O szkoleniu
Celem szkolenia jest rozpoznanie kosztów procesów logistycznych oraz określenie czynników wpływających na poziom poszczególnych kosztów i ich powstawanie oraz analiza, ocena i optymalizacja kosztów.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do pracowników wszystkich komórek przedsiębiorstwa, którzy planują i analizują koszty logistyki przedsiębiorstwa: specjalistów działu zakupów, zaopatrzenia, magazynów, transportu, sprzedaży, kierowników logistyki.
Program szkolenia
1. Logistyka w przedsiębiorstwie
cele i zadania logistyki przedsiębiorstwa
organizacja systemu logistycznego a podział kosztów logistycznych
2. Czynniki kształtowania i redukcji kosztów logistycznych
czynniki zewnętrzne i wewnętrzne
potencjalne możliwości redukcji kosztów logistyki
3. Zakres kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie
wyodrębnienie kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie
podział kosztów
koszty osobowe
koszty amortyzacji
utracone przychody
koszty procesów informatycznych
4. Koszty zapasów
koszty tworzenia zapasów
koszty utrzymania zapasów
koszty braku zapasów
ekonomiczna wielkość zamówienia
optymalizacja kosztów zapasów w odniesieniu do pozycji i grup asortymentowych
5. Koszty procesów magazynowych
wyodrębnienie i podział kosztów magazynowych
koszty utrzymania powierzchni
koszty wyposażenia technicznego
6. Koszty transportu
koszty transportu w kosztach logistycznych przedsiębiorstwa
analiza opłacalności outsourcingu usług transportowych
rodzaje outsourcingu w transporcie i jego wpływ na koszty
7. Poziom i struktura kosztów procesów logistycznych - mierniki i wskaźniki kosztów
8. Wpływ kosztów logistycznych na rentowność przedsiębiorstwa
możliwości redukcji kosztów przedsiębiorstwa
rachunek Activity Based Costing
9. Budżetowanie kosztów logistycznych
tworzenie budżetu kosztów
wykorzystanie budżetu kosztów w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
cele i zadania logistyki przedsiębiorstwa
organizacja systemu logistycznego a podział kosztów logistycznych
2. Czynniki kształtowania i redukcji kosztów logistycznych
czynniki zewnętrzne i wewnętrzne
potencjalne możliwości redukcji kosztów logistyki
3. Zakres kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie
wyodrębnienie kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie
podział kosztów
koszty osobowe
koszty amortyzacji
utracone przychody
koszty procesów informatycznych
4. Koszty zapasów
koszty tworzenia zapasów
koszty utrzymania zapasów
koszty braku zapasów
ekonomiczna wielkość zamówienia
optymalizacja kosztów zapasów w odniesieniu do pozycji i grup asortymentowych
5. Koszty procesów magazynowych
wyodrębnienie i podział kosztów magazynowych
koszty utrzymania powierzchni
koszty wyposażenia technicznego
6. Koszty transportu
koszty transportu w kosztach logistycznych przedsiębiorstwa
analiza opłacalności outsourcingu usług transportowych
rodzaje outsourcingu w transporcie i jego wpływ na koszty
7. Poziom i struktura kosztów procesów logistycznych - mierniki i wskaźniki kosztów
8. Wpływ kosztów logistycznych na rentowność przedsiębiorstwa
możliwości redukcji kosztów przedsiębiorstwa
rachunek Activity Based Costing
9. Budżetowanie kosztów logistycznych
tworzenie budżetu kosztów
wykorzystanie budżetu kosztów w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Ekspert w dziedzinie logistyki i produkcji, trener z 10-letnim doświadczeniem, praktyk - aktualnie pełni funkcję Dyrektora ds. Finansów i Logistyki w firmie z branży budowlanej. Absolwentka wydziału Ekonomii, specjalność logistyka . Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Logistycznego. Prowadziła jako kierownik merytoryczny kilkadziesiąt kompleksowych projektów szkoleniowych z dziedziny logistyki. Specjalizuje się w zarządzaniu łańcuchem dostaw, zarządzaniu zapasami, logistyce zaopatrzenia i dystrybucji, controllingu logistycznym. Prowadzi szkolenia otwarte, zamknięte, warsztaty. Zajmuje się doradztwem logistycznym i kompleksowym wdrażaniem rozwiązań logistycznych. Jest autorką wielu publikacji i opracowań m.in. The possibility of improvement in supply management, An Identification of Factors Influencing the Supply Chain of Cereal from Farmer to Final Processing, Przesłanki zarządzania kategoriami produktów w zapasach, Transport w sieci dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej i wiele innych.Szkoliła pracowników wielu firm m.in.: Saint-Gobain Raab-Karcher, Volvo, Volkswagen, Stanley, Hutmen, HR Automotive Poland, Cadbury Wedel, Hasco, Bosch, Górażdże, Żywiec, PKP Cargo
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 850
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 21.04.2013 r. (kolacja) do 24.04.2013 r.(śniadanie) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach