Szkolenie: Zarządzanie czasem i współpraca z klientem wewnętrznym

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-czasem-i-wspolpraca-z-klientem-wewnetrznym-13552

Informacje o szkoleniu

  • Zarządzanie czasem i współpraca z klientem wewnętrznym


    ID szkolenia: 13552
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    TQMsoft
    Bociana 22a
    31-231 Kraków
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 15-16.01.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni x 7 godzin

    TERMINY SZKOLEŃ:
    02.03.08.2017
    03-04.10.2017
    20-21.12.2017
  • Organizator szkolenia:

    TQMsoft
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czas, którym dysponujemy, powinniśmy świadomie wykorzystywać do osiągania celów zawodowych oraz osobistych
i w ten sposób bezpośrednio połączyć wykonywanie codziennych działań oraz rozwiązywanie zadań z jednej strony
z osobistym zadowoleniem i własnym rozwojem z drugiej.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie jest przeznaczone dla managerów, osób zarządzających zespołami pracowników (koordynatorów, liderów zmian, szefów zespołów produkcyjnych, sprzedażowych, zadaniowych), specjalistów oraz pracowników dostrzegających nieprawidłowości w zakresie organizacji pracy własnej i współpracy wewnętrznej w firmie.

Program szkolenia:

1. Czas - definicje, różnice w postrzeganiu.
- Korzyści planowania i organizacji czasu.
- Planowanie w różnych perspektywach czasowych.
- Planowanie strategiczne i operacyjne.
- Rytm pracy dziennej.
- Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne destabilizujące płynność pracy.
- Ograniczanie zewnętrznych czynników dezorganizacji.
- Ograniczanie wewnętrznych czynników dezorganizacji.
2. Narzędzia organizacji pracy i wyznaczania priorytetów:
- Planowanie pracy własnej w kontekście wyznaczonych celów.
- Zasada SMART.
- Zasada Pareto.
- Macierz ABC.
- Reguła 60/40.
- Prawo Parkinsona.
- Macierz Eisenhower`a.
- Koszty błędów w PDCA.
3. Stres a efektywność własna w realizacji celów:
- Zarządzanie stresem.
- Typy stresorów.
- Organizacyjna a destrukcyjna funkcja stresu.
- Przyczyny stresu w miejscu pracy.
- Wypalenie zawodowe – przyczyny, objawy, skutki.
- Metody postępowania w stresie: racjonalizacja, projekcja, reakcja upozorowana, dysocjacja, substytucja, regresja,fiksacja.
4. Współpraca z klientem wewnętrznym:
- Podstawowe błędy w komunikacji i ich eliminowanie.
- Zasady asertywnego budowania relacji biznesowych.
- Koszty konfliktu w przedsiębiorstwie.
- Przeciwdziałanie konfliktom.
- Prawidłowy obieg informacji a efektywność własna.
- Przekazywanie informacji zwrotnej.
- Konstruktywna krytyka.
- Negocjowanie racjonalnych rozwiązań.
- Praca zespołowa – co to znaczy w praktyce?
- Optymalizacja współpracy międzywydziałowej w celu tworzenia wartości dodanej dla klienta zewnętrznego.

Informacje o prelegentach:

trener TQMsoft,

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1370 - PLN netto /os

Cena zawiera:

Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.

Dostępne zniżki:

  • 20% - zniżka dla drugiej i kolejnej osoby zgłoszonej przez firmę

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenie uczestnictwa w postaci Karty zgłoszenia- W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.


Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury otrzymanej po szkoleniu w terminie 14 dni.

Szkolenie, kurs: Zarządzanie czasem i współpraca z klientem wewnętrznym