Zarządzanie działem zakupów, prowadzenie projektów zakupowych i negocjacje

O szkoleniu

Szkolenie zarządzanie działem zakupów służy opanowaniu sztuki zarządzania zespołem z działu zakupów. Wykorzystuje metodologie zarządzania projektem w procesie zakupów. Uczy i ćwiczy wszystkie procesy/fazy jego wykonania:

  • Faza/Proces Inicjowania;
  • Faza/Proces planowania projektu;
  • Faza/Proces realizacji projektu;
  • Faza/Proces monitorowania projektu;
  • Faza/Proces zakończania projektu.

Trening i uczy jak osiągać założone cele projektu nie ulegając negatywnemu wpływowi i nie wywołując agresji.
Trening służy opanowaniu sztuki negocjacji oraz przygotowania i prowadzenia negocjacji zakupowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

Jak w każdej dziedzinie, w której człowiek stara się postępować rozumnie, tak i w zarządzaniu działem zakupów, utworzenie celu, zdanie sobie sprawy jaki jest cel (głównie: zakres, koszty, czas) co chcemy osiągnąć, co nas zadowala (a zatem także, co jest niezadowalające!) ma znaczenie decydujące. Prowadzenie zakupów to sztuka osiągania założonych parametrów, która optymalizuje użycie zasobów, dla osiągnięcia pożądanych rezultatów. 

Szkolenie zarządzanie działem zakupów, wyposaża uczestników w umiejętność zarządzania, przygotowania i przeprowadzania projektów zakupowych, prowadzenia negocjacji zakupowych  w taki sposób, by osiągnąć zakładane cele.

  • Uczestnik zarządzając działem zakupów umie posługiwać się  strukturą: cel-plan-negocjowanie -kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
  • Uczestnik wie czym jest projekt zakupowy, kim są interesariusze projektu
  • Uczestnik zna procesy/fazy projektu
  • Uczestnik umie wyznaczać zakres i posługiwać się głównymi dokumentami, w których opisany jest zakres/cel projektu: Karta Projektu; Wstępna Deklaracja Zakresu Projektu; Deklaracja Zakresu Projektu
  • Uczestnik umie ustalać dla projektu cele w formie SMART i potrafi posługiwać się celami SMART.
  • Uczestnik w toku projektu umie posługiwać się strukturą: cel-plan-negocjowanie -kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
  • Uczestnik umie tworzyć plan kierowania projektem: głownie w aspekcie, zakresu, kosztów i czasu, lecz także jakości, komunikacji, ryzyka
  • Uczestnik umie zarządzać zespołem projektowym
  • Uczestnik umie komunikować się ze wszystkimi interesariuszami
  • Uczestnik wie, czym jest BATNA i wykorzystuje tę wiedzę dla przygotowania i przeprowadzania negocjacji.
  • Uczestnik w toku negocjacji  posługuje się strukturą: cel-plan-negocjowanie -kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
  • Uczestnik potrafi negocjować w modelu harwardzkim
  • Uczestnik rozumie interesy stojącej za sporem, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele.
  • Uczestnik w toku negocjacji porównuje wykonanie z celem.  Umie rozpoznać przyczynę odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby jej usuwania.
  • Uczestnik wykorzystuje wpływ społeczny w toku negocjacji i umie rozpoznać i odpowiadać na wpływ wywierany na niego.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do:

  • menedżerów sprzedaży
  • dyrektorów sprzedaży
  • osób zarządzających działem zakupów

Program szkolenia

1. Czym jest zarządzanie działem zakupów

  • Kroki zarządzania są powiązane!
  • Czym jest efektywność w dziale zakupów?

2. Czym jest projekt, czym jest zarządzanie projektem zakupowym

  • Różnice i podobieństwa miedzy różnymi formami i poziomami zarządzania, a zarządzaniem projektem
  • Kim są interesariusze i czym jest środowisko projektu

3. Cel/zakres projektu jest najważniejszy

  • Jakie cele przygotować
  • Ile celów przygotować
  • Cel w formie SMART

4. Procesy projektu

  • Proces inicjowania projektu
  • Proces planowania projektu
  • Proces realizacji projektu
  • Proces monitorowania projektu
  • Proces zakończania projektu

5. Asertywna komunikacja w zarządzaniu i negocjowaniu

  • Aktywne słuchanie
  • Parafrazowanie
  • Pytania otwarte
  • Wykrywanie potrzeb
  • Dostrajanie się

6. Negocjacje treść i proces

  • Co to jest BATNA
  • Model harwardzki

7. Negocjacje to wywieranie wpływu

  • wpływ oparty o wzajemność
  • wpływ oparty o zaangażowanie i konsekwencję
  • wpływ nacisku społecznego
  • wpływ wynikający z bycia lubianym
  • wpływ autorytetu
  • wpływ, który pociąga ograniczenie dostępu, niepowtarzalność, bez powrotność

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!