Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/wprowadzenie-nowego-produktu-na-rynek-new-product-development-npd-marketing-37361-id145

Informacje o szkoleniu

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji. NPD marketing wymaga od osób zaangażowanych w projekt wprowadzenia produktu na rynek wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji zawodowych. Szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing)" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego przygotowania i wprowadzenia produktów na rynek, a także pokaże najczęściej popełniane błędy przez firmy. Celem szkolenia "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing)" jest zapoznanie uczestników z efektywnym przygotowaniem i zarządzaniem procesem, jakim jest rozwój i wprowadzenie produktu na rynek oraz pokazanie jaki to ma związek ze strategią firmy.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Product managerów / Kierowników produktu,
  • Brand managerów ,
  • Dyrektorów marketingu,
  • Specjalistów ds. marketingu i Specjalistów ds. komunikacji marketingowej,
  • managerów , zespołów R&D,
  • Zarządów / Top Managerów.

Program szkolenia:

1. PRODUKT - POJĘCIE I ROLA W STRATEGII FIRMY

  • Pojęcie produktu
  • Marketingowa struktura produktu
  • Miejsce produktów w strategii firmy

2. STRATEGIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

  • Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu
  • Typy strategii rozwoju nowego produktu
  • Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu

3. INNOWACJE

  • Innowacje a poziomy strategii
  • Sposoby konkurowania na rynku
  • Podstawowe założenia koncepcji innowacji przełomowych
  • Identyfikacja szans na innowację

4. PROCES PROJEKTOWANIA I ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU - KLUCZOWE OBSZARY

  • Identyfikacja potrzeb klienta
  • Burza mózgów - poszukiwanie i selekcja pomysłów
  • Projektowanie / prototypowanie
  • Testy
  • Ewaluacja i poprawki
  • Budżet
  • Analiza finansowa projektu
  • Rola i waga zespołu projektowego
  • Zaangażowanie top managementu
  • Incentives dla zespołu projektowego

5. MARKETING MIX

  • Strategia cenowa
  • Strategia komunikacji i dotarcia do klientów
  • Dystrybucja
  • Pozycjonowanie

6. KOMUNIKACJA WEWNĄTRZ FIRMY

  • Im więcej osób masz po swojej stronie tym szanse powodzenia rosną!
  • Komunikacja wewnątrz firmy
  • Incentives dla zespołu sprzedaży
  • Incentives dla zespołu projektowego

7. BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW I FIRMY

  • Regulacje prawne
  • Odpowiedzialność za produkt
  • Prawo konsumenckie
  • Znak towarowy / patenty

8. SPRZEDAŻ PRODUKTU

  • Zarządzanie produktem w sprzedaży
  • Analiza KPI’s produktu

9. ZAGROŻENIA I JAK IM PRZECIWDZIAŁAĆ

  • Najczęstsze zagrożenia przy nowych projektach
  • Sposoby przeciwdziałania

Informacje o prelegentach:

Hanna Adamiak

Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category managementu, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii działań marketingowych i sprzedażowych.

Na początku kariery zawodowej (1998) związana z JTI Polska i MarketShare. W latach 2001 - 2008 pracowała w Hiestand Polska (aktualnie ARYZTA) początkowo jako Kierownik Działu Obsługi Klienta, następnie jako p.o. Dyrektora Marketingu i Channel Managera. Ostatecznie w latach 2006 - 2008  jako  Dyrektor Marketingu odpowiadała  za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej , rozwijanie i wdrażanie programów z zakresu Category Management dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, P&L działań oraz budżet marketingowy.  

Z sukcesem prowadziła projekt wprowadzania na rynek polski Wild Bean Cafe wraz z BP Polska w zakresie kategorii przekąsek, wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe  z klientami sieciowymi, które przyniosły wzrosty na poziomie 40% sprzedaży .

Odpowiadała za całość działań marketingowych  dla sieci własnej Flerynka. Z powodzeniem współpracowała z klientami w Europie, Azji i Oceani w zakresie rozwoju nowych produktów, prezentacjach, szkoleniach. Aktywnie uczestniczyła w projektach cross marketingowych w ramach zespołu międzynarodowego.

W latach 2008 - 2010 Project Manager w JTI Polska odpowiadał za projekty związane z wizerunkiem marki. Z sukcesem zajmowała się budowaniem dystrybucji i sprzedaży marek znajdujących się w portfolio firmy.

Od 2010 do 2015 roku Business Project Manager i konsultant polskich przedsiębiorstw w zakresie przygotowania biznesplanów, strategii marketingowych i sprzedażowych, budowania kanałów dystrybucji, wprowadzania nowych produktów na rynek (new product development), brandingu.

W latach 2015 - 2018 pracowała w Eurocash S.A. jako Senior Category Manager (2015-2016) zarządzający kategoriami dla Delikatesów Centrum, odpowiadała za pracę podległego zespołu, analizę rynku, zarządzanie i negocjacje z dostawcami. Na stanowisku Project Managera (2016-2018) zajmowała się rozwojem nowego konceptu dla kategorii sieci sklepów. Odpowiadała za stworzenie modelu biznesowego dla kategorii produktów świeżych w Delikatesach Centrum (wartość kategorii  ok. 250 mln), rozwój nowych produktów, P&L projektu,  negocjacje z dostawcami.

W swojej karierze efektywnie tworzyła i wprowadzała strategie i plany marketingowe, rozwijała i wprowadzała produkty na rynek, budowała kanały sprzedaży, była odpowiedzialna za współpracę z międzynarodowymi klientami sieciowymi.

Swoje szkolenia prowadzi również w języku angielskim.

Absolwenta Warszawskiej Szkoły Biznesu (Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1980 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing)", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • 10% dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
  • 20% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
  • 25% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
  • 100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
  • 10% zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Wydarzenie: Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing)