Szkolenie

Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w pracy działu HR – MS Excel dla HR – 2–dniowe warsztaty

O szkoleniu

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie szybkiego i sprawnego posługiwania się programem Excel w codziennej pracy. Szczególną uwagę poświęcimy analizie oraz gromadzeniu danych osobowych pracowników. Uczestnicy nauczą się wyszukiwać, wyróżniać i eksportować dane w MS Excel, sporządzać raporty, analizy i zestawienia w krótkim czasie. Przedstawione zostaną możliwości automatyzacji często wykonywanych zadań celem sprawniejszego zarządzania bazą pracowników. W trakcie szkolenia wykorzystywane będą funkcje statystyczne i bazodanowe, zaawansowane używanie filtrów oraz formatowanie warunkowe. Przedstawiony będzie również sposób przygotowywania i zabezpieczania arkuszy, który w dalszej kolejności będzie przesyłany do uzupełnienia. Omówione zostanie drukowanie dokumentów z wszystkimi zaawansowanymi opcjami. Podczas warsztatu omówionych zostanie minimum 50 skrótów klawiszowych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów personalnych/kadr oraz do osób zajmujących się analizą danych osobowych przy wykorzystaniu programu Microsoft Excel.

Program szkolenia

Program
1. Szybkie formatowanie dokumentów oraz przygotowanie ich do wydruku:
• Malarz formatów.
• Narzędzie „Formatuj jako tabelę”.
• Korzystanie ze styli i motywów.
• Ustawienia strony.

2. Wykorzystanie Excela do analizy danych:
• Sortowanie danych oraz sortowanie niestandardowe.
• Filtrowanie danych za pomocą filtra automatycznego oraz filtrowanie zaawnsowane
• Funkcje tekstowe wykorzystywane w celu wyodrębniania danych, m.in.:
– LEWY, PRAWY, FRAGMENT.TEKSTU,
– ZNAJDŹ, DŁ., ZŁĄCZ.TEKSTY
• Funkcje daty i czasu, m.in.
– DZIŚ, TERAZ, DNI.ROBOCZE
• Funkcje statystyczne, m.in.:
– LICZ.JEŻELI, LICZ.WARUNKI,
– ŚREDNIA.JEŻELI, ŚREDNIA.WARUNKÓW.
• Funkcje wyszukiwania i adresu, m.in.:
– WYBIERZ,
– WYSZUKAJ.PIONOWO, WYSZUKAJ.POZIOMO.
• Funkcje bazodanowe.
• Tabele przestawne.

3. Zbieranie danych z różnych źródeł i przedstawienie ich w przystępnej formie:
• Importowanie danych z różnych źródeł.
• Tworzenie łączy do innych skoroszytów.
• Narzędzie konsolidacji danych.

4. Ochrona, współdzielenie plików oraz śledzenie zmian:
• Ochrona na różnych poziomach:
– ochrona pliku,
– ochrona skoroszytu,
– ochrona arkusza.
• Udostępnianie skoroszytu.
• Śledzenie zmian.
• Kontrola użytkowników pod kątem dostępności danych.

5. Wychwytywanie wartości błędnych:
• Typy błędów w Excelu i ich kontrola.
• Zastosowanie funkcji JEŻELI.BŁĄD.

6. Makra jako narzędzie do automatyzowania często wykonywanych czynności:
• Zasada działania makra.
• Metody nagrywania makr.
• Edytowanie makra w Visual Basic for Application.
• Metody uruchamiania makr.

7. Tworzenie formularzy elektronicznych – wykorzystanie formatów programu Microsoft Excel.

8. Efektywna współpraca z programem Microsoft Word – korespondencja seryjna.

9. Drukowanie:
• Drukowanie na dowolnej ilości stron.
• Podział stron.

10. Reguła sprawdzania poprawności:
• Ograniczanie edycji przez użytkownika.
• Wymuszanie zadanych odpowiedzi.
• Zabezpieczanie

Informacje organizacyjne
Tablet jako narzędzie wspomagające naukę!

Tablet Prestigio MultiPad 2 Pro Duo 7.0
to tablet z 7-calowym ekranem IPS o rozdzielczości 1280 x 800 pikseli, dwurdzeniowym procesorem Amlogic AML8726-MX o częstotliwości taktowania 1,5GHz, 1GB RAM i Androidem 4.1 Jelly Bean. Są to parametry, które sprawią, że oglądanie filmów stanie się przyjemnością, choć urządzenie wciąż mieści się w torebce i można je zabierać ze sobą wszędzie. Ten MultiPad wyposażony jest również w czterordzeniowy procesor graficzny o pamięci 1 GB, co w połączeniu z techniką OpenGL i przyspieszeniomierzem 3-kierunkowym nadaje światowi cyfrowemu wymiaru rzeczywistego. Na tym tablecie można zainstalować bepłatny pakiet Office Suite Pro. To aplikacja służąca do przeglądania i edytowania plików Microsoft Word i Excel. Umożliwia również przeglądanie plików PowerPoint i PDF. *


Szkolenia mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.

Czas trwania

10:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 czerwca 2019
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
cena za osobę
1190 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!