Szkolenie

ZACHOWANIA ASERTYWNE W ORGANIZACJI. TECHNIKI USPRAWNIAJĄCE KOMUNIKACJĘ I EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ ZESPOŁU.

O szkoleniu

OPIS SZKOLENIA:
Efektywne działanie firmy na rynku wypływa z dobrej współpracy między poszczególnymi działami i osobami wewnątrz tej organizacji. Dlatego porównywalny wysiłek jest wkładany w tzw. obsługę klienta wewnętrznego, co i standardy pracy z klientem zewnętrznym.
Szkolenie koncentruje się wokół zagadnień budowania standardów pracy między klientami wewnętrznymi. Zaprezentujemy sprawdzone techniki usprawniające komunikację, efektywność działania organizacji. Skoncentrujemy się na prawidłowym rozumieniu i stosowaniu asertywności w relacjach z klientem wewnętrznym – tak aby nie sprowadzić asertywności do mówienia „nie” ale pokazać jej pełne psychologiczne zastosowanie i oblicze
Kto powinien wziąć udział?
Uczestnicy poznają praktyczne metody usprawniające komunikację interpersonalną w miejscu pracy oraz wybrane techniki radzenia sobie z emocjami i stresem.

Uczestnicy będą trenować asertywną postawę w obsłudze klienta wewnętrznego, a jednocześnie:
· dowiedzą się jak działa komunikacja werbalna i niewerbalna w zespole
· poznają możliwości wpływu tkwiące w umiejętnościach komunikacyjnych
· dowiedzą się jak tworzyć jasne i efektywne komunikaty
· poznają przeszkody stojące na drodze do postawy asertywnej
· dowiedzą się jak radzić sobie ze złością w podczas trudnych rozmów
· nauczą się przeprowadzać konstruktywną konfrontację
· nauczą się udzielać informacji zwrotnej i unikać krytykowania
· dowiedzą się jak radzić sobie w sytuacji konfliktu

Program szkolenia

KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI
· Mapa komunikacji w Twojej firmie
· Komunikacja między działami a obsługa klienta wewnętrznego

SKĄD SIĘ BIORĄ TRUDNOŚCI W KOMUNIKACJI
· Style komunikacji (kwestionariusz)
· Osobowość a komunikacja – jak efektywnie porozumiewać się z różnymi ludźmi
· Czy jesteś wpływowy - komunikacja jako forma wywierania wpływu

PROSTE ZASADY TRUDNEJ SZTUKI KOMUNIKACJI
· Słuchanie – czyli jak usłyszeć to, co inni mają do powiedzenia
· Najczęstsze „pułapki” w komunikacji
· Tworzenie czytelnych i skutecznych komunikatów

EMOCJE I STRES W KOMUNIKACJI
· Kontrolowanie emocji – radzenie sobie ze złością
· Uczciwa kłótnia – czyli jak „zarządzać” konfliktową sytuacją
· Negocjowanie konfliktów – spokojne i rzeczowe osiąganie własnych celów

ZASTOSOWANIE ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI
· Fakty i mity na temat asertywności
· Skąd bierze się agresja i jak nie pomieszać jej z asertywnością?
· Komunikacja w sytuacji problemowej czyli jak przygotować się do konfrontacji oraz jak efektywnie przez nią przejść
· Jak konstruktywnie a nie krytycznie udzielać informacji zwrotnej
· Na czym polega tzw. asertywna odmowa
· Formułowanie prośby bez przejęcia kontroli

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
Absolwentka psychologii (specjalizacja: psychologia pracy i zarządzania). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich ( University of Illinois ). Posiada dyplom MBA (University of Illinois ). Certyfikowany trener TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Pracownik dydaktyczny KUL. Główny obszar jej pracy zawodowej to szkolenia i treningi oraz doradztwo dla kadry menedżerskiej. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu: obsługi klienta, budowania zespołu, motywowania pracowników, projektowania szkoleń, sprzedaży, negocjacji. W pracy trenerskiej stosuje metody NLP oraz accelerated learning.

Gdzie i kiedy

Sopot 9 - 11 września 2013
hotel o wysokim standardzie

Sopot

centrum

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Krynica Zdrój 5 - 7 grudnia 2011
hotel o wysokim standardzie

Krynica Zdrój

centrum

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
PLN+VAT
2100 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Weź udział

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!