Szkolenie
Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe szkolenie z uwzględnieniem nowelizacji przepisów.
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Zakres szkolenia obejmuje nowelizację Ustawy Prawo zamówień publicznych 2016.
Szkolenie służy kompleksowemu przedstawieniu praktycznych rozwiązań związanych z prawidłowym udzielaniem zamówień publicznych IT - na usługi i dostawy informatyczne. Prezentacja zagadnień wzbogacona zostanie o liczne praktyczne przykłady i rozwiązania rzeczywistych problemów. Istotnym elementem szkolenia będą ćwiczenia w postaci pytań i przykładów do poszczególnych punktów programu. Warsztatowa forma zajęć umożliwi uczestnikom wymianę doświadczeń, aktywny udział w dyskusjach i wypracowanie rozwiązań sytuacji problematycznych, z którymi mają do czynienia w pracy zawodowej.
Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zapoznać się z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi zamówień publicznych (nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych).
Korzyści dla uczestników:
Udział w szkoleniu znacząco przyczyni się do uniknięcia błędów w procesie udzielania zmówień publicznych IT - na usługi i dostawy informatyczne oraz pozwoli na zdobycie kompleksowej wiedzy w tym zakresie. Uczestnicy w toku praktycznych warsztatów zostaną wyposażeni w niezbędne rozwiązania przydatne w pracy zawodowej.
Zakres szkolenia obejmuje nowelizację Ustawy Prawo zamówień publicznych 2016.
Szkolenie służy kompleksowemu przedstawieniu praktycznych rozwiązań związanych z prawidłowym udzielaniem zamówień publicznych IT - na usługi i dostawy informatyczne. Prezentacja zagadnień wzbogacona zostanie o liczne praktyczne przykłady i rozwiązania rzeczywistych problemów. Istotnym elementem szkolenia będą ćwiczenia w postaci pytań i przykładów do poszczególnych punktów programu. Warsztatowa forma zajęć umożliwi uczestnikom wymianę doświadczeń, aktywny udział w dyskusjach i wypracowanie rozwiązań sytuacji problematycznych, z którymi mają do czynienia w pracy zawodowej.
Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zapoznać się z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi zamówień publicznych (nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych).
Korzyści dla uczestników:
Udział w szkoleniu znacząco przyczyni się do uniknięcia błędów w procesie udzielania zmówień publicznych IT - na usługi i dostawy informatyczne oraz pozwoli na zdobycie kompleksowej wiedzy w tym zakresie. Uczestnicy w toku praktycznych warsztatów zostaną wyposażeni w niezbędne rozwiązania przydatne w pracy zawodowej.
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa:
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych w kontekście usług i dostaw informatycznych.
Program szkolenia przygotowany został z myślą o osobach, które chcą dostosować swoją wiedzę i umiejętności do nowego stanu prawnego.
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych w kontekście usług i dostaw informatycznych.
Program szkolenia przygotowany został z myślą o osobach, które chcą dostosować swoją wiedzę i umiejętności do nowego stanu prawnego.
Program szkolenia
|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|
PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.
1. Podstawy prawne krajowe i unijne dotyczące zamówień publicznych.
Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz towarzyszące akty wykonawcze
Dyrektywy Unijne – zakres stosowania w prawie polskim
Pojęcie zamówienia publicznego i progi stosowania przepisów ustawy o ZP.
Zamawiający- podmioty zobowiązane do stosowania prawa ZP.
2. Wybór trybu postępowania dla zamawiania usług i produktów IT: Zasady konstruowania dokumentów przetargowych (teoria i ćwiczenia praktyczne).
Planowanie postępowania.
Zasady obowiązujące przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia. Zasady opisywania przedmiotu zamówienia – specyfika IT
Określenie wartości zamówienia.
Warunki podmiotowe i przedmiotowe w postępowaniu.
Treść i publikacja ogłoszeń.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Elementy istotne SIWZ.
Opracowywanie SIWZ.
Udostępnianie i przekazywanie SIWZ.
Wyjaśnienia do SIWZ.
Dokumentowanie postępowań – Rola formularzy ZP
Zasady prowadzenia korespondencji w trakcie postępowań
Przechowywanie dokumentacji przetargowej
Zasady udostępniania dokumentacji
3. Procedura badania i oceny ofert wybór najkorzystniejszej oferty. Podstawowe zasady obowiązujące zamawiającego (teoria i ćwiczenia praktyczne).
Proces wyboru oferty.
- Powołanie komisji przetargowej
- Otwarcie ofert – obowiązek informacyjny zamawiającego
Badanie wykonawcy, ocena treści oferty. Oferta w postaci elektronicznej
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – Zasady wypełniania oraz analizy
Kryteria oceny ofert – propozycja zmian w zakresie kryteriów oceny ofert
Odrzucenie oferty – nowe przesłanki
Wybór najkorzystniejszej oferty ( pojęcie oferty najkorzystniejszej)
Zasady rozstrzygania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku złożenia tylko jednej oferty.
Dokonywanie wyboru oferty- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.
Wykonawca- wymagania wobec wykonawców, instytucja wykluczenia i zmiany w zakresie wykluczeń w art. 24 Pzp.
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę
Poprawianie błędów w ofercie – oczywista omyłka pisarska, oczywista omyłka rachunkowa, inna omyłka.
Uzupełnianie dokumentacji
4. Analiza błędów popełnianych przez Zamawiającego w toku prowadzonych procedur Najczęściej popełniane błędy przez zamawiających.
- Naruszenia związane z :
Zasadą równego traktowania i uczciwej konkurencji
Zasadą jawności postępowania i przewidywalności wyniku.
Zasadą pisemności i stosowania języka polskiego.
Zasadą prymatu trybów przetargowych.
Zasadą ochrony tajemnicy handlowej.
Konsekwencje naruszenia zasad przez Zamawiającego - praktyczne warsztaty.
Najczęściej popełniane błędy związane z konstruowaniem umów i ich realizacją
- zakaz zmian treści umowy
- zmiany treści umowy zgodnie z nowelizacją
Odpowiedzialność za błędy w postępowaniu.
Odpowiedzialność wynikająca z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów,
5. Tematy zaproponowane przez uczestników szkolenia – dyskusja.
- odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia
- analiza konkretnych przypadków.
6. Podsumowanie szkolenia.
Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
Inwestycja:
1190zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1530 zł netto (+23% Vat)
Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.
1. Podstawy prawne krajowe i unijne dotyczące zamówień publicznych.
Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz towarzyszące akty wykonawcze
Dyrektywy Unijne – zakres stosowania w prawie polskim
Pojęcie zamówienia publicznego i progi stosowania przepisów ustawy o ZP.
Zamawiający- podmioty zobowiązane do stosowania prawa ZP.
2. Wybór trybu postępowania dla zamawiania usług i produktów IT: Zasady konstruowania dokumentów przetargowych (teoria i ćwiczenia praktyczne).
Planowanie postępowania.
Zasady obowiązujące przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia. Zasady opisywania przedmiotu zamówienia – specyfika IT
Określenie wartości zamówienia.
Warunki podmiotowe i przedmiotowe w postępowaniu.
Treść i publikacja ogłoszeń.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Elementy istotne SIWZ.
Opracowywanie SIWZ.
Udostępnianie i przekazywanie SIWZ.
Wyjaśnienia do SIWZ.
Dokumentowanie postępowań – Rola formularzy ZP
Zasady prowadzenia korespondencji w trakcie postępowań
Przechowywanie dokumentacji przetargowej
Zasady udostępniania dokumentacji
3. Procedura badania i oceny ofert wybór najkorzystniejszej oferty. Podstawowe zasady obowiązujące zamawiającego (teoria i ćwiczenia praktyczne).
Proces wyboru oferty.
