O szkoleniu
STRATEGIA, PRZYWÓDZTWO
Wystąpienia publiczne to jedne z kluczowych umiejętności menedżerskich wykorzystywane w procesie sprzedaży czy negocjacji.
To właśnie kompetencje prezentacyjne pomogą Ci sprzedać, wpłynąć na decyzje, zmotywować i wywrzeć wrażenie na odbiorcy. Chcesz zaskoczyć audytorium niestandardowym podejściem do prezentacji?
Wystąpienia publiczne to jedne z kluczowych umiejętności menedżerskich wykorzystywane w procesie sprzedaży czy negocjacji.
To właśnie kompetencje prezentacyjne pomogą Ci sprzedać, wpłynąć na decyzje, zmotywować i wywrzeć wrażenie na odbiorcy. Chcesz zaskoczyć audytorium niestandardowym podejściem do prezentacji?
Kto powinien wziąć udział?
prezesów zarządów i dyrektorów generalnych,
dyrektorów marketingu i PR,
menedżerów zespołów,
trenerów wewnętrznych,
rzeczników prasowych,
tych wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy zawodowej występują publiczne prowadząc spotkania biznesowe, zebrania, występując w sytuacjach oficjalnych jako przedstawiciel firmy.
dyrektorów marketingu i PR,
menedżerów zespołów,
trenerów wewnętrznych,
rzeczników prasowych,
tych wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy zawodowej występują publiczne prowadząc spotkania biznesowe, zebrania, występując w sytuacjach oficjalnych jako przedstawiciel firmy.
Program szkolenia
9.30 – 10.00 Rejestracja i powitalna kawa i herbata
10.00 Rozpoczęcie szkolenia
Jak przygotować się do wystąpienia publicznego?
Opracowanie sceniczne wystąpienia – po co tu jestem i co mam przekazać?
Jak zredukować stres podczas prezentowania siebie/marki/produktu?
Jak wykorzystać wyobraźnię – instrument, który pozwoli kształtować Twoje wystąpienie?
Kompilacja tekstu – jak opracować wystąpienie, aby oddziaływało na odbiorców?
Ułożenie treści /struktura prezentacji – kiedy wystąpienie jest inspirujące ?
Techniki psychofizyczne podnoszące kompetencje mówcy
Integracja mówcy z samym sobą – postawa zrelaksowanej koncentracji
Samopoczucie sceniczne – ćwiczenia na koncentracje oraz oddech przeponowy
Jak zbudować przebieg dramaturgiczny podczas wystąpienia, dzięki któremu słuchacze nie oderwą od Ciebie wzroku?
Ekspresja sceniczna, dynamika wypowiedzi – narzędzia: intonacja, impostacja
Jak jasno wyrazić swoje przesłanie?
Jak zagospodarować energię podczas wystąpienia?
Jak świadomie wpływać na odbiorcę?
Budowanie narracji wypowiedzi poprzez strukturę opowieści
Bądź inspirującym mówcą poprzez szukanie różnych niebanalnych rozwiązań, podważanie, rozważanie, zadawanie pytań sobie i publiczności
Słowo, ruch, rytm, tempo, pauza
Dykcja – aparat mowy – artykulacja
Postawa ciała – prawidłowa postawa ciała podczas wystąpienia publicznego
Emisja głosu – słyszalność, nasilenie głosu, barwa głosu
Ruch sceniczny – jak pracuje ciało w przestrzeni scenicznej?
Jak zaprojektować wystąpienie publiczne, aby było zaskakujące i pełne zwrotów akcji?
Budowanie struktury wypowiedzi – narzędzie kontroli występu, metody i techniki skupiające uwagę adresata
Od czego zacząć wystąpienie publiczne? – prolog
Struktura wypowiedzi – punkt kulminacyjny, punkt zwrotny, argumentacja, rozwiązanie
Kiedy wystąpienie ma charakter motywujący?
Jak zbudować suspens?
Opracowanie wystąpienia – wyznaczenie kluczowych celów
Interpretacja tekstu – podtekst, intencja wypowiedzi
Improwizacja – ćwiczenia pomagające rozwinąć intuicję i wyobraźnię niezbędną podczas wystąpień publicznych
16.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 16 CZERWCA 2020
8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.00 Rozpoczęcie szkolenia
Jak wyreżyserować swój występ publiczny?
Kontrola wystąpienia przez mówce działa relaksująco na odbiorcę
Jak budować zaangażowanie odbiorcy?
Komunikacja niewerbalna i kontakt wzrokowy
Wiarygodność – czynnik wpływający na zaufanie ze strony odbiorcy
Punkt odniesienia – Mówca – Odbiorca
Emocjonalny aspekt wystąpienia publicznego poprzez wykorzystanie schematu: idea, bohater, inscenizacja.
Twoja publiczność
Jak nawiązać bezpośredni kontakt z publicznością ?
Kim jest mówca podczas wystąpienia dla publiczności?
Jak wpływać na publiczność? – tzw .kontrola w białych rękawiczkach
Jak zaczarować publiczność odpowiednią atmosferą podczas wystąpienia?
Co zrobić, aby publiczność tworzyła z mówcą dialog?
Elementy storytellingu
Narzędzie komunikacyjne, które pomoże Ci sprzedać, wpłynąć na decyzje, zmotywować i wywrzeć wrażenie na odbiorcy
Jak rodzi się historia o mnie i mojej firmie?
