Zarządzanie jakością usług hotelarskich

O szkoleniu

Jakość, to obok ceny, główny czynnik decydujący o wyborze przez gościa danego obiektu spośród konkurencji. Elementy wysokiej jakości obsługi, to nie tylko czysty pokój i smaczne jedzenie, ale także indywidualne podejście do gościa, profesjonalna reakcja na jego zażalenia oraz kompetentny i zaangażowany personel, który na co dzień bezpośrednio odpowiada za wysoki poziom oferowanych usług. Sprawne zarządzanie jakością stanowi efektywny sposób podnoszenia konkurencyjności obiektu, a co za tym idzie przychodów firmy oraz poziomu zadowolenia i lojalności gości.

Dlaczego warto wziąć udział?

Celem szkolenia jest zapoznanie osób nadzorujących proces obsługi z przyczynami spadku jej jakości oraz sposobami i praktycznymi narzędziami zarządzania jakością, które można wdrożyć w hotelu.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dedykowane jest kierownikom liniowym (szefowie działu, asystenci, superwizorzy) i managerom obiektów hotelowych.

Program szkolenia

  1. Obsługa gościa:
    • etapy i istotne elementy obsługi,
    • kontakt z gościem,
    • personalizacja obsługi.
  2. Standaryzacja obsługi:
    • podział i funkcja standardów,
    • standardy a kategoria hotelu,
    • procedury pomocnicze.
  3. Kontrola jakości:
    • przyczyny zakłócenia jakości,
    • obszary badania,
    • metody,
    • analiza wyników badania.
  4. Zarządzanie reputacją obiektu:
    • pozyskiwanie opinii,
    • profesjonalna reakcja na zażalenia gości.
  5. Czynnik ludzki i rola personelu:
    • kształtowanie kultury organizacyjnej,
    • organizacja szkoleń,
    • zarządzanie przez cele,
    • motywowanie i coaching,
    • praca zespołowa i komunikacja,
    • dobór pracowników.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się w hotelu w Łodzi. Nabór trwa ciągle, wystarczy dokonać zgłoszenia.

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
pełne wyżywienie
920
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją; pomoc i konsultacje po szkoleniu
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena z noclegiem
z wyżywieniem, bez kolacji
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami; pomoc i konsultacje z trenerem
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena podstawowa
2 obiady bez noclegu
730
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • konsultacje z trenerem
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie Kiepury 30
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!