Szkolenie
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I PREZENTACJE BIZNESOWE
O szkoleniu
CENA PROMOCYJNA!
Przy zgłoszeniu uczestnictwa w terminie do 24 maja 2013r.:
Koszt uczestnictwa w pok. 2 osobowym: 1950,00zł netto/2398,50 brutto
Przy zgłoszeniu uczestnictwa po 25 maja 2013r.:
Koszt uczestnictwa w pok. 2 osobowym: 2200,00zł netto/2706,00 brutto
Celem szkolenia jest :
podniesienie umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego z wykorzyst taniem PowerPointa
wyeliminowanie strachu przed wystąpieniem publicznym
nabycie umiejętności kontroli dynamiki i modulacji głosu
opanowanie sztuki ciekawego i skutecznego prezentowania (przyciągania i skupiania na naszej prezentacji uwagi publiczności, przemawiania tak aby być słuchanym ).
przygotowanie się do występowania przed kamerą telewizyjną, w mediach itp.
zdobycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami lub słuchaczami podczas wystąpień
budowanie autorytetu wśród audytorium
Przy zgłoszeniu uczestnictwa w terminie do 24 maja 2013r.:
Koszt uczestnictwa w pok. 2 osobowym: 1950,00zł netto/2398,50 brutto
Przy zgłoszeniu uczestnictwa po 25 maja 2013r.:
Koszt uczestnictwa w pok. 2 osobowym: 2200,00zł netto/2706,00 brutto
Celem szkolenia jest :
podniesienie umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego z wykorzyst taniem PowerPointa
wyeliminowanie strachu przed wystąpieniem publicznym
nabycie umiejętności kontroli dynamiki i modulacji głosu
opanowanie sztuki ciekawego i skutecznego prezentowania (przyciągania i skupiania na naszej prezentacji uwagi publiczności, przemawiania tak aby być słuchanym ).
przygotowanie się do występowania przed kamerą telewizyjną, w mediach itp.
zdobycie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami lub słuchaczami podczas wystąpień
budowanie autorytetu wśród audytorium
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresowane jest dla wyższej kadry kierowniczej firm i instytucji publicznych oraz wszystkich osób które w pracy zawodowej występują publicznie.
Program szkolenia
1. Przygotowanie do prezentacji i przemówienia. Jak opanować tremę?
Dobór stylu wystąpień do mówcy.
Błędy prezenterów. Czego unikać a co stosować przed przemówieniem?
Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
Budowa wizerunku poza słowami -przestrzeń, władza, status, symbolika.
Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium.
Sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem.
2. Co zrobić, żeby zawsze bili brawo? Jak prezentować przed prestiżową publicznością?
Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
Przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium - dobór technik.
Typy słuchaczy i audytorium.
Struktura wystąpień publicznych.
Przygotowanie się do wystąpienia.
Przygotowanie przemówienia.
Techniki panowania nad dyskusją.
Zasady postępowania z trudnym audytorium.
Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania.
3. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
Słowa to tylko 7 procent prezentacji. Elementy niewerbalne w prezentacji.
Jak odbierają mnie inni? Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
Aparycja - oddziaływanie wyglądem w prezentacji i podczas rozmowy handlowej.
Kinezyka - mimika i gesty w prezentacji. Co myśli klient, gdy nic nie powiedział?
Proksemika-jak zarządzać przestrzenią w biznesie.
Haptyka - dotyk a kreowanie wizerunku.
Chronemika - zarządzanie czasem w prezentacji.
Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
Dobór stylu wystąpień do mówcy.
Błędy prezenterów. Czego unikać a co stosować przed przemówieniem?
Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
Budowa wizerunku poza słowami -przestrzeń, władza, status, symbolika.
Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium.
Sprawdzone sposoby radzenia sobie ze stresem.
2. Co zrobić, żeby zawsze bili brawo? Jak prezentować przed prestiżową publicznością?
Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
Przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium - dobór technik.
Typy słuchaczy i audytorium.
Struktura wystąpień publicznych.
Przygotowanie się do wystąpienia.
Przygotowanie przemówienia.
Techniki panowania nad dyskusją.
Zasady postępowania z trudnym audytorium.
Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania.
3. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
Słowa to tylko 7 procent prezentacji. Elementy niewerbalne w prezentacji.
Jak odbierają mnie inni? Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych.
Aparycja - oddziaływanie wyglądem w prezentacji i podczas rozmowy handlowej.
Kinezyka - mimika i gesty w prezentacji. Co myśli klient, gdy nic nie powiedział?
Proksemika-jak zarządzać przestrzenią w biznesie.
Haptyka - dotyk a kreowanie wizerunku.
Chronemika - zarządzanie czasem w prezentacji.
Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci


Maurycy Seweryn - Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana. Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA" i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy - Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o. Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations. Wykładowca na renomowanych wyższych uczelniach oraz doświadczony trener realizujący szkolenia dla pracowników i kadry kierowniczej wielu firm i instytucji państwowych.
Weź udział
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1950
PLN
Cena zawiera:
- Pobyt: od 9.06.2013 r. (kolacja) do 12.06.2013 r.(śniadanie) zakwaterowanie w pokojach 2-os. z pełnym wyżywieniem (wszystkie posiłki w formie stołu szwedzkiego) do pok. 1-os. dopłata 360,00 zł + VAT (ograniczona ilość) materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzi w hotelu możliwość skorzystanie we własnym zakresie z pakietu SPA
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90