O szkoleniu
Szkolenie ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce to warsztat dla szefów firm, wyższej kadry kierowniczej i managerów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności.
- Chcesz budować skuteczny zespół, który będzie efektywnie realizował cele, jakie przed nim stawiasz
- Chcesz efektywnie kierować zespołem i budować zaangażowanie.
- Chcesz skutecznie organizować pracę zespołu i radzić sobie z nadmiarem zadań.
- Chcesz wiedzieć jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole i komunikować się w konflikcie.
Zapisz się!
Dostaniesz do ręki narzędzia pracy i będziesz wiedział jak:
- motywować swój zespół do pracy i zwiększać jego efektywność
- reagować na trudne sytuacje w zespole
- organizować i zarządzać swoją pracę mając nadmiar zadań i obowiązków
- udzielać informację zwrotną w przypadku braku wykonania planu
- przeprowadzić rozmowy z podwładnymi przy delegowaniu zadań (rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca)
- wprowadzić elementy coachingu managerskiego, poznasz technikę GROW
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.
Program szkolenia
Kim jest szef współczesnej organizacji?
- Co powinien wiedzieć pracownik, by spełniać oczekiwania szefa ?
- Szef jako „koło zębate” w organizacji
- Jak spełnić oczekiwania zespołu?
Motywacja.
- Poziomy neurolingwistyczne Diltsa. Piramida Maslowa.
- Teoria oczekiwań Lymana Portera.
- 10 praw motywacji.
- Siatka stylów kierowania.
- ćw. zasady przekazywania zadań przez korzyści
- ćw. co mnie motywuje
- ćw. siatka stylów kierowania
Komunikaty w coachingu – rodzaje przekazu, docenianie, feedback.
- Zarządzanie zespołami X,Y,Z
Efektywność zespołu.
- Warsztaty managera:
- ćw. Hotel Royal
- ćw. zespół a grupa
- ćw. wspólne działanie
- ćw. moje miejsce w zespole
Rozmowy z pracownikami.
- Rozmowa dyscyplinująca – stopniowanie i adekwatność sytuacyjna.
- Od komunikatu „ja” do sankcji – asertywność i koncentracja na
- faktach.
- Rodzaje sankcji – realność i adekwatność.
- Delegowanie zadań i rozliczanie zespołu.
Trudne sytuacje w zespole.
- Rodzaje konfliktów i ich źródła.
- Komunikacja w konflikcie.
- Przekazywanie trudnych komunikatów.
- Przekazywanie informacji, z którymi się nie zgadzam.
Warsztat menagera:
- ćw. ocena sposobu rozwiązywania konfliktu
- ćw. 14 metod radzenia sobie z konfliktem
- ćw. przekaz komunikatu, z którym się nie zgadzam
- ćw. nagana
Monitoring działań.
- Rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca.
- Technika GROW.
- Coaching w pracy managera.
- ćw. rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca
- Warsztaty z monitoringu działań.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
- 5.03% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5.03% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5.03% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5.03% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
