Szkolenie
Wystąpienia publiczne z Tomaszem Kammelem
O szkoleniu
Chcesz porywać słuchaczy? Budować z nimi relacje? Unikać pułapek czyhających na scenach w gabinetach czy salach konferencyjnych? Pokonać tremę i zmienić ją w swojego sprzymierzeńca? Jeżeli tak to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
CELE PROGRAMU:
Nabycie umiejętności przez członków zespołu projektowego z zakresu wystąpień publicznych, przyswojenia zasad relacji z mediami , tworzenia komunikatów.
Przygotowanie do wystąpień publicznych - przed audytorium i w mediach.
Rozpoznanie mocnych stron i predyspozycji komunikacyjnych mówcy.
Występowanie z sukcesem w mediach (prasa, radio, telewizja).
FORMA ZAJĘĆ:
Forma wykładowo – seminaryjna
Analiza udokumentowanych przypadków różnych wystąpień publicznych. Interpretacja nagrań. Prezentacja metod i technik modyfikacji zachowań.
Forma warsztatowa
Uczestnicy przećwiczą z kamerą i mikrofonem różne formy wystąpień medialnych. Uzyskają zwrotną informację o obszarach do zmiany i dalszego rozwoju. W ramach ćwiczeń praktycznych poznają metody i techniki modyfikacji zachowań.
CELE PROGRAMU:
Nabycie umiejętności przez członków zespołu projektowego z zakresu wystąpień publicznych, przyswojenia zasad relacji z mediami , tworzenia komunikatów.
Przygotowanie do wystąpień publicznych - przed audytorium i w mediach.
Rozpoznanie mocnych stron i predyspozycji komunikacyjnych mówcy.
Występowanie z sukcesem w mediach (prasa, radio, telewizja).
FORMA ZAJĘĆ:
Forma wykładowo – seminaryjna
Analiza udokumentowanych przypadków różnych wystąpień publicznych. Interpretacja nagrań. Prezentacja metod i technik modyfikacji zachowań.
Forma warsztatowa
Uczestnicy przećwiczą z kamerą i mikrofonem różne formy wystąpień medialnych. Uzyskają zwrotną informację o obszarach do zmiany i dalszego rozwoju. W ramach ćwiczeń praktycznych poznają metody i techniki modyfikacji zachowań.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla.
Program szkolenia
Dzień 1
Jak przygotować się do wystąpień ?
Rozgrzewka mówcy - zastosowanie technik oddechowych i artykulacyjnych. Metody redukcji stresu i opanowania tremy. Praca nad artykulacją. Wybór strategii przedstawiania się.
Jak być zrozumianym?
Analiza typów słuchaczy i widzów - słuchowcy, wzrokowcy, kinestetycy. Struktura i język komunikatu - dopasowanie do percepcji i potrzeb odbiorców. Style artykulacji i gestykulacji prezentacyjnej. Mowa ciała - odzwierciedlenie i dopasowanie. Sposoby modyfikacji komunikatów niewerbalnych.
Jak konstruować wystąpienie?
Elementy autoprezentacji w czasie wystąpienia. Komunikacja referencyjna i relacyjna. Kolejność prezentowania informacji - "krzywa pamięci" a efekt świeżości i efekt pierwszeństwa. Szkoła skrótu i magiczne słowa. Mechanizmy wywierania wpływu - przekonywanie i perswazja.
Jak odnieść sukces w wystąpieniach?
Efekt pierwszego wrażenia. Techniki rozpoczęcia i zamknięcia wystąpienia. Strategie rozbudzania zainteresowania i zaangażowania odbiorców - metody budowania napięcia w przekazie informacji. Skuteczność przekazu - zasada "10 x 30 x 60" i zasada "3 P". Środki wyrazu - świadome operowanie głosem i ciałem.
Jak reagować na trudne pytania i obiekcje?
Psychologia trudnego odbiorcy i motywów postępowania. Pokonywanie barier i oporów. Techniki reagowania na trudne pytania oraz obiekcje audytorium. Werbalne i niewerbalne metody rozładowania napięć /analiza przypadków/.
Dzień 2
Specyfika komunikacji medialnej.
Przekaz audiowizualny - efektywna forma komunikacji. Język "mówiony" i "pisany". Pogram "na żywo" i nagranie programu. Pięć kategorii zainteresowań mediów - konflikt, zagrożenie, skandal, indywidualizm i wyjątkowość. Prawa i obowiązki dziennikarzy. Autoryzacja wystąpień medialnych. Sposoby ochrony przed naruszeniem dóbr osobistych.
Jak być zrozumianym?
Komunikacja referencyjna i relacyjna. Język branżowy to język polski. Struktura wypowiedzi - dopasowanie do formy przekazu. Style artykulacji i gestykulacji prezentacyjnej. Mowa ciała - odzwierciedlenie i dopasowanie. Sposoby modyfikacji komunikatów niewerbalnych.
Jak przygotować się do wystąpień medialnych?
Studio telewizyjne i radiowe - zasady zachowania przed kamerami, praca z różnymi rodzajami mikrofonów. Tworzenie skryptów narracyjnych. Próba - różne warianty sytuacji. Rozgrzewka mówcy - zastosowanie technik oddechowych i artykulacyjnych. Metody redukcji stresu i opanowania tremy. Praca nad artykulacją.
Jak występować w mediach?
Techniki rozpoczęcia i zamknięcia wypowiedzi. Wybór strategii przedstawiania się - narzędzia autoprezentacji w czasie wystąpienia medialnego. Kolejność prezentowania informacji - "krzywa pamięci" a efekt świeżości i efekt pierwszeństwa. Szkoła skrótu i aktywne słuchanie. Wywieranie wpływu na audytorium - język mediów językiem perswazji. Środki wyrazu - świadome operowanie głosem i ciałem.
Jak odnieść sukces w wystąpieniach medialnych?
Efekt pierwszego wrażenia. Zjednanie audytorium/dziennikarzy - budowanie relacji. Strategie rozbudzania zainteresowania i zaangażowania odbiorców - metody budowania napięcia w przekazie informacji. Skuteczność przekazu - zasada "10 x 30 x 60" i zasada "3 P". Dyskusja po wystąpieniu. Kontrolowanie i sterowanie przebiegiem rozmowy "na żywo". Odpowiadanie na pytania wywiadu.
Ćwiczenia przed kamerą wybranych umiejętności, niezbędnych w czasie wystąpień medialnych.
1. sytuacja dziennikarska i reporterska - wypowiedź na forum publicznym, improwizowany wywiad, dyskusja, konferencja prasowa, oświadczenie;
2. studio telewizyjne i radiowe - wypowiedź, wywiad, dyskusja, oświadczenie;
3. esja fotograficzna i film promocyjny.
Jak reagować na trudne pytania i obiekcje?
Psychologia trudnego odbiorcy i motywów postępowania. Bariery komunikacji - emocje, percepcja, stereotypy. Oddzielenie zachowań i postaw od stanów emocjonalnych - - pokonywanie barier i oporów. Techniki reagowania na trudne pytania oraz obiekcje. Radzenie sobie z wątpliwościami i nieprzychylnością rozmówców/dziennikarzy - magiczne słowa. Werbalne i niewerbalne metody rozładowania napięć audytorium - analiza ćwiczeń.
Jak przygotować się do wystąpień ?
Rozgrzewka mówcy - zastosowanie technik oddechowych i artykulacyjnych. Metody redukcji stresu i opanowania tremy. Praca nad artykulacją. Wybór strategii przedstawiania się.
Jak być zrozumianym?
Analiza typów słuchaczy i widzów - słuchowcy, wzrokowcy, kinestetycy. Struktura i język komunikatu - dopasowanie do percepcji i potrzeb odbiorców. Style artykulacji i gestykulacji prezentacyjnej. Mowa ciała - odzwierciedlenie i dopasowanie. Sposoby modyfikacji komunikatów niewerbalnych.
Jak konstruować wystąpienie?
Elementy autoprezentacji w czasie wystąpienia. Komunikacja referencyjna i relacyjna. Kolejność prezentowania informacji - "krzywa pamięci" a efekt świeżości i efekt pierwszeństwa. Szkoła skrótu i magiczne słowa. Mechanizmy wywierania wpływu - przekonywanie i perswazja.
Jak odnieść sukces w wystąpieniach?
Efekt pierwszego wrażenia. Techniki rozpoczęcia i zamknięcia wystąpienia. Strategie rozbudzania zainteresowania i zaangażowania odbiorców - metody budowania napięcia w przekazie informacji. Skuteczność przekazu - zasada "10 x 30 x 60" i zasada "3 P". Środki wyrazu - świadome operowanie głosem i ciałem.
Jak reagować na trudne pytania i obiekcje?
Psychologia trudnego odbiorcy i motywów postępowania. Pokonywanie barier i oporów. Techniki reagowania na trudne pytania oraz obiekcje audytorium. Werbalne i niewerbalne metody rozładowania napięć /analiza przypadków/.
Dzień 2
Specyfika komunikacji medialnej.
Przekaz audiowizualny - efektywna forma komunikacji. Język "mówiony" i "pisany". Pogram "na żywo" i nagranie programu. Pięć kategorii zainteresowań mediów - konflikt, zagrożenie, skandal, indywidualizm i wyjątkowość. Prawa i obowiązki dziennikarzy. Autoryzacja wystąpień medialnych. Sposoby ochrony przed naruszeniem dóbr osobistych.
Jak być zrozumianym?
Komunikacja referencyjna i relacyjna. Język branżowy to język polski. Struktura wypowiedzi - dopasowanie do formy przekazu. Style artykulacji i gestykulacji prezentacyjnej. Mowa ciała - odzwierciedlenie i dopasowanie. Sposoby modyfikacji komunikatów niewerbalnych.
Jak przygotować się do wystąpień medialnych?
Studio telewizyjne i radiowe - zasady zachowania przed kamerami, praca z różnymi rodzajami mikrofonów. Tworzenie skryptów narracyjnych. Próba - różne warianty sytuacji. Rozgrzewka mówcy - zastosowanie technik oddechowych i artykulacyjnych. Metody redukcji stresu i opanowania tremy. Praca nad artykulacją.
Jak występować w mediach?
Techniki rozpoczęcia i zamknięcia wypowiedzi. Wybór strategii przedstawiania się - narzędzia autoprezentacji w czasie wystąpienia medialnego. Kolejność prezentowania informacji - "krzywa pamięci" a efekt świeżości i efekt pierwszeństwa. Szkoła skrótu i aktywne słuchanie. Wywieranie wpływu na audytorium - język mediów językiem perswazji. Środki wyrazu - świadome operowanie głosem i ciałem.
Jak odnieść sukces w wystąpieniach medialnych?
Efekt pierwszego wrażenia. Zjednanie audytorium/dziennikarzy - budowanie relacji. Strategie rozbudzania zainteresowania i zaangażowania odbiorców - metody budowania napięcia w przekazie informacji. Skuteczność przekazu - zasada "10 x 30 x 60" i zasada "3 P". Dyskusja po wystąpieniu. Kontrolowanie i sterowanie przebiegiem rozmowy "na żywo". Odpowiadanie na pytania wywiadu.
Ćwiczenia przed kamerą wybranych umiejętności, niezbędnych w czasie wystąpień medialnych.
1. sytuacja dziennikarska i reporterska - wypowiedź na forum publicznym, improwizowany wywiad, dyskusja, konferencja prasowa, oświadczenie;
2. studio telewizyjne i radiowe - wypowiedź, wywiad, dyskusja, oświadczenie;
3. esja fotograficzna i film promocyjny.
Jak reagować na trudne pytania i obiekcje?
Psychologia trudnego odbiorcy i motywów postępowania. Bariery komunikacji - emocje, percepcja, stereotypy. Oddzielenie zachowań i postaw od stanów emocjonalnych - - pokonywanie barier i oporów. Techniki reagowania na trudne pytania oraz obiekcje. Radzenie sobie z wątpliwościami i nieprzychylnością rozmówców/dziennikarzy - magiczne słowa. Werbalne i niewerbalne metody rozładowania napięć audytorium - analiza ćwiczeń.
Czas trwania
2 dni - 16 godzin
Prelegenci


Tomasz Kammel
Ekspert i trener wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia i warsztaty sztuki wystąpień publicznych, komunikacji w zespole oraz - razem z doktorem Markiem Skałą - z zarządzania sytuacją kryzysową.
W swoich działaniach wspiera radą, pomysłem oraz treningiem medialnym osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menedżerów firm i instytucji. Do grona jego klientów należą przedsiębiorstwa i instytucje: BZ WBK AIB TFI S.A., BZ WBK, Lafarge Cement S.A., Gefco Polska, Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Ruch S.A., Nivea, Orange, Frankfurter Buchmesse, Ambasada Niemiec w Polsce, EFL, PKN Orlen, Max Mara, PGNiG S.A., PTK Centertel, Starcom, Danone.
