O szkoleniu
Zarządzanie – kierowanie zespołem czyli właśnie awansowałeś na szefa z pośród swoich dotychczasowych kolegów.
Kierowanie zespołem okazuje się jednym z największych wyzwań dla nowoczesnych menagerów XXI wieku. Zwłaszcza, jeżeli stają przed faktem mianowania ich na to stanowisko i zmiany roli z członka zespołu na jego lidera. Czy uda się być liderem nie tylko mianowanym, ale naturalnym? To pytanie zadają sobie nie tylko sami kierownicy, ale również ich dotychczasowi współpracownicy czy też bezpośredni przełożeni.
Szkolenie dedykujemy zwłaszcza tym kierownikom, którzy swoją funkcję pełnią nie długo oraz sami pragną poszukiwać najlepszych metod i sposobów postępowania w zarządzaniu zespołem swoich ludzi.
Co zrobić by mnie zaakceptowali?
Jak dać sobie radę z doświadczonymi pracownikami zwłaszcza starszymi wiekiem?
Jak postępować wobec dotychczasowych kolegów z pracy?
Jak spełnić oczekiwania przełożonych nie niszcząc wzajemnych relacji z pracownikami?
Co zrobić by chcieli mnie słuchać?
Jak nagradzać i karać?
Na te i wiele innych pytań znajdziemy wspólnie odpowiedzi w intensywnym warsztacie odwołując się do praktycznych działań i zachowań w pracy.
- liderzy zespołów
- kadra kierownicza średniego szczebla zarządzania
- Kierownicy liniowi, Mistrzowie, Brygadziści, Liderzy obszarów.
- Koordynatorzy projektów, menagerowie hr, jak też członkowie zespołu zainteresowani rozwojem na ścieżce kariery zawodowej – kierowniczej
Program szkolenia
Dzień I
Powitanie, przedstawienie uczestników, zasady i cele szkolenia, oczekiwania.
Wprowadzenie do tematu
- Kierowanie zespołem – definicje
- Dlaczego warto efektywnie zarządzać ludźmi?
- Teorie zarządzania w praktyce
Style zarządzania
- Style zarządzania teoria
- Mój styl zarządzania
- Styl zarządzania a poziom rozwoju (dojrzałości) zespołu
Rola lidera – menagera zespołu
- Kim jest lider?
- Zadania lidera
- Motywowanie do działania
- Co może lider?
Dzień II
Delegowanie zadań
- Co to jest delegowanie zadań?
- Strefy delegowania zadań
- Osiem kroków w delegowaniu zadań i kompetencji
- Osiem kroków w przekazywaniu informacji zwrotnej
- Osiem błędów w delegowaniu zadań
Monitoring i Ocena pracy
- Rozmowa oceniająca jako element kierowania zespołem
- Monitoring działań
Kontrola
- Rola kontroli w kierowaniu zespołem
- Jak kontrolować?
Coaching
- Coaching jako droga ku lepszemu?
- Etapy Coachingu
- Analiza problemu
- Rozmowa coachingowa
Podsumowanie szkolenia
Czas trwania
2 dni: 09:00-17:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
81-451 Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
woj. pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- konsultacje indywidualne
- Rozwiń
- 7.69% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 7.69% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 7.69% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
