Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zamowienia-publiczne-nieprawidlowosci-i-uchybienia-w-procesie-online-76027-id802

Informacje o szkoleniu

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

-

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa:
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-wykonawcy;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z praktycznymi aspektami stosowania Prawa zamówień publicznych oraz zwrócenie uwagi na obszary, szczególnie istotne z punktu widzenia przygotowywania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w których często stwierdzane są uchybienia i nieprawidłowości.
Uczestnicy (przedstawiciele zamawiających) zdobędą praktyczną wiedzę na temat sposobu prowadzenia postępowania zgodnie z prawem, zarówno na etapie jego przygotowania, jak i na etapie oceny wniosków/ofert. Zaś wykonawcy dowiedzą się, jak prawidłowo interpretować postanowienia SIWZ i w jaki sposób złożyć poprawną ofertę/wniosek.

Na przedmiotowym szkoleniu zostaną przekazane istotne informacje dla Zamawiających i Wykonawców w zakresie elektronizacji zamówień publicznych.
Ponadto omówiona zostanie koncepcja nowego prawa zamówień publicznych.

Korzyści dla uczestników:
Szkolenie daje uczestnikom możliwość zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych (analiza konkretnych casusów), która pozwoli na zamówienie świadczenia oczekiwanego przez zamawiającego w warunkach uczciwej konkurencji i poprawne zweryfikowanie wniosku/oferty wykonawcy. Zaś, w przypadku wykonawców, umożliwi przygotowanie oferty zgodnie z wymogami zamawiającego i w granicach prawa, w taki sposób, aby uniknąć negatywnej oceny ze strony zamawiającego (wykluczenia wykonawcy z postępowania, odrzucenia jego oferty).

Program szkolenia:

Program szkolenia:
1. Szacowanie wartości zamówienia.
2. Zakaz łączenia lub dzielenia zamówienia na części.
3. Zamówienia mieszane.
4. Zapewnienie bezstronności i obiektywizmu osób wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Opis przedmiotu zamówienia.
6. Wadium.
7. Warunki udziału w postępowaniu a naruszenie zasady proporcjonalności i uczciwej konkurencji.
8. Oświadczenia i dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
9. Potencjał podmiotu trzeciego.
10. Podwykonawstwo.
11. Dokumenty przedmiotowe.
12. Uzupełnianie dokumentów i ich wyjaśnianie.
13. Badanie i ocena ofert.
14. Termin związania ofertą.
15. Naruszenia dotyczące wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
16. Przesłanki unieważnienia postępowania.
17. Obowiązki informacyjne zamawiającego w toku postępowania.
18. Umowy w sprawach zamówień publicznych.

Informacje o prelegentach:

Trener- praktyk. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych Zamówienia Publiczne na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Współautor publikacji pt. „Prawo zamówień publicznych. Praktyczny przewodnik dla zamawiających i wykonawców”, wydawnictwa Forum. Autor około stu artykułów z dziedziny zamówień publicznych w czasopismach branżowych. Od kilkunastu lat stały współpracownik miesięcznika Monitor Zamówień Publicznych. Kierownik Zespołu ds. Prawnych. Pełnomocnik reprezentujący strony przed Krajową Izbą Odwoławczą, doradca, konsultant, autor opinii prawnych z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych. Przewodniczący Stałej i Roboczych Komisji Przetargowych. Przygotował i przeprowadził wiele postępowań o udzielenie zamówień publicznych, również o wartości powyżej 20 milionów euro, poddanych kontroli uprzedniej Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Jako trener przeprowadził na przestrzeni ostatnich lat wiele wysoko ocenianych szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych. 

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1090 zł netto

Cena zawiera:

Cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu on-line -materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej -renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej) -konsultacje poszkoleniowe -10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

  •  

Wydarzenie: Zamówienia publiczne: Nieprawidłowości i uchybienia w procesie. Online