Członek-założyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Współautor książki „Dyskretny urok wystąpień publicznych” – wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem.
Od 2005 roku wykładowca metodyki dziennikarstwa telewizyjnego oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych w Instytucie Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.
Dziennikarz i prezenter telewizyjny, autor i współtwórca cyklicznych audycji o charakterze informacyjnym, publicystyczno – rozrywkowym i rozrywkowym dla programu pierwszego TVP w latach 1997 – 2007. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Przeprowadził szereg telewizyjnych wywiadów z osobowościami światowej kultury i rozrywki.
Twórca społecznej kampanii medialnej „Zwolnij. Szkoda życia.”, skierowanej do użytkowników dróg. Patronuje budowie Centrum Terapeutyczno - Wypoczynkowego dla dzieci poszkodowanych w wypadkach, ich rodzin oraz pracowników służb ratownictwa, prowadzonej przez organizację humanitarną Stowarzyszenie Misie Ratują Dzieci. Wspiera i angażuje się w aukcje i licytacje charytatywne.
Ekspert i trener wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia i warsztaty sztuki wystąpień publicznych, komunikacji w zespole oraz - razem z doktorem Markiem Skałą - z zarządzania sytuacją kryzysową.
W swoich działaniach wspiera radą, pomysłem oraz treningiem medialnym osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menedżerów firm i instytucji. Do grona jego klientów należą przedsiębiorstwa i instytucje: BZ WBK AIB TFI S.A., BZ WBK, Lafarge Cement S.A., Gefco Polska, Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Ruch S.A., Nivea, Orange, Frankfurter Buchmesse, Ambasada Niemiec w Polsce, EFL, PKN Orlen, Max Mara, PGNiG S.A., PTK Centertel, Starcom, Danone.
Członek-założyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Współautor książki „Dyskretny urok wystąpień publicznych” – wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem.
Od 2005 roku wykładowca metodyki dziennikarstwa telewizyjnego oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych w Instytucie Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.
Dziennikarz i prezenter telewizyjny, autor i współtwórca cyklicznych audycji o charakterze informacyjnym, publicystyczno – rozrywkowym i rozrywkowym dla programu pierwszego TVP w latach 1997 – 2007. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Przeprowadził szereg telewizyjnych wywiadów z osobowościami światowej kultury i rozrywki.
Twórca społecznej kampanii medialnej „Zwolnij. Szkoda życia.”, skierowanej do użytkowników dróg. Patronuje budowie Centrum Terapeutyczno - Wypoczynkowego dla dzieci poszkodowanych w wypadkach, ich rodzin oraz pracowników służb ratownictwa, prowadzonej przez organizację humanitarną Stowarzyszenie Misie Ratują Dzieci. Wspiera i angażuje się w aukcje i licytacje charytatywne.
Weź udział
Cena 1
Promocja !!! - Zgłoszenie do 15 listopada 2011 - Cena 1750 zł z VAT
1890
PLN
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe, catering
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
woj. mazowieckie
Misją firmy HMD Consulting jest dostarczenie nowoczesnych, kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań biznesowych dla polskich przedsiębiorców działających na otwartym rynku europejskim.
Nasze usługi realizujemy w oparciu o ideę marketingu partne...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.
Miejsce szkolenia
Hotel Roś na Mazurach
Hotel położony jest nad urokliwą, południowo - zachodnią częścią jeziora Roś w miejscu, gdzie wypływa z niego rzeka Pisa. Taka lokalizacja, w połączeniu z bogatym zapleczem rekreacyjnym, stwarza doskonałe warunki do spędzenia efektywnie czasu na szkoleniu. www.hotelros.pl
Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
Miejsce szkolenia
Hotel Roś na Mazurach
Hotel położony jest nad urokliwą, południowo - zachodnią częścią jeziora Roś w miejscu, gdzie wypływa z niego rzeka Pisa. Taka lokalizacja, w połączeniu z bogatym zapleczem rekreacyjnym, stwarza doskonałe warunki do spędzenia efektywnie czasu na szkoleniu. www.hotelros.pl
Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1