O szkoleniu
Jakość, to obok ceny, główny czynnik decydujący o wyborze przez gościa danego obiektu spośród konkurencji. Elementy wysokiej jakości obsługi, to nie tylko czysty pokój i smaczne jedzenie, ale także indywidualne podejście do gościa, profesjonalna reakcja na jego zażalenia oraz kompetentny i zaangażowany personel, który na co dzień bezpośrednio odpowiada za wysoki poziom oferowanych usług. Sprawne zarządzanie jakością stanowi efektywny sposób podnoszenia konkurencyjności obiektu, a co za tym idzie przychodów firmy oraz poziomu zadowolenia i lojalności gości.
Celem szkolenia jest zapoznanie osób nadzorujących proces obsługi z przyczynami spadku jej jakości oraz sposobami i praktycznymi narzędziami zarządzania jakością, które można wdrożyć w hotelu.
Szkolenie dedykowane jest kierownikom liniowym (szefowie działu, asystenci, superwizorzy) i managerom obiektów hotelowych.
Program szkolenia
- Obsługa gościa:
- etapy i istotne elementy obsługi,
- kontakt z gościem,
- personalizacja obsługi.
- Standaryzacja obsługi:
- podział i funkcja standardów,
- standardy a kategoria hotelu,
- procedury pomocnicze.
- Kontrola jakości:
- przyczyny zakłócenia jakości,
- obszary badania,
- metody,
- analiza wyników badania.
- Zarządzanie reputacją obiektu:
- pozyskiwanie opinii,
- profesjonalna reakcja na zażalenia gości.
- Czynnik ludzki i rola personelu:
- kształtowanie kultury organizacyjnej,
- organizacja szkoleń,
- zarządzanie przez cele,
- motywowanie i coaching,
- praca zespołowa i komunikacja,
- dobór pracowników.
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją; pomoc i konsultacje po szkoleniu
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami; pomoc i konsultacje z trenerem
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- konsultacje z trenerem
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
