Szkolenie

Zakupy Operacyjne

O szkoleniu

Warsztaty Zakupów Operacyjnych (Purchasing Process Operations) koncentrują się na operacyjnej części związanej z zaopatrzeniem w firmie. Główny nacisk zostanie położony na tematykę związaną z bieżącą, codzienną współpracą z dostawcami, nadzorowaniem przepływu materiałowego od dostawcy do momentu przyjęcia do magazynu oraz z obsługą tego procesu pod względem procesowym, proceduralnym i dokumentacyjnym. Zagadnienia i aspekty operacyjne w działach zakupowych będą przedstawione w taki sposób, aby uczestnik warsztatów mógł wynieść teoretyczną i praktyczną wiedzę w tym zakresie, a także wybrać aspekty kluczowe dla swojej firmy do wdrożeń lub usprawnień.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szkolenia:

  • Określenie zakresu przebiegu informacji w firmie, niezbędnego dla prawidłowego zdefiniowania potrzeb zakupowych
  • Zrozumienie roli planowania i jego wpływu na poprawność realizowanych zakupów
  • Umiejętność pracy z narzędziami wspomagającymi klasyfikację materiałów – Analiza ABC oraz XYZ
  • Zrozumienie metodologii pracy w systemie klasy MRP II
  • Umiejętność modelowania procesu zakupów operacyjnych
  • Określenie granic zakresu obowiązków w zakupach operacyjnych
Kto powinien wziąć udział?

Jest to szkolenie dedykowane zakupom operacyjnym i podstawom takich zakupów. Dla osób stawiających pierwsze kroki w zakupach operacyjnych lub tych, którzy o zakupach operacyjnych, codziennych  chcą wiedzieć więcej, chcą usystematyzować swoją wiedzę na temat tychże zakupów oraz ich relacji z otoczeniem (wejście/wyjście), tak aby działały poprawnie.

Program szkolenia

  • Prawidłowe planowanie i jego wpływ na generowanie zapotrzebowania zakupu
  • Elementy składowe procesu zakupów operacyjnych
  • Składanie zamówień, akceptacja, kontrola – jak nie dopuścić do przerostu biurokracji
  • Praca w systemie MRP , w tym kontrola komunikatów wyjątku
  • Nadzór nad zmianami zamówienia zakupu, dostawami, reklamacjami oraz obiegiem dokumentów potwierdzającym zakończenie zamówienia
  • Działania eskalacyjne w procesie zakupu
  • Podstawowe wskaźniki kontroli zakupów operacyjnych
  • Zarządzanie zapasami i odpowiedzialność za stany magazynowe
  • Analiza ABC i interpretacja wyników
  • Analiza XYZ i jej wpływ na realizację zakupów

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener MPM Productivity management Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Poznań 12 - 13 maja 2021
brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

Zapisz się

Cena
za osobę
1900 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena
za osobę - przy płatności na 6 tygodni przed szkoleniem
1650 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

MPM Productivity Management Sp. z o.o.
61-655 Poznań
os. Na Murawie 13/2a
woj. wielkopolskie
MPM Productivity Management Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-konsultingowa, specjalizująca się w doradztwie i szkoleniach z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania produkcją i logistyką w procesie tworzenia wartości dodanej. Firma istnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

MPM Productivity Management Sp. z o.o.
61-655 Poznań os. Na Murawie 13/2a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!