Szkolenie

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, PROWADZENIE PREZENTACJI I ZEBRAŃ

O szkoleniu

Wystąpienia przed publicznością, niezależnie czy są to partnerzy biznesowi, współpracownicy, szefowie są standardem pracy w biznesie. To nie tylko narady, spotkania handlowe, ale też sympozja, konferencje, targi, briefingi prasowe, eventy firmowe, na które jesteśmy zobowiązani chodzić tym częściej, im jesteśmy na wyższym stanowisku. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie, zdobyciu partnera biznesowego lub sprzedaży produktu. Jeżeli chcesz poznać tajniki profesjonalnych wystąpień i udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie to szkolenie jest dla Ciebie!
Podczas szkolenia przećwiczymy zachowania, które wywierają korzystne wrażenie na publiczności i skupiają jej uwagę na prezentacji, przedstawimy praktyczne narzędzia, które wykorzystasz w pracy oraz techniki wykorzystywane przez najlepszych mówców.
Celem szkolenia jest zdobycie lub poszerzenie umiejętności prowadzenia prezentacji, zebrań oraz innych wystąpień publicznych w tym:
• Przygotowanie efektywnej i intrygującej prezentacji/wystąpienia
• Wzbudzanie zainteresowania i utrzymywania uwagi słuchaczy
• Zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium
• Kreowanie autorytetu wśród audytorium
• Stosowanie elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej adekwatnych do treści wystąpienia i założonych celów
• Nabycie praktycznych umiejętności radzenia sobie z nieśmiałością, tremą i stresem.
Kto powinien wziąć udział?
Managerów oraz pracowników przedsiębiorstw i instytucji publicznych.

Program szkolenia

1. Zasady tworzenia spójnego przekazu podczas prezentacji i wystąpienia publicznego.
• Cel i zasady kreowania wizerunku.
• Typologia wystąpień publicznych - prezentacja biznesowa to początek, czyli gdzie warto się prezentować.
• Dobór stylu wystąpień do mówcy.
• Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
• Korelacja komunikacji werbalnej i niewerbalnej do treści wystąpienia.
• Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
• Metody kreowania porozumienia między mówcą a audytorium.
2. Budowanie wypowiedzi. Panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym.
• Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
• Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
• Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium - dobór technik.
• Typy słuchaczy i audytorium.
• Struktura wystąpień publicznych.
• Przygotowanie się do wystąpienia.
• Wybór modelu prezentacji do audytorium i okoliczności wystąpienia.
• Przygotowanie przemówienia.
• Co po przemówieniu - prezentacja to dopiero początek?
• Techniki panowania nad dyskusją.
• Zasady postępowania z trudnym audytorium.
3. Umiejętność przekonywania. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.
• Elementy werbalne i niewerbalne w prezentacji i innych wystąpieniach publicznych.
• Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
• Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium?
• Komunikacja werbalna i niewerbalna w telewizji i radio.
• Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
• Perswazja i techniki manipulacji.
• Aktywne słuchanie i odpowiadanie na pytania.
4. Techniki i metody prowadzenia skutecznej prezentacji. Ruch w prezentacji. Zachowanie przed kamerą.
• Przygotowanie prezentacji, dobór argumentacji i jej skuteczność.
• Zasady efektywnej prezentacji, organizacja materiału, język i struktura.
• Techniki wzbudzania zainteresowania i utrzymywania uwagi słuchaczy.
• Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia.
• Metody radzenia sobie z dziennikarzami, mikrofonem i kamerą.

Czas trwania

16 godz. lekcyjnych

Prelegenci

Cytat
Ekspert w zakresie PR - Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej", „Warsztatów managerskich", „Autoprezentacji i wystąpień publicznych" „Etykiety i savoir vivre" na Wydziale Dziennikarstwa w Wyższej Uczelni.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.
Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA" i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy - Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o. Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.
Charyzmatyczny mówca od wielu lat prowadzi szkolenia dla menedżerów oraz pracowników przedsiębiorstw i instytucji państwowych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 - 22 stycznia 2016
Ośrodek szkoleniowy

Warszawa

-

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 maja 2015
Ośrodek szkoleniowy

Warszawa

-

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 listopada 2012
Hotel Gromada ,,Dom Chłopa

00-030 Warszawa

Plac Powstańców Warszawy 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 - 14 października 2011
Hotel Gromada

00-030 Warszawa

Powstańców Warszawy 2

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
(1353.00 zł brutto)
1100 PLN
Cena zawiera:
  • • Materiały szkoleniowe • Certyfikat ukończenia szkolenia • Serwis kawowy • Lunch
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie i szczegółowe informacje organizacyjne wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem. Faktura VAT wysyłana jest poczta tradycyjną.
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
• Uwaga:dokładne miejsce szkolenia podane zostanie zgłoszonym uczestnikom przy potwierdzeniu szkolenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!