Szkolenie

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU W RELACJACH BIZNESOWYCH

O szkoleniu

• Zdobędą wiedzę i umiejętność prowadzenia efektywnych wystąpień publicznych
• Nauczą się stosować techniki skuteczniej autoprezentacji
• Poznają techniki pracy z kamerą oraz mikrofonem
• Dowiedzą się jak zorganizować konferencję prasową i z jakim przekazem trafić właściwie do mediów
• Poznają zasady współpracy z mediami
• Nabędą umiejętność prawidłowego zachowania się w sytuacji kryzysowej firmy bądź instytucji poprzez zastosowanie właściwej strategii przy użyciu niezbędnych narzędzi PR
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone są zarówno dla kadry zarządzającej, członków zarządu, rad nadzorczych, szefów pionu marketingu i PR przedsiębiorstw, urzędów, instytucji państwowych oraz przedstawicieli agencji zewnętrznych, które obsługują Klientów z tego obszaru.

Program szkolenia

MODUŁ I

Być dobrym mówcą
• Jak mówić, by wzbudzić zainteresowanie?
• Jak najlepiej zaprezentować się na forum, aby utrwalić pozytywny wizerunek siebie jako osoby godnej zaufania?
• Jak reagować na: gafy, wpadki, przejęzyczenia?

MODUŁ II

Wizerunek w biznesie
• Psychologiczne teorie postrzegania ludzi
– efekt pierwszego wrażenia – jak Cię widzą tak Cie piszą
– Dress Code
• Autoprezentacja, czyli jak budować swój wizerunek?
• Wizerunek organizacji a wizerunek menedżera, pracownika i urzędnika – w jaki sposób obraz danej osoby wpływa na postrzeganie całej firmy, urzędu i instytucji?

MODUŁ III

Media relations
• Jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty z przedstawicielami mass mediów?
• Jakie informacje są dla dziennikarzy najcenniejsze i jak je skutecznie „sprzedawać” mediom?
• Udzielenie krótkiej wypowiedzi eksperckiej – ćwiczenia
• Ważne zasady telewizyjnej autoprezentacji, czyli w jaki sposób oddziałujemy na telewidzów
• Jak zapanować nad tremą oraz jak emocjonalnie przygotować się do wystąpienia przed kamerą?
• Mowa ciała przed kamerą (mimika, gestykulacja, kontakt wzrokowy)
• Manipulacje w mediach – jak nieświadomie nie wpaść w pułapkę oraz jak się skutecznie bronić przed ewentualnymi manipulacjami

MODUŁ IV

Kontakt z mediami podczas sytuacji kryzysowej: urzędy/instytucje/przedsiębiorstwa
• Jak powinni zachować się w kryzysie lub trudnej sytuacji przedstawiciele firm, urzędów i instytucji?
• Strategie postępowania w kryzysie oraz potencjalne zagrożenia i korzyści wynikające z ich zastosowania
– strategia zamkniętych drzwi
– strategia otwartości
• W jaki sposób odpowiadać na trudne pytania ze strony dziennikarzy? – kilka ważnych zasad sztuki prowadzenia sporów oraz technik argumentacji

MODUŁ V

Jak dokonać trafnego wyboru formy spotkania z dziennikarzami? Konferencja czy Briefing?
• O czym należy pamiętać w trakcie przygotowywania konferencji prasowej ?
• Specyfika kontaktów z dziennikarzami reprezentującymi dzienniki oraz periodyki lokalne, ogólnopolskie, branżowe
• Wywiady, polemiki oraz teksty przekrojowe w prasie a odbiór czytelników

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1190 zł + 23% VAT,
– dwóch lub więcej osób z jednej firmy 1090 zł/os + 23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Miejsce zajęć: Budynek Atrium Tower, al. Jana Pawła II 25, w Warszawie

Informacje:
Anna Niedziółka, Milena Bryszewska
tel. 22 208 28 45; tel. 22 208 28 36
fax: 22 211 20 90
anna.niedziolka@akademiamddp.pl, milena.bryszewska@akademiamddp.pl

Szkolenie zamknięte:
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją powyższego szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 22 208 23 70 lub mailowy ekspert@akademiamddp.pl

Czas trwania

10:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat
Renata Wozba – Ekspert z dziedziny wystąpień publicznych, komunikacji marketingowej, Public Relations oraz Public Affairs. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i Public Relations oraz Public Affairs (PA). Swoją drogę zawodową zaczynała jako dziennikarz informacyjny i publicystyczny. Następnie ścieżkę zawodową ukierunkowała w obszarze PR, PA oraz marketingu. Pracowała na kierowniczych stanowiskach dla spółek w sektorze finansowym, odzieżowym, nieruchomości komercyjnych, telekomunikacyjnym, energetycznym. Była również niezależnym ekspertem zarządów i rad nadzorczych firm, które swoją działalność rozszerzały na rynki zagraniczne, w tym rynki wschodnie. Jest współtwórczynią sukcesu wielu produktów na rynku, w tym również o profilu Premium. Doradzała również w obszarze marketingu politycznego. Brała udział w projektach, które wymagały wsparcia z dziedziny public affairs przy współpracy sektora prywatnego z sektorem publicznym, w tym władzami miast. Autorka licznych publikacji prasowych oraz szkoleń z dziedziny strategii marketingowej, PR, PA oraz pracy z mediami i wystąpień publicznych. W obszarze swojej specjalizacji zawodowej jest ekspertką prestiżowego Forbes’a. Zasiada w Radzie Programowej Kongresu Kobiet, największego i najsilniejszego ruchu społecznego, aktywizującego kobiety w Polsce społecznie i politycznie. Obecnie, na stanowisku szefa działu marketingu i PR jednej z wiodących kancelarii prawnych w Polsce o zasięgu międzynarodowym.

Gdzie i kiedy

Warszawa 1 października 2015
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!