIANIE NA RYNKU.
Komunikacja marketingowa produktu.

Techniki znajdowania punktu wyróżnienia na rynku.
Punkty styczności z marką oraz ich miejsce w łańcuchu wartości.
Momenty prawdy – kluczowe punkty styczności z marką.
KOMODYTYZACJA
Kiedy sprzedajesz to samo, co inni lub klienci.
Kiedy klienci nie rozumieją Twojego produktu.

Techniki storytellingowe w procesie budowania wartości – jak sprawić, żeby klienci postrzegali Twój produkt jako wartościowy?
Warsztat: opracowanie spójnej strategii budowania wartości produktu.

16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia


Dzień II

8.30 - 09.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

TRAKCJA – SZTUKA POZYSKIWANIA KLIENTÓW DLA NOWEGO PRODUKTU
Dobre praktyki tworzenia targetu

Techniki pozyskiwania leadów za pomocą kanałów komunikacji marketingowej. Co działa? Jak optymalizować?
Lejek sprzedaży i łączenie go z punktami styczności z marką. Wykorzystanie automatyzacji w marketingu do budowania bazy klientów.
Warto rozmawiać. Czyli o tym, że nie wszystko da się załatwić automatem. Kiedy i dlaczego tego nie robić?
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA – SZKIELET MARKI I SCHEMATY KREATYWNE
Jak skutecznie tworzyć spójne reklamy produktów?

Szkielet marki: opowieść – dlaczego kupujemy?
Słowa marki: jak odróżnić produkt od konkurencji?
Rytuały, czyli o sposobie dostania się do głowy klienta.
Wróg marki: o pewnych rzeczach najlepiej mówić… pokazując ich odwrotność!
Schematy kreatywne w komunikacji marki.
KANAŁY I FORMATY.
Czyli, skoro już masz reklamę, spraw, żeby docierała do właściwych ludzi

Podział kanały i formaty dla Twojego produktu.
Marketing treści: kiedy nie wiesz, kiedy konsument jest gotów kupić.
Warsztat: przygotowanie spójnej kampanii content marketingowej.

16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Paweł Tkaczyk


Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 - zgłoszenie do 09.03.2018 - 1670 PLN + 23% VAT zgłoszenie od 10.03.2018 - 1970 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw * Cena nie zawiera noclegów

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zapraszamy do rezerwacji miejsc

Szkolenie, kurs: Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka