O szkoleniu
W terminie zarządzania atmosferą kryje się fundament do pracy zespołowej. Na atmosferę składają się relacje, emocje, lojalność oraz pomoc pomiędzy poszczególnymi osobami. Atmosferę buduje lider, a wpływ na nią ma każdy, zatem jak kreować ten czynnik, by przełożył się na efektywność.
Korzyści dla uczestnika:
- Wzrost wiedzy na temat efektywnych technik zarządzania atmosferą
- Elastyczność zdobytej wiedzy
- Możliwość wpływu na warunki pracy i relacje w zespole
- Rozwój umiejętności pracy w zespole/zarządzania zespołem o wysokim stopniu wsparcia
- Wzrost motywacji do pracy
Korzyści dla organizacji:
- Wzrost świadomości zarządzania atmosferą w kontekście efektywności pracowników
- Wpływ na polepszenie pozafinansowych warunków pracy
- Efektywne budowanie zespołów do poszczególnych zadań
- Usprawnienie pracy zespołów/ liderów
- Umiejętne komunikowanie, także w sytuacjach konfliktowych
- Wyższa efektywność wykonywanych zadań
- Lepsze postrzeganie przez klientów organizacji
- Dla menedżerów kierujących zespołami
- Dla tych, którzy chcą poprawić dobrostan swoich pracowników
- Dla liderów pracujących nad zaangażowaniem swoich zespołów
Program szkolenia
Co to jest atmosfera? I co to znaczy zarządzać atmosferą?
- Definicja i fundament koncepcji
- Zarządzanie atmosferą po stronie pracodawcy
- Zarządzanie atmosferą po stronie pracownika
Elementy składowe atmosfery w zespole
- Lider
- Zespół
- Cele
- Techniki pracy nad efektywnością
Otwarta komunikacja zarządzania
- Informacja zwrotna
- Kultura słuchania i słyszenia
- Zasady przepływu informacji
- Komunikacja wewnętrzna a komunikacja zewnętrzna
Budowanie klimatu organizacyjnego
- Standardy organizacji jako wsparcie efektywności
- Budowanie zaufania wśród pracowników
- Kultura konfliktu
- Systemy integracji pracowników
Budowanie zaangażowania w oparciu o fundamenty atmosfery zarządzania
- Kultura zaangażowania
- Elementy zaangażowania
- Wpływ nastawienie na kulturę zaangażowania
Budowanie inteligencji emocjonalnej w organizacji
- Teorie emocji
- Efektywne techniki pracy wykorzystania zarządzania emocjami w zespole
- Emocje lidera a emocje zespołu
- Zarządzanie emocjami w kontakcie z klientami
Podsumowanie efektywności pracy poprzez zarządzanie atmosferą
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje z trenerem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy, którego potwierdzenie przyjęcia przez MENTORI stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- Zgłaszając udział w szkoleniu Zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata realizowana jest przelewem na konto MENTORI na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Zgłaszający ma możliwość wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie MENTORI pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu otwartym powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, wpłata zostaje zwrócona w całości.
- Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- MENTORI zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez MENTORI (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji MENTORI zawiadamia Zgłaszającego o zmianie terminu bądź odwołaniu szkolenia najpóźniej do 3 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem szkolenia oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- W przypadku szkoleń otwartych wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Szkolenia Otwartego dostępnego na stronie internetowej www.mentori.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem MENTORI do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez MENTORI w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie, organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych na formularzu zgłoszeniowym: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Masz pytania? Napisz do nas
