Szkolenie

Zacznijmy od budowy Lejka Sprzedażowego

O szkoleniu

Szanowni Państwo,
Niezależnie od tego, co jest produktem lub usługą – bez sprzedaży nie ma firmy. Sprzedaż nadal budzi wiele obaw i kontrowersji. Jest tu jakaś obawa przed natarczywością, przekonywaniem, wyskakiwaniem z lodówki. W idealnym świecie klienci sami by kupowali – niestety rzeczywistość nie jest tak piękna i prosta. Jeśli masz firmę, to przed sprzedażą nie uciekniesz. Możesz jednak przygotować i bardzo złagodzić ten proces. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i opracowanie go w taki sposób, by do minimum ograniczyć samą sprzedaż lub zbudować bardzo efektywny proces jej realizacji.
Kto powinien wziąć udział?
KTO NAJCZĘŚCIEJ UCZESTNICZY W SZKOLENIU?

Właściciele i zarządy firm,
Szefowie sprzedaży i marketingu,
Sprzedawcy,
Telemarketerzy.

Program szkolenia

9.00 – 9.30 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
9.30 ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA

WPROWADZENIE DO DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

Jakie są obowiązujące standardy w sprzedaży?
Co jest czym, czyli poznaj nowoczesną sprzedaż.
W jakim kierunku rozwija się dzisiejsza sprzedaż?
Jakie są najnowsze trendy?
Co jest starą sprzedażą i dlaczego nie działa?
JAK ZORGANIZOWAĆ SKUTECZNY PROCES SPRZEDAŻY

Jak stworzyć obraz idealnego klienta (persony) i wyznaczyć właściwe grupy docelowe?
Jak powinien być skonstruowany nowoczesny lejek sprzedażowy?
Jak mierzyć skuteczność działań sprzedażowych?
Kiedy uznać konwersję za zadowalającą, a jakie wyniki powinny Cię zaniepokoić?
W którym miejscu lejek przecieka, czyli jak zdiagnozować przyczynę niskiej konwersji?
LEAD GENERATION & LEAD NURTURING

Jak skutecznie generować leady?
Co zrobić, żeby zamienić leady w wiernych klientów?
Jak prowadzić cold calling 2.0?
Czym jest i jak możesz wykorzystać social selling?
Jak growth hacking może przysłużyć się wyższej sprzedaży?
BUDOWANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY

Jaką strukturę powinien mieć dział sprzedaży, by mógł osiągać wysokie wyniki?
Jak prowadzić rekrutację, żeby mieć w zespole najlepszych sprzedawców?
Czy każdy może zostać sprzedawcą?
Ilu sprzedawców potrzebuje firma, by osiągać najlepsze możliwe efekty?
W jakie narzędzia i technologie warto wyposażyć zespół?
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY

Jak zbudować odpowiednie systemy prowizji i premii?
Jak nadzorować i motywować sprzedawców, by pracowali efektywnie i z pasją?
Jak wyznaczać właściwe cele sprzedażowe, aby już na etapie planowania nie skazywać zespołu na porażkę?
Jak nauczyć członków zespołu efektywnej sprzedaży?
17.30 ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Czas trwania

9.00-17.30

Prelegenci

Cytat
Jakub Cyran

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 lipca 2019
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
23% VAT
1170 PLN
Cena zawiera:
  • CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Weź udział

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

zgłoszenie do 26.06.2019 - 1 170 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 27.06.2019 - 1 470 PLN + 23% VAT

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!