O szkoleniu
Uzyskane umiejętności
- Brygadzista umie posługiwać się strukturą zarządzania cel – plan – przydzielanie zadań – kontrola
- Brygadzista umie analizować proces pracy i rozkładać go na poszczególne czynności pracy. Rozpoznaje straty czasu i wykrywa ich przyczyny. Planuje i wdraża akcje korygujące dla eliminowania przyczyn strat.
- Lider umie tworzyć cele SMART dla pracowników i samego siebie. Rozumie proces rozkładania celów długoterminowych na cele krótkoterminowe. Umie tworzyć cele dla poszczególnych czynności pracy.
- Brygadzista efektywnie komunikuje się z pracownikiem.
- Lider rozumie przyczyny nieporozumień, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele.
- Brygadzista umie porównać wykonanie z celem.
Umie rozpoznać przyczynę (braki w motywacji lub umiejętności) odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby motywowania. - Brygadzista umie asertywnie konfrontować się z pracownikami nie wykonującymi zadań. Potrafi przeprowadzić rozmowy w odpowiedzi na różne trudne sytuacje.
- brygadzistów
- dla mistrzów
- team leaderów
- liderów
Program szkolenia
1. Czym jest zarządzanie (jaka jest rola brygadzisty w procesie zarządzania)
- Kroki zarządzania są powiązane!
- Czym jest efektywność?
- Zarządzanie innymi analogiczne do zarządzania sobą.
2. Zarządzanie jako system – gwarancja wyeliminowania strat czasu, praca ze zmniejszonym wysiłkiem i lepszymi efektami
- Odkrycie porządku jako głównego warunku sukcesu zespołu – efektywnego wykorzystania czasu i wysiłku członków zespołu. Odkrycie fenomenu efektywności zespołu przez eliminacje strat czasu. Straty jawne i ukryte
3. Tworzenie celu – głównego narzędzia zarządzania
- Tworzenie celów SMART
- Hierarchia celów
- Rozkładanie celów głównych i długoterminowych na cele instrumentalne i dochodzenie aż do celów czynności
- W jaki sposób cel motywuje?
4. Przydzielanie zadań – komunikacja
Przydzielanie zadań jest komunikacją!
Efektywna / asertywna komunikacja:
- werbalna/niewerbalna
- pytania zamknięte/otwarte,
- aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie
- komunikaty typu „ty” i typu „ja”.
5. Kontrola porównanie wykonania z celem, wykrycie różnicy i znalezienie jej przyczyny
- Przyczyny odpowiedzialne za różnice miedzy wykonaniem a celem.
- Braki w umiejętności lub w motywacji jako przyczyny różnic.
- Co to jest motywacja? Kara i nagroda w motywacji. Style poznawcze, co motywuje kogo?
6. Działania korygujące w reakcji na różnice
- Konfrontacja – procedura egzekwowania w sytuacji niewykonania przez pracowników zleconych zadań
- Różne postawy podwładnych, zachowania, emocje. Jak asertywnie radzić sobie z nimi.
Czas trwania
Prelegenci

Trener KM Studio
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
