Szkolenie

Zarządzanie czasem i współpraca z klientem wewnętrznym

O szkoleniu

Czas, którym dysponujemy, powinniśmy świadomie wykorzystywać do osiągania celów zawodowych oraz osobistych i w ten sposób bezpośrednio połączyć wykonywanie codziennych działań oraz rozwiązywanie zadań z jednej strony z osobistym zadowoleniem i własnym rozwojem z drugiej.
Dlaczego warto wziąć udział?

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

Po zakończeniu szkolenia Uczestnik:

  • Będzie umiał efektywnie zaplanować swój czas w perspektywie krótko - i długoterminowej.
  • Nauczy się rozpoznawać i ograniczać czynniki powodujące nieefektywne wykorzystanie czasu.
  • Będzie wiedział jak poprawnie formułować cele i czym się kierować układając hierarchię ich ważności.
  • Dowie się w jaki sposób powinien usprawniać współpracę wewnętrzną w firmie z najbliższymi współpracownikami i innymi jednostkami organizacyjnymi.

KORZYŚCI DLA PRZEDSIĘBIORSTWA

  • Wzrost kompetencji pracowników w zakresie umiejętności zarządzania czasem własnym i podwładnych.
  • Eliminacja błędów w planowaniu i organizacji.
  • Lepsze wykorzystanie czasu pracy, poprawa relacji w firmie (współpraca między pracownikami, współpraca międzywydziałowa).
Kto powinien wziąć udział?

ADRESACI

  • managerowie,
  • osoby zarządzające zespołami pracowników (koordynatorzy, liderzy zmian, szefowiezespołów produkcyjnych, sprzedażowych, zadaniowych),
  • specjaliści oraz pracownicy dostrzegający nieprawidłowości w zakresie organizacji pracy własnej i współpracy wewnętrznej w firmie.

Program szkolenia

1. Czas - definicje, różnice w postrzeganiu:

  • Korzyści planowania i organizacji czasu.
  • Planowanie w różnych perspektywach czasowych.
  • Planowanie strategiczne i operacyjne.
  • Rytm pracy dziennej.
  • Czynniki zewnętrzne i wewnętrzne destabilizujące płynność pracy.
  • Ograniczanie zewnętrznych czynników dezorganizacji.
  • Ograniczanie wewnętrznych czynników dezorganizacji.

2. Narzędzia organizacji pracy i wyznaczania priorytetów:

  • Planowanie pracy własnej w kontekście wyznaczonych celów.
  • Zasada SMART.
  • Zasada Pareto.
  • Macierz ABC.
  • Reguła 60/40.
  • Prawo Parkinsona.
  • Macierz Eisenhower`a.
  • Koszty błędów w PDCA.

3. Stres a efektywność własna w realizacji celów:

  • Zarządzanie stresem.
  • Typy stresorów.
  • Organizacyjna a destrukcyjna funkcja stresu.
  • Przyczyny stresu w miejscu pracy.
  • Wypalenie zawodowe – przyczyny, objawy, skutki.
  • Metody postępowania w stresie:
    • racjonalizacja,
    • projekcja,
    • reakcja upozorowana,
    • dysocjacja,
    • substytucja,
    • regresja,
    • fiksacja.

4. Współpraca z klientem wewnętrznym:

  • Podstawowe błędy w komunikacji i ich eliminowanie.
  • Zasady asertywnego budowania relacji biznesowych.
  • Koszty konfliktu w przedsiębiorstwie.
  • Przeciwdziałanie konfliktom.
  • Prawidłowy obieg informacji a efektywność własna.
  • Przekazywanie informacji zwrotnej.
  • Konstruktywna krytyka.
  • Negocjowanie racjonalnych rozwiązań.
  • Praca zespołowa – co to znaczy w praktyce?
  • Optymalizacja współpracy międzywydziałowej w celu tworzenia wartości dodanej dla klienta zewnętrznego.

Czas trwania

2 dni po 7 godzin

Prelegenci

Cytat

trener TQMsoft

Gdzie i kiedy

Kraków 8 - 9 listopada 2021
TQMsoft

31-231 Kraków

Bociana 22a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Online 8 - 9 listopada 2021

Zapisz się

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft
  • Rozwiń
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę
1250 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft
Zapisz się

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!