O szkoleniu
Warsztaty są kompleksowym programem rozwoju umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji.
Prowadzone zajęcia mają warsztatowy charakter. Uczestnicy szkolenia zostaną poproszeni o wcześniejsze przygotowanie prezentacji w programie Power Point i zaprezentowanie jej. Wszystkie wystąpienia uczestników będą nagrywane, następnie szczegółowo analizowane przez trenera. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma płytę DVD z własnym wystąpieniem oraz pisemną analizę wystąpień wraz z rekomendacjami.
W celu poprawy efektywności szkolenia uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy. Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane a następnie odtworzone i zanalizowane przez trenerów wspólnie z uczestnikami szkolenia. Każdemu z uczestników trenerzy udzielą indywidualnych wskazówek i rekomendacji.
Prowadzone zajęcia mają warsztatowy charakter. Uczestnicy szkolenia zostaną poproszeni o wcześniejsze przygotowanie prezentacji w programie Power Point i zaprezentowanie jej. Wszystkie wystąpienia uczestników będą nagrywane, następnie szczegółowo analizowane przez trenera. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma płytę DVD z własnym wystąpieniem oraz pisemną analizę wystąpień wraz z rekomendacjami.
W celu poprawy efektywności szkolenia uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy. Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane a następnie odtworzone i zanalizowane przez trenerów wspólnie z uczestnikami szkolenia. Każdemu z uczestników trenerzy udzielą indywidualnych wskazówek i rekomendacji.
Kto powinien wziąć udział?
Pracownicy występujący publicznie
Pracownicy działów handlowych
Pracownicy zespołów projektowych
Project managerowie
Kadra zarządzająca firm i instytucji publicznych
Osoby odpowiedzialne za kształtowanie pozycji rynkowej firmy
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych
Pracownicy działów komunikacji, PR i biur prasowych firm
Osoby zainteresowane tematyką
Pracownicy działów handlowych
Pracownicy zespołów projektowych
Project managerowie
Kadra zarządzająca firm i instytucji publicznych
Osoby odpowiedzialne za kształtowanie pozycji rynkowej firmy
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych
Pracownicy działów komunikacji, PR i biur prasowych firm
Osoby zainteresowane tematyką
Program szkolenia
Warsztaty z wystąpień publicznych są kompleksowym programem rozwoju umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych.
Prowadzone zajęcia mają warsztatowy charakter. Wszystkie wystąpienia uczestników są nagrywane, następnie szczegółowo analizowane przez trenera. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma płytę DVD z własnym wystąpieniem oraz pisemną analizę trenera z wystąpień wraz z rekomendacjami.
Część I. Wprowadzenie.
Celem kilkuminutowej sesji jest zapoznanie się grupy oraz omówienie przez trenera głównych założeń do ćwiczeń.
Część II. Sesja praktyczna I – wystąpienie publiczne z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej.
Każdy uczestnik warsztatów bierze udział w wystąpieniu, pozostała cześć grupy wciela się w rolę audytorium.
Szczególna uwaga w czasie sesji praktycznej zwracana jest na:
odpowiedni dobór treści i zdjęć w prezentacji,
komunikację werbalną – emisję głosu, akcentowanie, stawianie pauz,
komunikowanie kluczowych przekazów, argumentację, dobór słów,
komunikację pozawerbalną – artykulację, gestykulację.
Część III. Sesja interaktywna.
Trener w tej części warsztatów udzieli praktycznych wskazówek dotyczących wystąpień publicznych, sesja ilustrowana jest materiałami video i ma charakter interaktywny.
cel wystąpienia,
sekret pierwszego wrażenia,
co robić,
a czego unikać,
lepiej stać czy siedzieć?
odpowiedni ubiór to podstawa,
czarna owca w grupie,
ćwiczenia emisyjne.
Część IV. Sesja praktyczna II – wystąpienie publiczne bez wykorzystania prezentacji multimedialnej.
Uczestnicy w oparciu o zdobytą wiedzę zostaną poproszeni o udział w kolejnym ćwiczeniu. Wszystkie wystąpienia zostaną nagranie następnie zanalizowane przez trenera.
Szczególna uwaga w czasie sesji zwracana jest na:
komunikację werbalną – emisję głosu, akcentowanie, stawianie pauz i kropek
uwypuklanie kluczowych przekazów, argumentację, dobór słów
komunikację pozawerbalną – artykulację, gestykulację, mimikę twarzy, kontakt wzrokowy
skuteczność przekazu - sugestywność i wiarygodność wypowiadającego się
Część VI. Podsumowanie
W tej części warsztatów trener podsumuje najważniejsze informacje przekazane podczas zajęć. Uczestnicy otrzymają materiały poszkoleniowe w tym manual „Sztuka wystąpień publicznych”.
Prowadzone zajęcia mają warsztatowy charakter. Wszystkie wystąpienia uczestników są nagrywane, następnie szczegółowo analizowane przez trenera. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma płytę DVD z własnym wystąpieniem oraz pisemną analizę trenera z wystąpień wraz z rekomendacjami.
Część I. Wprowadzenie.
Celem kilkuminutowej sesji jest zapoznanie się grupy oraz omówienie przez trenera głównych założeń do ćwiczeń.
Część II. Sesja praktyczna I – wystąpienie publiczne z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej.
Każdy uczestnik warsztatów bierze udział w wystąpieniu, pozostała cześć grupy wciela się w rolę audytorium.
Szczególna uwaga w czasie sesji praktycznej zwracana jest na:
odpowiedni dobór treści i zdjęć w prezentacji,
komunikację werbalną – emisję głosu, akcentowanie, stawianie pauz,
komunikowanie kluczowych przekazów, argumentację, dobór słów,
komunikację pozawerbalną – artykulację, gestykulację.
Część III. Sesja interaktywna.
Trener w tej części warsztatów udzieli praktycznych wskazówek dotyczących wystąpień publicznych, sesja ilustrowana jest materiałami video i ma charakter interaktywny.
cel wystąpienia,
sekret pierwszego wrażenia,
co robić,
a czego unikać,
lepiej stać czy siedzieć?
odpowiedni ubiór to podstawa,
czarna owca w grupie,
ćwiczenia emisyjne.
Część IV. Sesja praktyczna II – wystąpienie publiczne bez wykorzystania prezentacji multimedialnej.
Uczestnicy w oparciu o zdobytą wiedzę zostaną poproszeni o udział w kolejnym ćwiczeniu. Wszystkie wystąpienia zostaną nagranie następnie zanalizowane przez trenera.
Szczególna uwaga w czasie sesji zwracana jest na:
komunikację werbalną – emisję głosu, akcentowanie, stawianie pauz i kropek
uwypuklanie kluczowych przekazów, argumentację, dobór słów
komunikację pozawerbalną – artykulację, gestykulację, mimikę twarzy, kontakt wzrokowy
skuteczność przekazu - sugestywność i wiarygodność wypowiadającego się
Część VI. Podsumowanie
W tej części warsztatów trener podsumuje najważniejsze informacje przekazane podczas zajęć. Uczestnicy otrzymają materiały poszkoleniowe w tym manual „Sztuka wystąpień publicznych”.
Czas trwania
9.00-17.30
Prelegenci

Piotr Mitraszewski – Managing Director, Lighthouse Solutions
Ekspert w dziedzinie budowania relacji z mediami. Od ponad dziesięciu lat w public relations. Od ponad sześciu lat prowadzi lub współprowadzi szkolenia. Prowadzi coachingi medialne dla Prezesów największych firm i instytucji w kraju. Z powodzeniem przeprowadził ponad 500 szkoleń z zakresu komunikacji. Autor wielu uhonorowanych i cieszących się uznaniem szkoleń. Jest autorem cyklu szkoleń „Out of the box”, który zdobył wyróżnienie na kongresie Edelman Worldwide w 2006r. w Waszyngtonie. Współwłaściciel i Dyrektor Zarządzający firmą szkoleniową Lighthouse Solutions.
Ekspert w dziedzinie budowania relacji z mediami. Od ponad dziesięciu lat w public relations. Od ponad sześciu lat prowadzi lub współprowadzi szkolenia. Prowadzi coachingi medialne dla Prezesów największych firm i instytucji w kraju. Z powodzeniem przeprowadził ponad 500 szkoleń z zakresu komunikacji. Autor wielu uhonorowanych i cieszących się uznaniem szkoleń. Jest autorem cyklu szkoleń „Out of the box”, który zdobył wyróżnienie na kongresie Edelman Worldwide w 2006r. w Waszyngtonie. Współwłaściciel i Dyrektor Zarządzający firmą szkoleniową Lighthouse Solutions.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
PRoto.pl
Warszawa
Al. Jerozolimskie 53
woj. mazowieckie
Centrum Konferencyjne Golden Floor
00-824 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
d
1
zł
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53
woj. mazowieckie
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Wspó...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
PRoto.pl
00-697 Warszawa
al. Jerozolimskie 53
Powiadomienia o nowych terminach