Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/wystapienia-publiczne-30486-id982

Informacje o szkoleniu

  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE


    ID szkolenia: 30486
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    PRoto.pl
    Al. Jerozolimskie 53
    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-17.30
  • Organizator szkolenia:

    PRoto.pl
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Warsztaty są kompleksowym programem rozwoju umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych i prezentacji.

Prowadzone zajęcia mają warsztatowy charakter. Uczestnicy szkolenia zostaną poproszeni o wcześniejsze przygotowanie prezentacji w programie Power Point i zaprezentowanie jej. Wszystkie wystąpienia uczestników będą nagrywane, następnie szczegółowo analizowane przez trenera. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma płytę DVD z własnym wystąpieniem oraz pisemną analizę wystąpień wraz z rekomendacjami.

W celu poprawy efektywności szkolenia uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy. Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane a następnie odtworzone i zanalizowane przez trenerów wspólnie z uczestnikami szkolenia. Każdemu z uczestników trenerzy udzielą indywidualnych wskazówek i rekomendacji.

Szkolenie skierowane jest do:

Pracownicy występujący publicznie

Pracownicy działów handlowych

Pracownicy zespołów projektowych

Project managerowie

Kadra zarządzająca firm i instytucji publicznych

Osoby odpowiedzialne za kształtowanie pozycji rynkowej firmy

Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych

Pracownicy działów komunikacji, PR i biur prasowych firm

Osoby zainteresowane tematyką

Program szkolenia:

Warsztaty z wystąpień publicznych są kompleksowym programem rozwoju umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych.

Prowadzone zajęcia mają warsztatowy charakter. Wszystkie wystąpienia uczestników są nagrywane, następnie szczegółowo analizowane przez trenera. Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma płytę DVD z własnym wystąpieniem oraz pisemną analizę trenera z wystąpień wraz z rekomendacjami.

Część I. Wprowadzenie.

Celem kilkuminutowej sesji jest zapoznanie się grupy oraz omówienie przez trenera głównych założeń do ćwiczeń.

Część II. Sesja praktyczna I – wystąpienie publiczne z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej.

Każdy uczestnik warsztatów bierze udział w wystąpieniu, pozostała cześć grupy wciela się w rolę audytorium.

Szczególna uwaga w czasie sesji praktycznej zwracana jest na:

odpowiedni dobór treści i zdjęć w prezentacji,

komunikację werbalną – emisję głosu, akcentowanie, stawianie pauz,

komunikowanie kluczowych przekazów, argumentację, dobór słów,

komunikację pozawerbalną – artykulację, gestykulację.

Część III. Sesja interaktywna.

Trener w tej części warsztatów udzieli praktycznych wskazówek dotyczących wystąpień publicznych, sesja ilustrowana jest materiałami video i ma charakter interaktywny.

cel wystąpienia,

sekret pierwszego wrażenia,

co robić,

a czego unikać,

lepiej stać czy siedzieć?

odpowiedni ubiór to podstawa,

czarna owca w grupie,

ćwiczenia emisyjne.

Część IV. Sesja praktyczna II – wystąpienie publiczne bez wykorzystania prezentacji multimedialnej.

Uczestnicy w oparciu o zdobytą wiedzę zostaną poproszeni o udział w kolejnym ćwiczeniu. Wszystkie wystąpienia zostaną nagranie następnie zanalizowane przez trenera.

Szczególna uwaga w czasie sesji zwracana jest na:

komunikację werbalną – emisję głosu, akcentowanie, stawianie pauz i kropek

uwypuklanie kluczowych przekazów, argumentację, dobór słów

komunikację pozawerbalną – artykulację, gestykulację, mimikę twarzy, kontakt wzrokowy

skuteczność przekazu - sugestywność i wiarygodność wypowiadającego się

Część VI. Podsumowanie

W tej części warsztatów trener podsumuje najważniejsze informacje przekazane podczas zajęć. Uczestnicy otrzymają materiały poszkoleniowe w tym manual „Sztuka wystąpień publicznych”.

Informacje o prelegentach:

Piotr Mitraszewski – Managing Director, Lighthouse Solutions

Ekspert w dziedzinie budowania relacji z mediami. Od ponad dziesięciu lat w public relations. Od ponad sześciu lat prowadzi lub współprowadzi szkolenia. Prowadzi coachingi medialne dla Prezesów największych firm i instytucji w kraju. Z powodzeniem przeprowadził ponad 500 szkoleń z zakresu komunikacji. Autor wielu uhonorowanych i cieszących się uznaniem szkoleń. Jest autorem cyklu szkoleń „Out of the box”, który zdobył wyróżnienie na kongresie Edelman Worldwide w 2006r. w Waszyngtonie. Współwłaściciel i Dyrektor Zarządzający firmą szkoleniową Lighthouse Solutions.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1 d

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Wydarzenie: WYSTĄPIENIA PUBLICZNE