O szkoleniu
- Pracownicy wykonujący pracę zdalną
- Inspektorzy Ochrony Danych
- Wszystkie osoby zainteresowane tematyką
Program szkolenia
I. Przygotowanie do wykonywania pracy zdalnej
- Rodzaje rozwiązań służących pracy zdalnej – czym się kierować przy wyborze?
- Organizacja pracy zdalnej – przygotowanie dokumentacji i procedur regulujących pracę zdalną w podmiocie
- Sesja pytań i odpowiedzi
II. Zagrożenia podczas wykonywania pracy zdalnej
- Home Office – zagrożenia wynikające z wykonywania pracy zdalnej w domu
- Co może pójść nie tak i jak się przed tym zabezpieczyć? – rodzaje zagrożeń występujących w trakcie pracy zdalnej oraz stosowane metody zabezpieczeń
- Typowe naruszenia i incydenty mogące wystąpić w trakcie wykonywania pracy zdalnej
- Sesja pytań i odpowiedzi
III. Postępowanie z incydentami i naruszeniami
- Incydent lub naruszenie – metody wykrywania
- Kto jest odpowiedziany za stwierdzenie incydentu lub naruszenia w trakcie wykonywania pracy zdalnej
- IOD a incydenty i naruszenia – jego rola w rejestrowaniu, dokumentowaniu, zgłaszaniu naruszenia oraz informowaniu osoby fizycznej
- Kiedy należy zgłosić incydent lub naruszenie oraz na co zwrócić szczególną uwagę?
- Incydent lub naruszenie a osoba fizyczna i jej prawa – wykonanie obowiązku zawiadomienia osoby fizycznej o naruszeniu ochrony danych osobowych
- Metody dokumentowania naruszeń – wzory i przykłady
- Sesja pytań i odpowiedzi
Czas trwania
Prelegenci

Adam Parysz
Dyplomowany Archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Administrator Bezpieczeństwa Informacji w PNBU „BT” Teresa Buzińska oraz Inspektor Ochrony Danych w Gminie Lądek. Były Specjalista ds. Archiwizacji oraz Kierownik Projektów w ArchiDoc SA. Doświadczenie zawodowe w charakterze archiwisty oraz w kierowaniu projektami archiwizacji dokumentacji. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (3 645h dydaktycznych spędzonych na sali szkoleniowej oraz 4046 przeszkolonych uczestników) z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla wielu instytucji państwowych, samorządowych i firm prywatnych. Udokumentowane przeprowadzenie ponad 230 szkoleń dla wielu instytucji państwowych, prywatnych i samorządowych m.in. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelaria Senatu RP, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komenda Główna Policji,, Poczta Polska S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Polska Akademia Nauk, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzka Stacja Sanitarno –Epidemiologiczna w Poznaniu, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach oraz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu. W zakresie ochrony danych osobowych szkolił m. in. ING Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki. Współpracuje m. in. z Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. Waleriana Pańki FRDL, ADEPTS.C., Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE, SUKCES C.R. Edyta Szczerkowska, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
- przeglądarka internetowa (preferowany Firefox),
- używasz przeglądarki EDGE, wspierana jest tylko najnowsza oparta na silniku Chromium,
- głośnik, mikrofon i/lub słuchawki,
- NIE łącz się przez VPN i/lub sieć firmową - mogą ograniczać dostęp,
- Internet Explorer (IE) oraz Yandex NIE są wspierane,
- na otrzymany link do pokoju webinarowego może zalogować się tylko jedna osoba/urządzenie,
Rejestracja
- udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
