Szkolenie

ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE MIĘDZYKULTUROWYM

O szkoleniu

Świat międzynarodowych organizacji to świat kulturowo zróżnicowanych zespołów i ludzi pochodzących z bardzo różnorodnych kręgów kulturowych. Nie tylko mówiących różnymi językami, ale również interpretujących rzeczywistość w różny sposób. Celem szkolenia jest:

zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami funkcjonującymi w obrębie szerokiego obszaru różnic międzykulturowych
przybliżenie realnych problemów występujących w codziennej pracy organizacji międzynarodowych
doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji z klientem w zespole składającym się z osób z różnych kultur.
uwrażliwienie na różnice kulturowe w codziennej współpracy w organizacji.
Kto powinien wziąć udział?
wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do zagadnień komunikowania się
a. proces komunikacji i jego etapy
b. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
c. techniki i narzędzia skutecznego porozumiewania się.
d. Komunikacja bezpośrednia a komunikacja za pomocą mediów: telefon, mail, komunikatory

2. Zasady skutecznej komunikacji, jako element zasadniczy w efektywnych kontaktach w organizacji
a. autoanaliza własnego stylu komunikowania się
b. błędy w komunikacji ich korekta i unikanie
c. bariery komunikacyjne
d. etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego

3. Efektywne prowadzenie rozmów
a. kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu
b. asertywne reagowanie na zastrzeżenia na krytykę i pochwałę
c. rozpoznawanie i omijanie barier w komunikacji, aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
d. rozpoznawanie i radzenie sobie czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
e. sztuka zadawania pytań
f. p­sychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu

4. Interkulturowe aspekt komunikacji
a. podstawy proksymiki – dystans w komunikacji
b. formułowanie komunikatów w kontaktach interkulturowych
c. ekspresja własna a spostrzeganie interkulturowe
d. kulturowe odczytywanie komunikatów
e. kulturowe postawy w codziennej komunikacji i negocjacjach
f. podejmowanie decyzji w aspekcie kulturowym

5. Podstawowe zasady komunikacji interkulturowej
a. kultury zorientowane na kontakt
b. kultury zorientowane na zasady
c. kultury propartnerskie i protransakacyjne
d. kultury ceremonialne i nieceremonialne
e. kultury monochromiczne i polichroniczne
f. Czy „a” zawsze znaczy „a” ? -ukryte założenia i przemilczane oczekiwania w komunikacji z przedstawicielami poszczególnych kultur

6. „Instrukcja obsługi kontrahenta” - co robić, czego raczej nie i totalne „faux pas”
a. Kultury Europy Zachodniej
b. Kultury arabskie
c. kultura Wschodu

7. Rozumienie i praktyka zarządzania różnorodnością w firmie
a. rekrutacja, zarządzanie wiedzą, równowaga między życiem osobistym i zawodowym
b. elastyczne formy zatrudnienia
c. polityka wynagradzania
d. zarządzanie talentami
e. rozwój pracowników

8. Coaching i mentoring w zarządzaniu różnorodności

Czas trwania

3 dni; ok. 18 godz. dyd.

Prelegenci

Cytat
Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 marca 2014
hotel 3*

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
pln netto
1870 PLN
Cena zawiera:
  • – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!