Szkolenie: WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU W RELACJACH BIZNESOWYCH

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/wystapienia-publiczne-i-autoprezentacja-kluczem-do-sukcesu-w-relacjach-biznesowych-63911-id367

Informacje o szkoleniu

  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU W RELACJACH BIZNESOWYCH


    ID szkolenia: 63911
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    centrum miasta
    centrum miasta
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 1.10.2015
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 – 16:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Biznesu MDDP
    Domaniewska 39 A
    02-672 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Akademia Biznesu MDDP
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

• Zdobędą wiedzę i umiejętność prowadzenia efektywnych wystąpień publicznych
• Nauczą się stosować techniki skuteczniej autoprezentacji
• Poznają techniki pracy z kamerą oraz mikrofonem
• Dowiedzą się jak zorganizować konferencję prasową i z jakim przekazem trafić właściwie do mediów
• Poznają zasady współpracy z mediami
• Nabędą umiejętność prawidłowego zachowania się w sytuacji kryzysowej firmy bądź instytucji poprzez zastosowanie właściwej strategii przy użyciu niezbędnych narzędzi PR

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone są zarówno dla kadry zarządzającej, członków zarządu, rad nadzorczych, szefów pionu marketingu i PR przedsiębiorstw, urzędów, instytucji państwowych oraz przedstawicieli agencji zewnętrznych, które obsługują Klientów z tego obszaru.

Program szkolenia:

MODUŁ I

Być dobrym mówcą
• Jak mówić, by wzbudzić zainteresowanie?
• Jak najlepiej zaprezentować się na forum, aby utrwalić pozytywny wizerunek siebie jako osoby godnej zaufania?
• Jak reagować na: gafy, wpadki, przejęzyczenia?

MODUŁ II

Wizerunek w biznesie
• Psychologiczne teorie postrzegania ludzi
– efekt pierwszego wrażenia – jak Cię widzą tak Cie piszą
– Dress Code
• Autoprezentacja, czyli jak budować swój wizerunek?
• Wizerunek organizacji a wizerunek menedżera, pracownika i urzędnika – w jaki sposób obraz danej osoby wpływa na postrzeganie całej firmy, urzędu i instytucji?

MODUŁ III

Media relations
• Jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty z przedstawicielami mass mediów?
• Jakie informacje są dla dziennikarzy najcenniejsze i jak je skutecznie „sprzedawać” mediom?
• Udzielenie krótkiej wypowiedzi eksperckiej – ćwiczenia
• Ważne zasady telewizyjnej autoprezentacji, czyli w jaki sposób oddziałujemy na telewidzów
• Jak zapanować nad tremą oraz jak emocjonalnie przygotować się do wystąpienia przed kamerą?
• Mowa ciała przed kamerą (mimika, gestykulacja, kontakt wzrokowy)
• Manipulacje w mediach – jak nieświadomie nie wpaść w pułapkę oraz jak się skutecznie bronić przed ewentualnymi manipulacjami

MODUŁ IV

Kontakt z mediami podczas sytuacji kryzysowej: urzędy/instytucje/przedsiębiorstwa
• Jak powinni zachować się w kryzysie lub trudnej sytuacji przedstawiciele firm, urzędów i instytucji?
• Strategie postępowania w kryzysie oraz potencjalne zagrożenia i korzyści wynikające z ich zastosowania
– strategia zamkniętych drzwi
– strategia otwartości
• W jaki sposób odpowiadać na trudne pytania ze strony dziennikarzy? – kilka ważnych zasad sztuki prowadzenia sporów oraz technik argumentacji

MODUŁ V

Jak dokonać trafnego wyboru formy spotkania z dziennikarzami? Konferencja czy Briefing?
• O czym należy pamiętać w trakcie przygotowywania konferencji prasowej ?
• Specyfika kontaktów z dziennikarzami reprezentującymi dzienniki oraz periodyki lokalne, ogólnopolskie, branżowe
• Wywiady, polemiki oraz teksty przekrojowe w prasie a odbiór czytelników

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1190 zł + 23% VAT,
– dwóch lub więcej osób z jednej firmy 1090 zł/os + 23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Miejsce zajęć: Budynek Atrium Tower, al. Jana Pawła II 25, w Warszawie

Informacje:
Anna Niedziółka, Milena Bryszewska
tel. 22 208 28 45; tel. 22 208 28 36
fax: 22 211 20 90
anna.niedziolka@akademiamddp.pl, milena.bryszewska@akademiamddp.pl

Szkolenie zamknięte:
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją powyższego szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 22 208 23 70 lub mailowy ekspert@akademiamddp.pl

Informacje o prelegentach:

Renata Wozba – Ekspert z dziedziny wystąpień publicznych, komunikacji marketingowej, Public Relations oraz Public Affairs. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i Public Relations oraz Public Affairs (PA). Swoją drogę zawodową zaczynała jako dziennikarz informacyjny i publicystyczny. Następnie ścieżkę zawodową ukierunkowała w obszarze PR, PA oraz marketingu. Pracowała na kierowniczych stanowiskach dla spółek w sektorze finansowym, odzieżowym, nieruchomości komercyjnych, telekomunikacyjnym, energetycznym. Była również niezależnym ekspertem zarządów i rad nadzorczych firm, które swoją działalność rozszerzały na rynki zagraniczne, w tym rynki wschodnie. Jest współtwórczynią sukcesu wielu produktów na rynku, w tym również o profilu Premium. Doradzała również w obszarze marketingu politycznego. Brała udział w projektach, które wymagały wsparcia z dziedziny public affairs przy współpracy sektora prywatnego z sektorem publicznym, w tym władzami miast. Autorka licznych publikacji prasowych oraz szkoleń z dziedziny strategii marketingowej, PR, PA oraz pracy z mediami i wystąpień publicznych. W obszarze swojej specjalizacji zawodowej jest ekspertką prestiżowego Forbes’a. Zasiada w Radzie Programowej Kongresu Kobiet, największego i najsilniejszego ruchu społecznego, aktywizującego kobiety w Polsce społecznie i politycznie. Obecnie, na stanowisku szefa działu marketingu i PR jednej z wiodących kancelarii prawnych w Polsce o zasięgu międzynarodowym.

Koszt i warunki udziału

Cena zawiera:

uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Szkolenie, kurs: WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU W RELACJACH BIZNESOWYCH