Szkolenie

Zamówienia publiczne w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa według Nowej ustawy PZP – 2-dniowe warsztaty praktyczne. Przejrzysta analiza nowych rozwiązań oraz zmian. Certyfikowane szkolenie on

O szkoleniu

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Przedstawienie i omówienie zamówień publicznych w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa w związku z wejściem w życie Nowej ustawy PZP. Wykazanie różnic dla zamówień z dziedziny obronności i bezpieczeństwa w kontekście zamówień klasycznych.

 

Korzyści dla uczestników

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom:
-zapoznać się z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi zamówień publicznych w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa,
-zdobyć nowe kwalifikacje, cenione przez pracodawców,
-uzyskać odpowiedzi na nurtujące Uczestników pytania,
-skorzystać z konsultacji z ekspertem w dziedzinie zamówień publicznych.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy osoby biorące udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia, wszystkich zaangażowanych w przygotowanie i realizację zamówień publicznych w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa oraz wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

 

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Program szkolenia

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|


1. Omówienie najważniejszych zmian wynikających z nowego systemu prawnego, który wszedł w życie w dniu 01.01.2021 roku.
a) Zestawienie istotnych zmian w porównaniu do dotychczasowego systemu prawnego.
b) Nowe istotne pojęcia i definicje.
c) Systematyka nowej ustawy.
2. Nowe „prawo zamówień publicznych”, a wewnętrzne regulacje zamawiającego.
3. Postępowanie z dziedziny obronności i bezpieczeństwa – wprowadzenie.
a) Ustawowe obowiązki zamawiającego w związane z zamówienia
z dziedziny obronności i bezpieczeństwa – co muszę, a czego nie muszę robić?
b) Tryby dla zamówień z dziedziny obronności i bezpieczeństwa (wprowadzenie).
4. Zamówienia z dziedziny obronności i bezpieczeństwa – dział IV Nowej ustawy Pzp.
a) Uregulowania prawne dla zamówień z dziedziny obronności
i bezpieczeństwa.
b) Odmienność procedury w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa od zamówienia klasycznego.
c) Wyłączenia dla niektórych przepisów ustawy w zakresie zamówień
z dziedziny obronności i bezpieczeństwa.
d) Analiza potrzeb i wymagań – cel oraz decyzja związana z jej realizacją.
5. Przeprowadzenie postępowania z dziedziny obronności i bezpieczeństwa.
a) Kwalifikacja zamówienia w kontekście zamówienia zwolnionego
z stosowania ustawy lub zamówienia prowadzonego zgodnie z działem IV nowej ustawy Pzp.
b) Zamówienia mieszane – szacowanie (podstawy prawne).
c) Tryb postępowania w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa (zestawienie różnic w porównaniu zamówień klasycznych).
d) Opis przedmiotu zamówienia.
e) Kryteria oceny ofert.
f) Warunki.
g) Terminy ustawowe w postepowaniu.
6. Dokumenty zamówienia.
a) SWZ, ogłoszenia itd…
b) Ochrona informacji niejawnych.
c) Sposób przekazania dokumentów (zależny od sposobu prowadzenia postępowania).
7. Sposób przeprowadzenia postępowania z dziedziny obronności i bezpieczeństwa – zamówienie pisemne kontra elektroniczne, analiza możliwych rozwiązań i udogodnień.
a) Omówienie zagadnień związanych z elektronizacją zamówień publicznych.
b) Omówienie, przedstawienie i porównanie rozwiązań informatycznych.
c) Rodzaje „podpisów elektronicznych” jako „narzędzie” do elektronicznego udzielania zamówień publicznych. Zasady posługiwania się podpisem elektronicznym.
d) Podpis elektroniczny w porównaniu z podpisem odręcznym – podstawy prawne.
e) Oferta elektroniczna, kontra oferta pisemna – analiza problemów, błędów i nieprawidłowości.
f) Formaty plików i zasady prawidłowego opatrzenia ich treści podpisem elektronicznym.
g) Sposoby i zasady weryfikacji dokumentów opatrzonych podpisem elektronicznym.
8. Umowa cywilno-prawna w sprawie zamówienia publicznego – analiza nowego stanu prawnego.
a) Klauzule niedozwolone.
b) Klauzule obowiązkowe.
c) Waloryzacja wynagrodzenia – kiedy?
d) Zaliczki i płatności częściowe.
e) Projektowane postanowienia umowy kontra odwołanie.
9. Środki ochrony prawnej – nowe regulacje.
10. Archiwizacja dokumentacji – zasady, forma i warunki bezpieczeństwa.
11. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener SEMPER - Specjalista ds. zamówień publicznych.

Gdzie i kiedy

Online 10 - 11 maja 2021

Gdzie i kiedy

Online 28 - 29 czerwca 2021

Gdzie i kiedy

Online 29 - 30 lipca 2021

Gdzie i kiedy

Online 30 - 31 sierpnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 27 - 28 września 2021

Weź udział

Szkolenie online
zł netto
1290 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!