O szkoleniu
Celem warsztatu jest:
Podniesienie wiedzy i umiejętności w przewodzeniu grupą handlową i działem sprzedaży
Zwiększenie wyników sprzedaży przez zastosowanie profesjonalnych metod zarządzania
Podniesienie rangi funkcji „Zarządzającego Sprzedażą"
Wykreowanie w firmie atmosfery priorytetu dla sprzedaży
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli okazję do usystematyzowania wiedzy i przećwiczenia, ważnych z punktu widzenia zarządzania sprzedażą, elementów i narzędzi zarządczych. Poznają koncepcje platformy handlowej dzięki, której będą efektywnie planować i prowadzić działania sprzedażowe, w porę wprowadzać działania korekcyjne.
Podniesienie wiedzy i umiejętności w przewodzeniu grupą handlową i działem sprzedaży
Zwiększenie wyników sprzedaży przez zastosowanie profesjonalnych metod zarządzania
Podniesienie rangi funkcji „Zarządzającego Sprzedażą"
Wykreowanie w firmie atmosfery priorytetu dla sprzedaży
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli okazję do usystematyzowania wiedzy i przećwiczenia, ważnych z punktu widzenia zarządzania sprzedażą, elementów i narzędzi zarządczych. Poznają koncepcje platformy handlowej dzięki, której będą efektywnie planować i prowadzić działania sprzedażowe, w porę wprowadzać działania korekcyjne.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej ,osób zarządzających i odpowiedzialnych za pracę i wyniki działu handlowego .
Program szkolenia
1. Twoja rola jako szefa sprzedaży
5 ról szefa
Priorytety własne
Ukierunkowanie na ludzi vs ukierunkowanie na firmę
Umiejętności potrzebne w zarządzaniu
2. Czynniki wpływające na konkurencyjność Twojej firmy
Co to jest konkurencyjność
Planowanie
3. Planowanie sprzedaży - koncepcja Architektury Handlowej (AH)
Definicja architektury handlowej
Elementy AH
Wartość AH
Działania na AH
Inklinacja do powtórnego zakupu
Ukierunkowanie na klienta
Strategie marketingowe na AH klientów kupujących
4. Zarządzanie przez ustalanie celów - model Wyniki/Działania/Fachowość
Racja ustalania celów
Planowanie wyników w oparciu o sprzedaż osobistą
Dziedziny w których warto ustalać cele
Przekazywanie celów i zobowiązanie handlowca
5. Profesjonalne przewodzenie ludźmi
Autoanaliza stylów przewodzenia wg. Hersey & Blanchard
Możliwości wynikające z użycia stylów przewodzenia
6. Motywacja pracowników
Teoria „X" i teoria „Y"
Definicja motywacji
Motywacja - własny profil
Budowanie systemów motywacyjnych pozapłacowych
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.
Dodatkowo zapewniamy:
Dopasowanie szkolenia do potrzeb każdego uczestnika
Przed szkoleniem uczestnicy określają swoje oczekiwania oraz oceniają stopień znajomości tematyki szkolenia .
Wsparcie we wdrożeniu zdobytych umiejętności
Uczestnicy mają możliwość konsultacji z trenerem po szkoleniu (w okresie 3-miesięcy)
5 ról szefa
Priorytety własne
Ukierunkowanie na ludzi vs ukierunkowanie na firmę
Umiejętności potrzebne w zarządzaniu
2. Czynniki wpływające na konkurencyjność Twojej firmy
Co to jest konkurencyjność
Planowanie
3. Planowanie sprzedaży - koncepcja Architektury Handlowej (AH)
Definicja architektury handlowej
Elementy AH
Wartość AH
Działania na AH
Inklinacja do powtórnego zakupu
Ukierunkowanie na klienta
Strategie marketingowe na AH klientów kupujących
4. Zarządzanie przez ustalanie celów - model Wyniki/Działania/Fachowość
Racja ustalania celów
Planowanie wyników w oparciu o sprzedaż osobistą
Dziedziny w których warto ustalać cele
Przekazywanie celów i zobowiązanie handlowca
5. Profesjonalne przewodzenie ludźmi
Autoanaliza stylów przewodzenia wg. Hersey & Blanchard
Możliwości wynikające z użycia stylów przewodzenia
6. Motywacja pracowników
Teoria „X" i teoria „Y"
Definicja motywacji
Motywacja - własny profil
Budowanie systemów motywacyjnych pozapłacowych
Temat i program szkolenia chroniony prawem autorskim.
Dodatkowo zapewniamy:
Dopasowanie szkolenia do potrzeb każdego uczestnika
Przed szkoleniem uczestnicy określają swoje oczekiwania oraz oceniają stopień znajomości tematyki szkolenia .
Wsparcie we wdrożeniu zdobytych umiejętności
Uczestnicy mają możliwość konsultacji z trenerem po szkoleniu (w okresie 3-miesięcy)
Czas trwania
16 godzin
Prelegenci

Marek Naumiuk - Trener biznesu, coach, konsultant i doradca, praktyk. Dawniej bardziej manager, obecnie bardziej szkoleniowiec. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach. Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt. Posiada certyfikacje trenerską Dale Carnegie Training. Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów, tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menadżerskich, handlowych oraz odzyskiwaniu trudnych należności. Szkolił min. pracowników: PZU, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, PKN Orlen, Ceramika Paradyż, Vobis, Alior Bank, Rieber Foods Polska S.A. i wiele innych firm.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Gromada "Dom Chłopa" ***
00-030 Warszawa
Plac Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
Hotel Gromada ,,Dom Chłopa" ***
00-030 Warszawa
Plac Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 380
zł
Cena zawiera:
- udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany miejsca realizacji szkolenia (na terenie Warszawy)
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany miejsca realizacji szkolenia (na terenie Warszawy)
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach