Szkolenie

Zarządzanie czasem i współpraca z klientem wewnętrznym

O szkoleniu

Czas, którym dysponujemy, powinniśmy świadomie wykorzystywać do osiągania celów zawodowych oraz osobistych
i w ten sposób bezpośrednio połączyć wykonywanie codziennych działań oraz rozwiązywanie zadań z jednej strony
z osobistym zadowoleniem i własnym rozwojem z drugiej.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie jest przeznaczone dla managerów, osób zarządzających zespołami pracowników (koordynatorów, liderów zmian, szefów zespołów produkcyjnych, sprzedażowych, zadaniowych), specjalistów oraz pracowników dostrzegających nieprawidłowości w zakresie organizacji pracy własnej i współpracy wewnętrznej w firmie.

Program szkolenia

1. Czas - definicje, różnice w postrzeganiu.
- Korzyści planowania i organizacji czasu.
- Planowanie w różnych perspektywach czasowych.
- Planowanie strategiczne i operacyjne.
- Rytm pracy dziennej.
- Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne destabilizujące płynność pracy.
- Ograniczanie zewnętrznych czynników dezorganizacji.
- Ograniczanie wewnętrznych czynników dezorganizacji.
2. Narzędzia organizacji pracy i wyznaczania priorytetów:
- Planowanie pracy własnej w kontekście wyznaczonych celów.
- Zasada SMART.
- Zasada Pareto.
- Macierz ABC.
- Reguła 60/40.
- Prawo Parkinsona.
- Macierz Eisenhower`a.
- Koszty błędów w PDCA.
3. Stres a efektywność własna w realizacji celów:
- Zarządzanie stresem.
- Typy stresorów.
- Organizacyjna a destrukcyjna funkcja stresu.
- Przyczyny stresu w miejscu pracy.
- Wypalenie zawodowe – przyczyny, objawy, skutki.
- Metody postępowania w stresie: racjonalizacja, projekcja, reakcja upozorowana, dysocjacja, substytucja, regresja,fiksacja.
4. Współpraca z klientem wewnętrznym:
- Podstawowe błędy w komunikacji i ich eliminowanie.
- Zasady asertywnego budowania relacji biznesowych.
- Koszty konfliktu w przedsiębiorstwie.
- Przeciwdziałanie konfliktom.
- Prawidłowy obieg informacji a efektywność własna.
- Przekazywanie informacji zwrotnej.
- Konstruktywna krytyka.
- Negocjowanie racjonalnych rozwiązań.
- Praca zespołowa – co to znaczy w praktyce?
- Optymalizacja współpracy międzywydziałowej w celu tworzenia wartości dodanej dla klienta zewnętrznego.

Prelegenci

Cytat
trener TQMsoft,

Gdzie i kiedy

Kraków 15 - 16 stycznia 2018
TQMsoft

31-231 Kraków

Bociana 22a

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
PLN netto /os
1370 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Weź udział

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenie uczestnictwa w postaci Karty zgłoszenia- W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.


Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury otrzymanej po szkoleniu w terminie 14 dni.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!