Jaką funkcje ma pełnić historia?
Świadome budowanie relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnie i emocje słuchaczy za pomocą opowieści
Jak opracować swoją opowieść? – cel wypowiedzi, struktura opowieści, słowo klucz, wartości, narracja, przesłanie
Próby czynią mistrza
Jak ćwiczyć przed wystąpieniem publicznym?
W jaki sposób trenować swoje wystąpienie?
Opracowanie schematu treningowego
Usystematyzowanie poszczególnych modułów wystąpienia
Praca z kamerą i rozgrzewka przed wystąpieniem
16.00 Zakończenie szkolenia
10.00 Rozpoczęcie szkolenia
Jak przygotować się do wystąpienia publicznego?
Opracowanie sceniczne wystąpienia – po co tu jestem i co mam przekazać?
Jak zredukować stres podczas prezentowania siebie/marki/produktu?
Jak wykorzystać wyobraźnię – instrument, który pozwoli kształtować Twoje wystąpienie?
Kompilacja tekstu – jak opracować wystąpienie, aby oddziaływało na odbiorców?
Ułożenie treści /struktura prezentacji – kiedy wystąpienie jest inspirujące ?
Techniki psychofizyczne podnoszące kompetencje mówcy
Integracja mówcy z samym sobą – postawa zrelaksowanej koncentracji
Samopoczucie sceniczne – ćwiczenia na koncentracje oraz oddech przeponowy
Jak zbudować przebieg dramaturgiczny podczas wystąpienia, dzięki któremu słuchacze nie oderwą od Ciebie wzroku?
Ekspresja sceniczna, dynamika wypowiedzi – narzędzia: intonacja, impostacja
Jak jasno wyrazić swoje przesłanie?
Jak zagospodarować energię podczas wystąpienia?
Jak świadomie wpływać na odbiorcę?
Budowanie narracji wypowiedzi poprzez strukturę opowieści
Bądź inspirującym mówcą poprzez szukanie różnych niebanalnych rozwiązań, podważanie, rozważanie, zadawanie pytań sobie i publiczności
Słowo, ruch, rytm, tempo, pauza
Dykcja – aparat mowy – artykulacja
Postawa ciała – prawidłowa postawa ciała podczas wystąpienia publicznego
Emisja głosu – słyszalność, nasilenie głosu, barwa głosu
Ruch sceniczny – jak pracuje ciało w przestrzeni scenicznej?
Jak zaprojektować wystąpienie publiczne, aby było zaskakujące i pełne zwrotów akcji?
Budowanie struktury wypowiedzi – narzędzie kontroli występu, metody i techniki skupiające uwagę adresata
Od czego zacząć wystąpienie publiczne? – prolog
Struktura wypowiedzi – punkt kulminacyjny, punkt zwrotny, argumentacja, rozwiązanie
Kiedy wystąpienie ma charakter motywujący?
Jak zbudować suspens?
Opracowanie wystąpienia – wyznaczenie kluczowych celów
Interpretacja tekstu – podtekst, intencja wypowiedzi
Improwizacja – ćwiczenia pomagające rozwinąć intuicję i wyobraźnię niezbędną podczas wystąpień publicznych
16.00 Zakończenie 1. dnia szkolenia
DZIEŃ 2 / 16 CZERWCA 2020
8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa i herbata
09.00 Rozpoczęcie szkolenia
Jak wyreżyserować swój występ publiczny?
Kontrola wystąpienia przez mówce działa relaksująco na odbiorcę
Jak budować zaangażowanie odbiorcy?
Komunikacja niewerbalna i kontakt wzrokowy
Wiarygodność – czynnik wpływający na zaufanie ze strony odbiorcy
Punkt odniesienia – Mówca – Odbiorca
Emocjonalny aspekt wystąpienia publicznego poprzez wykorzystanie schematu: idea, bohater, inscenizacja.
Twoja publiczność
Jak nawiązać bezpośredni kontakt z publicznością ?
Kim jest mówca podczas wystąpienia dla publiczności?
Jak wpływać na publiczność? – tzw .kontrola w białych rękawiczkach
Jak zaczarować publiczność odpowiednią atmosferą podczas wystąpienia?
Co zrobić, aby publiczność tworzyła z mówcą dialog?
Elementy storytellingu
Narzędzie komunikacyjne, które pomoże Ci sprzedać, wpłynąć na decyzje, zmotywować i wywrzeć wrażenie na odbiorcy
Jak rodzi się historia o mnie i mojej firmie?
Jaką funkcje ma pełnić historia?
Świadome budowanie relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnie i emocje słuchaczy za pomocą opowieści
Jak opracować swoją opowieść? – cel wypowiedzi, struktura opowieści, słowo klucz, wartości, narracja, przesłanie
Próby czynią mistrza
Jak ćwiczyć przed wystąpieniem publicznym?
W jaki sposób trenować swoje wystąpienie?
Opracowanie schematu treningowego
Usystematyzowanie poszczególnych modułów wystąpienia
Praca z kamerą i rozgrzewka przed wystąpieniem
16.00 Zakończenie szkolenia
Czas trwania
10-16
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
MsMermaid - Conference Center
00-411 Warszawa
Wioślarska 8
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
+VAT
2 270
zł
Cena zawiera:
- CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
-
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Organizator
Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ!
Co nas wyróżnia?
1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach