O szkoleniu
Celem szkolenia jest poznanie praktycznych elementów dotyczących zwiększenia efektywności a tym samym zwiększenia wydajności wykonywanych czynności w życiu zawodowym oraz życiu osobistym.
Celem szkolenia jest uświadomienie sobie czym jest „złoty czas”. Uczestnicy wykonują analizę czynności i czasu ich trwania, oraz wszelkich zakłóceń, które powodują nieefektywność działań. Poznają zasady straconego czasu oraz porządkują przyczyny strat czasu. Poznają pożeracze czasu i szukają sposobów ich rozwiązania. Podczas szkolenia omówione zostaną reguły planowania czasu, zaczynając od ustalenia celu, co oznacza określenie celu. W tej części omówiona zostaje: wizja życiowych pragnień oraz podział celów na cele prywatne i zawodowe. Aby realizować cele musimy znać elementy jakie są nam potrzebne (wiedza zawodowa, techniki pracy) – to również zostanie zaprezentowane w tej części ćwiczeń.
Wykonywana jest analiza profilu osobowości aby uświadomić sobie nad czym pracować aby lepiej wykorzystywać czas i realizować cele. Kolejnym elementem szkolenia jest plan życia i kariery. Omówione zostaną zasadnicze reguły planowania czasu oraz nawyki dotyczące planowania. Wyjaśnimy czym są zasady i metody: ABC, 60:40, metoda planowania ALPEN oraz wykonamy zadanie planowania od wieloletniego do pojedynczego dnia.
Końcowym elementem będą zagadnienia dotyczące właściwych zasad korzystania z terminarza oraz organizacja pracy.
Korzyści dla Uczestników:
- nabycie wiedzy dotyczących złych nawyków występujących w życiu - dotyczących „pożeraczy czasu”
- poznanie metod planowania czasu
- uporządkowanie codziennych, tygodniowych, miesięcznych rocznych zadań
- nabycie umiejętności lepszej organizacji pracy
- skuteczniejsza realizacja zaplanowanych zadań
- poznanie korzyści wynikających z lepszego zarządzania czasem
kierownicy, dyrektorzy, managerowie, przedsiębiorcy, osoby bezrobotne, pracownicy działów handlowych, działów sprzedaży, inne osoby
Program szkolenia
1. Dlaczego zarządzanie czasem ... ?
- analiza straconego czasu
- analiza „pożeraczy czasu”
- rola zarządzania własnym czasem (krąg reguł)
- znaczenie określania celu
- określenie celu
- wizja życiowych pragnień
- krzywa osiągnięć
- życiowe pragnienia i cele – zbiór celów
2. Formułowanie celu
- podstawy planowania
- plan życia
- plan kariery
3. Zasady i reguły planowania czasu: reguła 60:40 oraz świeża głowa
- nawyki dotyczące planowania
- analiza ABC Zasada Pareto (reguła 80:20)
- umiejętność gospodarowania czasem
4. System planowania czasu:
- plan wieloletni
- plan roczny
- plan kwartalny
- plan tygodniowy
- plan dzienny
- planowanie czasu za pomocą metody ALPEN
5. Analiza wykorzystania czasu
- dokładny plan dnia
- podział czasu
- efektywne wykorzystanie czasu
- korzystanie z terminarza
- organizacja pracy
- rozmowy telefoniczne
Czas trwania
Prelegenci
Pani IWONA ŚWIDURSKA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne.
W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
Kraków
woj. małopolskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Gdańsk
woj. pomorskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Kraków
woj. małopolskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Gdańsk
woj. pomorskie
Kraków
woj. małopolskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
- parking
- Rozwiń
- 4.04% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.09% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 11.11% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 14.14% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa: zgłoszenie i dokonanie płatności za szkolenie.
Przelew: wystawiamy fakturę do opłacenia na wskazane dane przez osobę/firmę zgłaszającą.
Masz pytania? Napisz do nas
