O szkoleniu
serdecznie zapraszamy do udziału w 2-dniowym szkoleniu poświęconemu treningowi sprzedaży. Szkolenie dostępne jest zarówno w wersji online, jak też w postaci szkolenia realizowanego w sali szkoleniowej.
Zaawansowany trening sprzedaży oparty jest na faktycznej wiedzy i umiejętności stosowania ważnych elementów psychologii sprzedaży, stosowania konstruktów perswazji oraz symulacjach rozmów handlowych na poszczególnych etapach współpracy z klientami. Trenujemy także otwarcia rozmów, wprowadzamy systemową diagnozę wartości zakupowych klientów oraz analizę i zarządzanie grupą decyzyjną w organizacji klienta. W scenkach diagnostycznych szukamy także najlepszych sposobów na radzenie sobie z obiekcjami klientów i finalizacji sprzedaży, z dostosowaniem modeli reakcji do specyfiki branżowej.
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
- symulacje,
- mini-wykłady
- ćwiczenia
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Udział w szkoleniu polecamy każdemu kto chce:
- poznać ważne elementy psychologii sprzedaży,
- nabyć umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,
- przetrenować elementy perswazji w rozmowach z klientami,
- nauczyć się i przetrenować sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
- wypracować wielowymiarową strategię diagnozy wartości zakupowych oraz sprawdzić w treningu jej skuteczność,
- nauczyć się posługiwania się zaawansowanymi narzędziami diagnozy,
- zdobyć umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientem oraz przetrenować techniki finalizacji.
Program szkolenia
1. Ważne elementy psychologii sprzedaży
- Projekcja psychologiczna i jej znaczenie w pierwszej fazie kontaktu z klientami
- Wybrane elementy reguł wpływu społecznego i ich efektywność w procesie sprzedaży
- Perswazja oparta na psychologii handlowej – zaawansowane konstrukty komunikacyjne
- Trening elementów perswazji w sprzedaży
- Trening otwarcia rozmowy handlowej (nowy lub aktywny klient)
2. Skuteczne wykorzystanie relacji z klientami
- Krótkie ćwiczenie wprowadzające – „Relacja handlowa”.
- Relacja handlowa – szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
- Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
- Rozmowa handlowa a rozmowa kurtuazyjna – różnice.
- Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub dosprzedaży?
- Auto-ustawianie celu rozmowy handlowej – narzędzie do budowania skuteczności rozmów handlowych.
3. Diagnoza wartości zakupowych klientów – analiza potrzeb klienta
- Systemowe koncepcje diagnozy klientów – krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
- Zaawansowane narzędzia diagnozy potrzeb klienta
- Model S-K-I
- Docieranie do poziomu interesów klienta
- Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
- Warsztat – wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
- Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta
4. Analiza obiekcji klientów
- Ćwiczenie „Czerwona kartka” – zebranie najczęściej pojawiających się obiekcji.
- Obiekcje / nie-obiekcje
- Technika kontraktowana w pracy z „nie obiekcjami” i kontraktowanie rozmowy z klientem.
- Obiekcje faktyczne i unikowe
- Scenka diagnostyczna na forum – praca w wybranymi obiekcjami
- SAO – Sekwencja Analizy Obiekcji – prezentacja modelu + dopracowanie dla potrzeb pracy z obiekcjami klientów według branży
- ·Przepracowanie zebranych obiekcji faktycznych przez model SAO
- Trening pracy z obiekcjami na bazie dopracowanego modelu SAO
5. Finalizacja sprzedaży - domykanie kontraktów
- Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
- Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży – analiza
- System naczyń połączonych – czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji wartości dla klienta
- Technik domykania sprzedaży – prezentacja, przykłady branżowe
- Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
- Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej
6. Poligon handlowy
- Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi
Czas trwania
Prelegenci

Trener Grupy Szkoleniowej
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- obiad i przerwy kawowe nie dotyczą wersji online; możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje z trenerem
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Opłatę za udział w szkoleniu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski: 42 1050 1605 1000 0091 4871 7417 nie później niż 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, zaznaczając na przelewie nazwę instytucji, imię i nazwisko uczestnika oraz termin I tytuł szkolenia. W przypadku braku opłaty na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, faktura proforma umożliwiająca dokonanie płatności zostanie przesłana Uczestnikowi na adres email w wersji elektronicznej wraz z informacjami organizacyjnymi (5 dni przed terminem szkolenia). W przypadku jednostek budżetowych akceptujemy płatność po szkoleniu
SZKOLENIA W RAMACH BAZY USŁUG ROZWOJOWYCH
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy)
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza
wersja)
Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do
najnowszej wersji)
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD)
Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do
szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika
przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
