Szkolenie: Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/wystapienia-publiczne-i-prowadzenie-prezentacji-31431-id3086

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Kardynalnym błędem mówcy w Polsce jest powielanie błędów i utrwalanie ich w swoim stylu przemawiania. Po 10 latach przemawiania wielu nadal trzyma złożone dłonie na brzuchu lub w poniżej pępka.

Kadra zarządzająca występuje średnio 10-15 razy w tygodniu. Reprezentowanie organizacji, otwieranie placówek, spotkania okolicznościowe to standard pracy wielu managerów.

Mamy merytorycznie kompetentnych burmistrzów, prezesów, dyrektorów i rzeczników prasowych. Jednak mamy niewielu dobrych mówców. A przecież dobre przemówienie potrafi porwać tłumy, przekonać przeciwników i pozyskać sprzymierzeńców. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub urzędzie, o awansie, o prestiżu i szacunku. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym. Pokarzemy jak wykorzystać każdą okazję do zaprezentowania się jako profesjonalny mówca. Po szkoleniu słowa i mowa ciała będą ze sobą współgrały.

Atutem szkolenia oprócz programu jest doświadczony trener, którym ma na koncie kilka tysięcy wystąpień publicznych przed audytorium od 10 do 10 tysięcy osób. Część z nich wykonał jako samorządowiec. Szkoli dyplomatów, urzędników, rzeczników prasowych, polityków i księży.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie adresowane jest do wszystkich pracowników i do kadry zarządzającej firm i instytucji publicznych.

Program szkolenia:

PRACA Z KAMERĄ – NAGRYWANIE UCZESTNIKÓW

Zasady tworzenia spójnego przekazu podczas prezentacji i wystąpienia publicznego.

• Dobór stylu wystąpień do mówcy.
• Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
• Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.

Budowanie wypowiedzi. Panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym.
• Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
• Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
• Typy słuchaczy i audytorium. Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium.
• Struktura wystąpień publicznych.
• Przygotowanie się do wystąpienia.
• Wybór modelu prezentacji do audytorium i okoliczności wystąpienia.
• Co po przemówieniu – prezentacja to dopiero początek.
• Techniki panowania nad dyskusją.
• Zasady postępowania z trudnym audytorium.

Umiejętność przekonywania. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
• Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
• Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w telewizji i radio.
• Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
• Perswazja i techniki manipulacji.
• Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia.
• Metody radzenia sobie z dziennikarzami, mikrofonem i kamerą.

Informacje o prelegentach:

Maurycy Seweryn – Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Trzykrotnie wybrany radnym. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego.

Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” w Studium Podyplomowym w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH. Szkoleniowiec polityków, dyplomatów, urzędników.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.




Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych, pracownikiem Centrum Informacyjnego Rządu i sekretariatu MSWiA a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o.
Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 780 - zł + VAT

Cena zawiera:

diagnozę potrzeb szkoleniowych Klienta i grupy docelowej, przygotowanie prezentacji, pokazu multimedialnego, przygotowanie materiałów do ćwiczeń dostosowanych do grupy docelowej, konsultacja zawartości merytorycznej materiałów, przeprowadzenie szkolenia przez trenera, przeprowadzenie oceny wyników szkoleniowych, sporządzenie raportu końcowego, przygotowanie i przesłanie płyty DVD do Klienta z gotowym materiałem poszkoleniowym, tygodniową obsługę posprzedażową – konsultacje, serwis kawowy, wyśmienity obiad

Dostępne zniżki:

  • 10 - za każdego kolejnego uczestnika

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenie poprzez stronę www.wgd-pr.pl

Szkolenie, kurs: Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji