Szkolenie

Zarządzanie jakością usług hotelarskich

O szkoleniu

Jakość, to obok ceny, główny czynnik decydujący o wyborze przez gościa danego obiektu spośród konkurencji. Elementy wysokiej jakości obsługi, to nie tylko czysty pokój i smaczne jedzenie, ale także indywidualne podejście do gościa, profesjonalna reakcja na jego zażalenia oraz kompetentny i zaangażowany personel, który na co dzień bezpośrednio odpowiada za wysoki poziom oferowanych usług. Sprawne zarządzanie jakością stanowi efektywny sposób podnoszenia konkurencyjności obiektu, a co za tym idzie przychodów firmy oraz poziomu zadowolenia i lojalności gości.
Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest zapoznanie osób nadzorujących proces obsługi z przyczynami spadku jej jakości oraz sposobami i praktycznymi narzędziami zarządzania jakością, które można wdrożyć w hotelu.

Kto powinien wziąć udział?
  • Kierowników  liniowych (szefowie  działu,  asystenci,  superwizorzy)
  • Manadżerów obiektów hotelowych.

Program szkolenia

  1. Obsługa gościa:
    • etapy i istotne elementy obsługi,
    • kontakt z gościem,
    • personalizacja obsługi.
  2. Standaryzacja obsługi:
    • podział i funkcja standardów,
    • standardy a kategoria hotelu,
    • procedury pomocnicze.
  3. Kontrola jakości:
    • przyczyny zakłócenia jakości,
    • obszary badania,
    • metody,
    • analiza wyników badania.
  4. Zarządzanie reputacją obiektu:
    • pozyskiwanie opinii,
    • profesjonalna reakcja na zażalenia gości.
  5. Czynnik ludzki i rola personelu:
    • kształtowanie kultury organizacyjnej,
    • organizacja szkoleń,
    • zarządzanie przez cele,
    • motywowanie i coaching,
    • praca zespołowa i komunikacja,
    • dobór pracowników.

Czas trwania

16 godzin (2 dni)

Godziny zajęć:
Dzień I: 11:00 - 18:30
Dzień II: 8:30 - 17:00

Prelegenci

Cytat

-

Gdzie i kiedy

Łódź 19 - 20 kwietnia 2021
Hotel (Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)

Łódź

woj. łódzkie

Zapisz się

Cena szkolenia stacjonarnego
za osobę (podstawowa)
593,50 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • * uczestnictwo w zajęciach * 2 obiady * przerwy kawowe * skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych * certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim) * pomoc i konsultacje po szkoleniu
Zapisz się

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie Kiepury 30
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!