Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zamowienia-publiczne-dla-wykonawcow-jak-przygotowac-konkurencyjna-oferte-przetargowa-2-dniowe-warsztaty-praktyczne-z-uwzglednieniem-elektronizacji-i-koncepcji-nowej-ustawy-pzp-74749-id802

Informacje o szkoleniu

  • Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? 2-dniowe warsztaty praktyczne z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP.


    ID szkolenia: 74749
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Kadry, Human Resources Budownictwo, architektura Prawo
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Warszawa

    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16h
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    Libelta 1a/2
    61-706 Poznań
    woj. wielkopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

-

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa

Projekt warsztatów został przygotowany z myślą o firmach i przedsiębiorstwach:
-będących Wykonawcami zamówień publicznych,
-zamierzających zdobywać kontrakty w ramach zamówień publicznych.

Cel szkolenia

Głównym założeniem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do profesjonalnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami sporządzenia konkurencyjnej oferty przetargowej.
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę w zakresie:
-sposobów ubiegania się o zamówienia publiczne,
-prawidłowego korzystania z przepisów ustawy Prawa Zamówień Publicznych,
-sporządzania oferty zwiększającej szanse na wygranie przetargu,
-kontrolowania przebiegu postępowania,
-najczęściej popełnianych błędów przez Wykonawców składających ofertę przetargową.


Na przedmiotowym szkoleniu zostaną przekazane istotne informacje dla Zamawiających i Wykonawców w zakresie elektronizacji zamówień publicznych.
Ponadto omówiona zostanie koncepcja nowego prawa zamówień publicznych.

Korzyści dla uczestników

Szkolenie pozwoli Uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności niezbędnych do właściwego i bezbłędnego sporządzania ofert przetargowych przez Wykonawców. Forma warsztatowa zajęć pozwoli na analizę rzeczywistych przykładów, wspólne rozwiązywanie sytuacji budzących wątpliwości oraz wymianę doświadczeń. Szkolenie jest kompendium aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Zamówień Publicznych i pozwala pracownikom firm i przedsiębiorstw na prawidłowe działanie w obszarze przetargów.

Metodologia

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

Program szkolenia:

Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM  W DNIU SZKOLENIA  STANEM PRAWNYM.
 

Dzień I
1. Uprawnienia i obowiązki wykonawcy w systemie zamówień publicznych:
-pojęcie wykonawcy
-pojęcie oferty
-uprawnienia do reprezentacji podmiotów
-wykonawcy występujący wspólnie
-osoby fizyczne jako wykonawcy
2. Warunki udziału w postępowaniu :
-zasada równego traktowania i uczciwej konkurencji
- warunki udziału w postępowaniu i ich potwierdzenie
-dokumenty jakich może żądać zamawiający w postępowaniu na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przykłady
- Jednolity Europejski Dokument Zamówień ćwiczenia
-podwykonawstwo w zamówieniach publicznych
-poleganie na zasobach innych podmiotów zasady dokumentowania
3. Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia uprawnienia wykonawców:
-formułowanie tzw. €žzapytań€
-obowiązki zamawiającego w zakresie wyjaśniania treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
4. Termin związania ofertą:
-terminy ważne dla wykonawcy
-zasady przedłużania terminu związania ofertą
-ważność oferty
5. Uzupełnianie oświadczeń i dokumentów:
-zasady i zakres uzupełniania
-wykluczenie z postępowania
-utrata wadium ( co zrobić, aby nie stracić wadium ?)

Dzień II
6. Udostępnianie dokumentacji przetargowej wykonawcom:
-zasady udostępniania dokumentacji
-zasada jawności
-zasada pisemności
-komunikacja z wykonawcą w trakcie postępowania
7. Oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne w sposób istotny nie wpływające na treść oferty:
-co jest oczywistą omyłką pisarską ?
-co jest oczywistą omyłką rachunkową?
-pojecie innej omyłki przykłady wraz z orzecznictwem KIO
8. Odrzucenie oferty przetargowej:
-przesłanki odrzucenia ofert
-wykluczenie z postępowania
9. Środki odwoławcze:
-korekta błędów w trakcie procedury na wniosek wykonawcy
-odwołanie / przesłanki wniesienia odwołania
-ważne terminy
-skarga do sądu
10. Zawarcie umowy i zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
-Kodeks Cywilny i umowy w sprawie zamówienia publicznego
-zmiana formy należytego wykonania umowy.
- zmiany treści umowy
11. Elektronizacja zamówień publicznych i koncepcja nowej ustawy PZP.
12 Indywidualne zapytania uczestników szkolenia.

 

Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad


Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja1350.00zł netto (+23% VAT)
 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1710 zł netto (+23% Vat)

Informacje o prelegentach:

Adwokat - właściciel kancelarii, praktyk w zakresie zamówień publicznych (zarówno po stronie zamawiających, jak i wykonawców) oraz szeroko pojętego prawa kontraktowego i sporów sądowych, w szczególności dot. obsługi procesu inwestycyjnego i warunków kontraktowych FIDIC. Doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i procesu inwestycyjnego zdobyła m. in. podczas pracy w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego we Wrocławiu, następnie w biurze budowy Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu oraz w kancelariach adwokackich. Od ponad sześciu lat reprezentuje wykonawców z branży budowlanej w sporach sądowych dotyczących realizacji i rozliczenia procesów inwestycyjnych oraz przed Krajową Izbą Odwoławczą. Prowadzi szkolenia w zakresie ww. tematyki dla zamawiających, wykonawców oraz podmiotów kontrolujących udzielanie zamówień publicznych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1350 zł netto

Cena zawiera:

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  


Wydarzenie: Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? 2-dniowe warsztaty praktyczne z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP.