Szkolenie

Zakupy strategiczne

O szkoleniu

Warsztaty Zakupów Strategicznych (Strategic Procurement Management) obejmują najważniejsze zagadnienia zarządzania strategiczną częścią zakupów. Koncentrują się na definiowaniu strategii działania zakupów, analizie rynku dostawców oraz strategii działania dla kupowanych produktów i grup materiałowych. Szczegółowo omawiają zasady doboru i weryfikacji dostawców, w tym audyty dostawców i analizę ryzyka, potrzebę i kryteria okresowej oceny dostawców, a także definiują niezbędne procesy, dokumenty czy narzędzia pomocne w realizacji zadań zakupów strategicznych.
Kto powinien wziąć udział?

Kupcy strategiczni oraz osoby z działu sourcingu, czy Supplier Quality Assurance. Osoby z doświadczeniem w zakupach, chcące pogłębić swoją wiedzę, jak również Ci którzy od podstaw chcą zbudować swoją wiedzę w aspekcie strategicznych zakupów.

Program szkolenia

  • Poszukiwania dostawców / Budowanie bazy dostawców
  • Analiza środowiska biznesowego – 5 sił Portera
  • Macierz Kraljica – definiowanie strategii działania dla kupowanych produktów
  • Zapytania ofertowe (RFI, RFQ). Analiza ofert i ich podsumowanie
  • Wstępna ocena Dostawcy (Wywiadownia gospodarcza, plik wstępnej oceny, wstępny audyt)
  • Analiza ryzyka wyboru dostawcy
  • Audyt właściwy, audyty sprawdzające – zakres audytu
  • Wybór dostawcy strategicznego / krytycznego dla procesu – Narzędzie klasyfikacyjne: Supplier Ranking Tool
  • Jakie procesy zakupowe powinny być pod nadzorem Zakupów?
  • Ocena dostawcy – kryteria oceny, wyniki, konsekwencje ocen. Tworzenie Supplier Rating System. Zarządzanie relacjami z dostawcami
  • Negocjacje z dostawcami – zakres i uprawnienia zakupów w tym zakresie
  • Zapisy kontraktów (zabezpieczenia należności, kary umowne, gwarancja wykonania umowy). Prawa i obowiązki stron w zakresie transportu, zdefiniowanie przedmiotu umowy
  • Załączniki do umowy
  • Supplier Quality Assurance , nadzór nad reklamacjami i procesami działań korygujących

Czas trwania

16 godzin lekcyjnych w ciągu 2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener MPM Productivity management Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Poznań 9 - 10 czerwca 2021
brak danych

Poznań

woj. wielkopolskie

Zapisz się

Cena
za osobę
1900 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena
za osobę - przy płatności na 6 tygodni przed szkoleniem
1650 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

MPM Productivity Management Sp. z o.o.
61-655 Poznań
os. Na Murawie 13/2a
woj. wielkopolskie
MPM Productivity Management Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-konsultingowa, specjalizująca się w doradztwie i szkoleniach z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania produkcją i logistyką w procesie tworzenia wartości dodanej. Firma istnie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

MPM Productivity Management Sp. z o.o.
61-655 Poznań os. Na Murawie 13/2a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!