Szkolenie: Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka. Jak ofertować nowe produkty i nie podłączać się do strategii walki cenowej?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/wprowadzanie-produktu-na-rynek-wg-pawla-tkaczykajak-ofertowac-nowe-produkty-i-nie-podlaczac-sie-do-strategii-walki-cenowej-69662

Informacje o szkoleniu

  • Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka. Jak ofertować nowe produkty i nie podłączać się do strategii walki cenowej?


    ID szkolenia: 69662
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Warszawa
    -
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 4.12.2017-5.01.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Dzień pierwszy: 9.30-16.00
    Dzień drugi: 8.30-16.00
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy wiesz, że 60% produktów wprowadzanych na rynek UE jest wycofywanych po pierwszym kwartale? W ponad 90% przypadków powody wycofania nie mają nic wspólnego z ceną…

Podczas szkolenia:

nauczysz się promować nowy produkt, tak by ominąć wojnę cenową,
poznasz sposoby wyróżniania produktu, na tle podobnych konkurencyjnych,
dowiesz się jak zamiast produktu oferować doświadczenie,
poznasz ciekawe przykłady obudowywania tradycyjnych produktów usługami,
nauczysz się tworzyć praktyczny szkielet komunikacji produktu na rynku,
dowiesz się jak napisać dobry tekst ofertowy i mailing sprzedażowy produktu
poznasz nieoczywiste kwestie promowania produktu w sociam media,
dowiesz się jak wypromować produkt w popularnych mediach społecznościowych i budować tam spójny wizerunek,
dowiesz się jak można „odmłodzić” dojrzały i opatrzony klientom produkt,
dowiesz się, jak zapewnić produktowym postom coraz więcej czytelników
przeanalizujesz świetnie wypromowane produkty/usługi – dowiesz się, co w nich działa,
zajmiemy się także mierzeniem efektywności marketingu produktowego, bo przecież musisz wiedzieć, kiedy to działa.

Szkolenie skierowane jest do:

Zapraszamy na intensywne warsztaty z Pawłem Tkaczykiem - nazywanym „papieżem” copywritingu, webwritingu, który codziennie przyczynia się do sukcesu wprowadzanych produktów na rynki polskie i międzynarodowe. To warsztaty podczas których poznacz nieoczywiste, a kluczowe metody wyróżniania produktu na rynku i wspierania jego sprzedaży. Na szkoleniu nie znajdziesz definicji, nieaktualnych akademickich teorii i ogólników. Tylko praktyka, tylko to co działa i pomoże urosnąć Twojemu produktowi na rynku.

Program szkolenia:

Dzień I

9.30 - 10.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie zajęć

ANALIZY STRATEGICZNE PRZED WPROWADZENIEM PRODUKTU NA RYNEK.
Praktyczne, szerokie spojrzenie na rynek i konkurencję.

Cykl życia produktu i jego wpływ na komunikację – kto będzie od Ciebie kupował? Jak zachęcić ich do zakupu? Przegląd sprawdzonych technik.
Macierz produkt/rynek, czyli o sztuce optymalnego dopasowania się do wymagań rynku. Odpowiemy także na pytanie, kiedy walczyć z konkurencją a kiedy nie zwracać na nią uwagi.
Analiza konkurencji – czym różni się wąskie spojrzenie na konkurencję od szerokiego? Jak Twoja firma może wykorzystać przewagi konkurencyjne znalezione podczas tej analizy?

KREOWANIE WARTOŚCI PRODUKTU I WYRÓŻNIANIE NA RYNKU.
Komunikacja marketingowa produktu.

Techniki znajdowania punktu wyróżnienia na rynku.
Punkty styczności z marką oraz ich miejsce w łańcuchu wartości.
Momenty prawdy – kluczowe punkty styczności z marką.

KOMODYTYZACJA
Kiedy sprzedajesz to samo, co inni lub klienci.

Kiedy klienci nie rozumieją Twojego produktu.
Techniki storytellingowe w procesie budowania wartości – jak sprawić, żeby klienci postrzegali Twój produkt jako wartościowy?
Warsztat: opracowanie spójnej strategii budowania wartości produktu.

16.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia


Dzień II

8.30 - 09.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

TRAKCJA – SZTUKA POZYSKIWANIA KLIENTÓW DLA NOWEGO PRODUKTU
Dobre praktyki tworzenia targetu

Techniki pozyskiwania leadów za pomocą kanałów komunikacji marketingowej. Co działa? Jak optymalizować?
Lejek sprzedaży i łączenie go z punktami styczności z marką. Wykorzystanie automatyzacji w marketingu do budowania bazy klientów.
Warto rozmawiać. Czyli o tym, że nie wszystko da się załatwić automatem. Kiedy i dlaczego tego nie robić?

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA – SZKIELET MARKI I SCHEMATY KREATYWNE
Jak skutecznie tworzyć spójne reklamy produktów?

Szkielet marki: opowieść – dlaczego kupujemy?
Słowa marki: jak odróżnić produkt od konkurencji?
Rytuały, czyli o sposobie dostania się do głowy klienta.
Wróg marki: o pewnych rzeczach najlepiej mówić… pokazując ich odwrotność!
Schematy kreatywne w komunikacji marki.

KANAŁY I FORMATY.
Czyli, skoro już masz reklamę, spraw, żeby docierała do właściwych ludzi

Podział kanały i formaty dla Twojego produktu.
Marketing treści: kiedy nie wiesz, kiedy konsument jest gotów kupić.
Warsztat: przygotowanie spójnej kampanii content marketingowej.

16.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Paweł Tkaczyk

Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1670 zł - zgłoszenie do 17.11.2017 - 1670 PLN + 23% VAT zgłoszenie od 18.11.2017 - 1970 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw * Cena nie zawiera noclegów

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zapraszamy do rezerwacji miejsc,
Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów
m.kaczmarczyk@langas.pl

Szkolenie, kurs: Wprowadzanie produktu na rynek wg Pawła Tkaczyka. Jak ofertować nowe produkty i nie podłączać się do strategii walki cenowej?