Szkolenie: ZARZĄDZANIE EMOCJAMI I KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-emocjami-i-komunikacja-interpersonalna-48576-id71

Informacje o szkoleniu

  • ZARZĄDZANIE EMOCJAMI I KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA


    ID szkolenia: 48576
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Hotel Wersal ***
    Tetmajera
    34-500 Zakopane
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 25-27.02.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    3 dni (20 godz.)

    Promocja cenowa! (*)
    5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1710,00 zł netto + VAT)
    7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1674,00 zł netto + VAT)
    Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 25.01.2013 r.
  • Organizator szkolenia:

    Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
    Strażacka 8/90
    20-012 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia
poznanie istoty emocji oraz mechanizmów powstawania stresu,
odkrycie i wzmocnienie wewnętrznych filarów utrzymujących równowagę emocjonalną,
nauczenie się sposobów zmiany swojego stanu emocjonalnego, poprzez wykorzystanie technik relaksacyjnych,
poszerzenie umiejętności radzenia sobie z inwazyjnymi klientami
nabranie umiejętności nawiązywania i utrzymywania konstruktywnych relacji z innymi ludźmi.
poznanie technik dobrego porozumiewania się
rozwijanie uczciwej i otwartej komunikacji

Szkolenie skierowane jest do:

Menadżerów i pracowników, którzy pozostają w stałych, intensywnych relacjach z innymi ludźmi, są narażeni na ciągły stres. Umiejętność utrzymania równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej jest w ich sytuacji szczególnie ważna.

Program szkolenia:

I. WPROWADZENIE DO ŚWIATA EMOCJI.
Mechanizmy powstawania uczuć i emocji.
Emocje "pozytywne" i "negatywne" i ich wpływ na tworzenie się relacji między ludźmi.
Nauka języka emocji, czyli zrozumienie tego co się dzieje ze mną i z innymi ludźmi.

II. STRES NIE MUSI NAS WYNISZCZAĆ:
Co to jest stres i jak rozpoznawać poszczególne jego poziomy?
Źródła i rodzaje stresu.
Techniki relaksacyjne ułatwiające zadbanie o równowagę emocjonalną:
trening autogenny,
praca z oddechem,
ćwiczenia oddechowe i rozciągające,
techniki wizualizacji,
ćwiczenia poprawiające koncentrację i pozom wewnętrznego spokoju,

III. EMOCJE A POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI:
Filary poczucia własnej wartości.
Wpływ poczucia własnej wartości na efektywność i skuteczność działania w życiu zawodowym i prywatnym (poczucie kontroli nad sytuacją);
Wpływ systemu przekonań na nawykowe reakcje i najczęściej odczuwane emocje (eliminacja niekorzystnych wzorców zachowań).
Techniki zmiany osłabiających przekonań.

IV. JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ SIEBIE I INNYCH W PROCESIE KOMUNIKACJI?
Najpierw słuchaj, potem mów. Odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie.
Nieporozumienia i możliwość ich unikania
Cechy dobrego komunikatu.
Co to znaczy być spójnym w komunikacji?
Wejdź w cudze buty czyli empatia jako wsparcie dobrej komunikacji.
Inteligencja emocjonalna jako warunek elastyczności w komunikacji.

V. ASERTYWNOŚĆ JAKO NARZĘDZIE KONTROLI EMOCJI:
Jak wyrażać gniew i złość?
Zasady formułowania krytyki konstruktywnej.
Zachowanie ukierunkowane na cel.

Informacje o prelegentach:

Trener warsztatu umiejętności psychospołecznych (rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego) ewaluator aktywnych metod nauczania dorosłych i pracy innych trenerów, terapeuta programu psychoonkologicznego Simontona, trener Racjonalnej Terapii Zachowań, doradca rozwoju zawodowego.Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem menadżerów i pracowników przedsiębiorstw różnej wielkości w tym znanych firm polskich i koncernów międzynarodowych. Specjalizuje się w tematyce związanej z psychospołecznymi umiejętnościami zarządzania ludźmi , komunikacją oraz rozwojem osobistego potencjału zawodowego. Jest autorką wielu publikacji z tego zakresu w specjalistycznych czasopismach oraz projektów doradczo -szkoleniowych. Jest stałym współpracownikiem i konsultantem CSB.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1800 - zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.

Szkolenie, kurs: ZARZĄDZANIE EMOCJAMI I KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA