Szkolenie

ZARZĄDZANIE A PRZYWÓDZTWO - DROGA ROZWOJU SZEFA DOSKONAŁEGO

O szkoleniu

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu:
- uświadomienie znaczenia roli przywódcy we współczesnych organizacjach
- określenie cech dobrego przywódcy oraz poznanie własnych umiejętności przywódczych
- narzędzi przywódczych: budowania autorytetu w trudnych sytuacjach, zwiększania doskonalenie umiejętności organizowania pracy w zespole
- identyfikacji z firmą, motywującego rozliczania, przewodzenia podczas prowadzenia spotkań i odpraw
- doskonalenie komunikacji wewnętrznej i wymiany informacji
- doskonalenie umiejętności zarządzania czasem
- kształcenie umiejętności zarządzania zespołem
- przedstawienie stylów przewodzenia
- nabycie umiejętności efektywnego kierowania zespołem
- wskazanie znaczenia różnorodności ról w zespole
Kto powinien wziąć udział?
kadra kierownicza

Program szkolenia

CECHY DOBREGO PRZYWÓDCY
- Elementy autodiagnozy cech osobowości jako przywódcy
- Znaczenie przywódcy w organizacji
- Atrybuty dobrego przywódcy
- Style przywódcze – wybór właściwego
- Profil kompetencji dojrzałego przywódcy w 4 aspektach inteligencji

PUŁAPKI I BŁĘDY PRZYWÓDZTWA
- Pułapki władzy
- Model strategii władzy
- Władza, wywierania wpływu i manipulacja – meandry mechanizmów budowania relacji w przywództwie

JAK CIE WIDZA TAK CIE PISZĄ – SŁÓW KILKA O WIZERUNKU PRZYWÓDCY
- Postawa przywódcy
- Atrybuty przywództwa
- Droga mistrza: zachowanie równowagi między światem wartości i wizerunkiem

RÓŻNORODNOŚĆ RÓLE W ORGANIZACJI
- Zwierzchnik, lider a przywódcą- kim są i czego od nich oczekujemy?
- Wprowadzania idei i systemu wartości do organizacji
- Zmiana to jedyne czego przywódca może być pewien-jak je inicjować i wprowadzać

ETYCZNE I SPOŁECZNE ASPEKTY PRZEWODZENIA
- Wizja w przywództwie
- Cele w przywództwie
- Wartości w przywództwie

DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDZTWA (BLANCHARD, ZOHAR / MARSHALL)
- Samoświadomość przywódcy: ankieta diagnostyczna
- Archetypy przywódcy (Jung, Caroline Myss)
- Strategia przywódcy

KOMUNIKACJA JAKO CZYNNIK PODTSAWOWY DLA PRACY Z ZESPOŁEM
- Zasady efektywnej komunikacji
- Odkrywanie ukrytych zasad i motywów innych osób
- Komunikaty w „drugiej” i ‘trzeciej” ścieżce dźwiękowej
- Postawy : aspekt intelektualny, emocjonalny i behawioralny – ich wpływ na współpracę i możliwości oraz sposoby ich zmiany
- Umiejętności przekonywania i wywierania wpływu na ludzi
- Zasady zjednywania ludzi

ETAPY BUDOWANIA SIĘ ZESPOŁU I ICH WPŁYW NA WSPÓŁPRACĘ
- Etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
- Drogi do współpracy na każdym z nich
- Role zespołowe i ich identyfikacja

CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄCE NA WSPÓŁPRACĘ Z INNYMI
- Czas i jego presja
- Kultura organizacyjna
- Zmiany w organizacji

KONFLIKT I RYWALIZACJA W GRUPIE JAKO NAJWIĘKSZE ZAGROŻENIA DLA WSPÓŁPRACY
- Źródła rodzaje konfliktów
- Strategie radzenia sobie z konfliktami
- Rywalizacja w zespole : za i przeciw

ZARZĄDZANIE CZASEM WŁASNYM I ZESPOŁU:
- Analiza wykorzystania własnego czasu
- Planowanie czasu
- Mechanizmy oporu: identyfikacja i rozbrajanie
- Efektywne prowadzenie spotkań zespołu


Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim

Czas trwania

3 dni, 18h

Prelegenci

Cytat
Trener biznesu, psycholog, absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Śląskiego ukończył studia podyplomowe z psychoterapii psychodynamicznej oraz terapii systemowej na Uniwersytecie Jagiellońskim i University of Scheffiled oraz z zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ma doświadczenie jako psychoterapeuta, headhunter, konsultant procesów HR w małych, średnich ale także dużych międzynarodowych firmach. Pracował jako trener wewnętrzny, oraz asesor w projektach Assessment i Development Centre. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania zespołem, obsługi klienta, procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz wpływu różnic kulturowych na funkcjonowanie człowieka i organizacji. W pracy trenerskiej stara się dać uczestnikom możliwość przeżycia tego, o czym mówi z grupą. Stąd większość czasu na jego zajęciach to praca warsztatowa. Przekazywana wiedza jest komentarzem do doświadczeń i ich uporządkowaniem.

Gdzie i kiedy

Zakopane 27 - 29 stycznia 2014
hotel 3*

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
p
184 PLN
Cena zawiera:
  • – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Weź udział

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!