- Powołanie komisji przetargowej
- Otwarcie ofert – obowiązek informacyjny zamawiającego
Badanie wykonawcy, ocena treści oferty. Oferta w postaci elektronicznej
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – Zasady wypełniania oraz analizy
Kryteria oceny ofert – propozycja zmian w zakresie kryteriów oceny ofert
Odrzucenie oferty – nowe przesłanki
Wybór najkorzystniejszej oferty ( pojęcie oferty najkorzystniejszej)
Zasady rozstrzygania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku złożenia tylko jednej oferty.
Dokonywanie wyboru oferty- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.
Wykonawca- wymagania wobec wykonawców, instytucja wykluczenia i zmiany w zakresie wykluczeń w art. 24 Pzp.
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę
Poprawianie błędów w ofercie – oczywista omyłka pisarska, oczywista omyłka rachunkowa, inna omyłka.
Uzupełnianie dokumentacji
4. Analiza błędów popełnianych przez Zamawiającego w toku prowadzonych procedur Najczęściej popełniane błędy przez zamawiających.
- Naruszenia związane z :
Zasadą równego traktowania i uczciwej konkurencji
Zasadą jawności postępowania i przewidywalności wyniku.
Zasadą pisemności i stosowania języka polskiego.
Zasadą prymatu trybów przetargowych.
Zasadą ochrony tajemnicy handlowej.
Konsekwencje naruszenia zasad przez Zamawiającego - praktyczne warsztaty.
Najczęściej popełniane błędy związane z konstruowaniem umów i ich realizacją
- zakaz zmian treści umowy
- zmiany treści umowy zgodnie z nowelizacją
Odpowiedzialność za błędy w postępowaniu.
Odpowiedzialność wynikająca z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów,
5. Tematy zaproponowane przez uczestników szkolenia – dyskusja.
- odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia
- analiza konkretnych przypadków.
6. Podsumowanie szkolenia.
Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
Inwestycja:
1190zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1530 zł netto (+23% Vat)
Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.
Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań
Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00
Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926
fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje
POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.
Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
Czas trwania
Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
Prelegenci


Andrzej Łukaszewicz
Specjalizacja trenerska:
Od kilkunastu lat jest praktykiem w dziedzinie zamówień publicznych. Doktorant i wykładowca uczelni wyższych. Jest autorem wielu publikacji z zakresu prawa zamówień publicznych. Prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających, jak i wykonawców. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych. Od 1998 r. związany jest z rynkiem zamówień publicznych. Karierę zawodową rozpoczął na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Aktualnie przeprowadza postępowania od strony wykonawcy, działając na rzecz kilkunastu firm oraz od strony zamawiającego. Doświadczony szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych na WSB Poznań, Politechnice Poznańskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2001 r. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Publicznych. Jako publicysta stale współpracuje z Wolters Kluwer Polska- „Zamówienia Publiczne Lex” oraz Wiedzą i Praktyką- „Zamówienia publiczne od A do Z”, „Zamówienia publiczne w Orzecznictwie”, „Zamówienia publiczne w pytaniach i odpowiedziach”.
Specjalizacja trenerska:
Od kilkunastu lat jest praktykiem w dziedzinie zamówień publicznych. Doktorant i wykładowca uczelni wyższych. Jest autorem wielu publikacji z zakresu prawa zamówień publicznych. Prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających, jak i wykonawców. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych. Od 1998 r. związany jest z rynkiem zamówień publicznych. Karierę zawodową rozpoczął na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Aktualnie przeprowadza postępowania od strony wykonawcy, działając na rzecz kilkunastu firm oraz od strony zamawiającego. Doświadczony szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych na WSB Poznań, Politechnice Poznańskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2001 r. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Publicznych. Jako publicysta stale współpracuje z Wolters Kluwer Polska- „Zamówienia Publiczne Lex” oraz Wiedzą i Praktyką- „Zamówienia publiczne od A do Z”, „Zamówienia publiczne w Orzecznictwie”, „Zamówienia publiczne w pytaniach i odpowiedziach”.
Weź udział
Cena 1
zł netto
1190
PLN
Cena zawiera:
- -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem.
To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2